Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se tureaza in gol dupa 2400 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se tureaza in gol dupa 2400 rpm

    Buna seara colegi. Dupa cum zice si titlul, de cateva zile am aceasta problema dar intermitenta, cand da si cand nu. Sa va explic. Uneori dupa ce intra turbina in functiunese tureaza pana pe la 2700, 2800 de ture cumva in gol apoi iar scade pana pe la 2400 apoi creste din nou treptat dar greu, adica se tureaza dar nu se simte cuplu....e ca si cum ar patina ambreajul. Dar ambreajul nu e, zic acest lucru pt ca la plecari cu scartait sau bruste nu patineaza si nici nu miroase a ambreaj. Am incercat chiar sa bag 1 stand pe loc si tinand frana cu calcaiul iar cu varfu accelerand si dand drumu la ambreaj.....nu patineaza ci incep sa se invarta rotile pe asfalt. Mentionez ca simt si o lipsa de putere, acum mai mult de 180 km\h nu vrea.Si nici in panta...de ex la 130 cu a 5-a in panta ( panta medie) cu piciorul la fund pe acceleratie nu mai vrea sa traga. Asta cred ca e cea mai mare problema ca care m-am intalnit pana acum la masina si, in fiecare zi ma simt demoralizat cand o conduc si vad ca nu ma mai asculta).
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

  • #2
    Salut ! Turbina functioneaza mereu , si la turatii mai mici, chiar daca nu se simte la fel de puternic - nu stiu cum e asta cu " intra turbina", mai ales la Mercedes unde motorul e reglat sa nu se simta - am avut un VW inainte si pot sa spun ca iti murea motorul daca nu o tineai turata, dar la W203 pe care il am acum poti sa o tii in orice turatie si masina merge perfect, nu zvacneste, nu te baga in scaun de la anumite turatii.

    Trebuie sa o pui pe un tester electronic sa vezi care e problema, dar eu cred ca ai ceva la turbina/evacuare. Sau sa nu fie filtrul de aer infundat.
    Calculatorul masinii vede ca nu intra destul aer/combustibil in motor si reduce turatiile ca sa nu se opreasca arderea.
    Last edited by Guest; 05-25-2013, 23:19 PM.

    Comment


    • #3
      Stiu ca tubrina este mereu in functiune. Dar inainte de la 2200 rpm pana pe la 2700 chiar simteam puterea care o dezvolta motorul. Acum pauza... pe tester da debitmetrul si l-am schimbat dar tot la fel face. Oricum, nici atunci nu am crezut, si nici acum nu cred ca problema ar fi fost sau e de la debitmetru.
      Repet, simptoma cea mai ciudata este ca se tureaza fara randament apoi scade si creste treptat. Uneori se tureaza si scade de mai multe ori in intervalul de ture mentionat.
      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

      Comment


      • #4
        Cum am spus, calculatorul " simte " ca arderea nu se poate face corespunzator si reduce turatiile. Turbina recircula aerul care iese din motor , deci daca e infundata e posibil sa fie o lipsa de aer pentru amestec si calculatorul intervine pentru a corecta.

        Comment


        • #5
          [QUOTE=Alex_w203_C2005;307558] Turbina recircula aerul care iese din motor , deci daca e infundata

          Comment


          • #6
            Da, nu m-am exprimat corect 100% : turbina e invartita de aerul care iese din motor. La randul ei , ea invarte un compresor de aer care impinge aer prin intercooler si care ajunge la motor cu presiune.
            Uite pe saitul asta o schema :



            Cel mai bine e sa dai jos turbina si sa o verifice un specialist, sa nu aiba depuneri de calamina si sa nu se mai desfaca paletii decat pana la o anumita turatie.
            Last edited by Guest; 05-26-2013, 09:55 AM.

            Comment


            • #7
              Turbo ca turbo dar de ce nu se simte zvacneala la roti,sasiu cand se tureaza...
              "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

              Comment


              • #8
                Pentru ca nu baga destul aer. E ca si cum ai incerca sa tragi aer printr-un pai, nu poti sa treci de o anumita limita - in cazul tau 2400 de rotatii.
                Astept si alte pareri de la membrii mai experimentati - poate e ceva total diferit.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                  nu poti sa treci de o anumita limita - in cazul tau 2400 de rotatii.
                  . Poate m-am exprimat gresit in posturile anterioare. Trece de 2400 dar in gol....motorul se tureaza dar viteza creste foarte usor. Cand ajunge la 3000 scade instantaneu pana la 2600,2700
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment


                  • #10
                    Da, trece pentru un anumit timp de 2400 -2600 pana cand calculatorul realizeaza ca nu se poate sustine arderea( din cauza asta nu mai creste nici puterea) si scade turatiile ca sa nu se arda motorina degeaba. Daca nu ai avea calculator ai putea sa o duci pana la ce turatie vrei tu dar fara sa creasca puterea.

                    La Mercedesurile moderne acceleratia nu mai este pe cablu ( ca la Dacie ) , totul e electronic, si chiar daca tu ii dai talpa calculatorul intervine si nu te lasa. Eu cred ca asta e. Stiu pe cineva care a avut un VW Passat si tot la fel i-a murit turbina , o ducea la turatie pentru cateva secunde si dupa aceea revenea ea singura la turatie mai mica pentru ca intervenea calculatorul masinii.

                    Comment


                    • #11
                      Ce-i drept de la turbina este, am sesizat asta astazi cand am umblat la actuatorul de pe turbina si cel celalalt electonic care il actioneaza...am constatat ca daca scot furtunul de vacuum de 2 ori si il pun iapoi masina parca merge mai bine dar doar pt o scurta perioada de timp. A mai patit cineva la fel?
                      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF