Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema W203, nu mai are putere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema W203, nu mai are putere

    Detin un C200 cdi w203 din 2003, motor de 2148cc, am plecat cu el la un drum mai lung si intr-o depasire a inceput sa nu mai traga.De atunci are momente in care merge momente in care nu, se plafoaneaza in jur de 3000 rpm.Turbina pare a fi mai zgomotoasa si suiera cam tare fata de inainte.Pe tester mi-a dat 2 erori:
    P1630-Imobilizator
    Fara semnal deblocare de la imobilizator
    P2359-Reglare presiune incarcare
    Functie defecta
    Cei de la service-ul unde am facut testul mi-au spus ca ar fi un motoras la turbina care trebuie schimbat sau calibrat(ceva de genul).
    Am zis sa mai cer o parere, poate ii s-a mai intamplat cuiva, sau poate stie cineva sa imi explice erorile acelea mai bine.

    Multumesc !

  • #2
    La ce sercice si ce ce tester?
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #3
      Exact acceasi problema o am si eu,acu sunt la meserias si testerul da vreo 20 de erori)))

      Comment


      • #4
        Sa postezi si rezolvarea,te rog,ca poate au si altii nevoie.Multumesc!

        Comment


        • #5
          La initiator, posibil motoras galerie de admisie.
          La cele 20 de erori, preferabil postate aici pentru pareri.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            De fapt rezolvarea a fost chiar la indemana,s-a schimbat senzorul pt debit de aer-air flow debit sensor -(asa scrie in factura,in GB)plus filtrul de aer;senzorul ala e pe capacul de plastic al filtrului;dupa cate erori dadea testerul ma cam liasera transpiratiile tinand cont ca mecanicul este un prieten bun, ne stim din copilarie deci nu voia sa ma coafeze .acu sumt happy totul a facut 100£,an nou fericit la toti!

            Comment


            • #7
              In mecanica romana il cheama debitmetru.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Atentie!

                Originally posted by cutaresku View Post
                In mecanica romana il cheama debitmetru.
                Se poate sa fie senzorul, de pe carcasa filtrului, nu debitmetrul de aer !
                Exact cum a spus el.
                Last edited by Zeus; 01-01-2014, 01:06 AM.

                Comment


                • #9
                  SI cum se manifesta problema, accelereaza in valuri dupa 3000 ?

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Astazi am avut si eu surpriza sa vad cum din senin masina mea o ia razna. Am mers de dimineata cu ea, iar la pranz am pornit-o sa plec si la plecare motorul nu se mai accelera constant, mai exact mergea in ''suturi''. Chiar si pe liber cand o acceleram tineam pedala de acceleratie apasata constant iar motorul se acelera de parca i-as fi dat ''sprituri''. La un moment dat aceasta inconstanta a acelerarii a disparut dar in schimb nu mai aveam putere la motor, indiferent cat calc acceleratia are aceeasi urcare in turatii adica foarte greoaie iar viteza maxima obtinuta este de 120-130 km/h, turometrul urcand foarte greu.
                    As dori cateva sfaturi de la cei care au mai intampinat asemenea probleme.... Mentionez ca nu suiera nimic de la turbo, la relanti motorul merge perfect, ca si inainte insa ceva s-a intamplat. Am lasat-o 2 ore dupa care iar am pornit-o si aceleasi simptome... inconstanta la aceleratie la inceput dupa care dispare ... iar apoi motorul merge dar fara vlaga in el de parca s-ar decupla turbo sau ceva nu ii da aer suficient..... nu stiu ce sa cred. Va multumesc !

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Verifica furtunul gros de la intercooler- cum te uiti spre motor in partea dreapta.
                      Are o siguranta sus si una jos. Il verifici sa nu fie crapat. Eventual iti dai seama dupa urmele de ulei.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat intre timp, am pus-o pe tester si eroarea venea de la debitmetru de aer, care avea o functionalitate haotica. Am cumparat unul nou care a costat 285 de lei marca Pierburg (made in germany) aceeasi marca cu cel original pe care l-am schimbat numai ca celui nou ii lipseste sigla mercedes de pe piesa. Piesa am schimbat-o eu extreme de usor prin desfacerea a doua suruburi, el aflandu-se inaintea filtrului de aer. Dupa montaj am fost si mi-a facut iar o diagnoza si totul a fost ok. Multumesc !

                        Comment


                        • #13
                          Problema W203, nu mai are putere

                          Buna ziua,

                          Am avut si eu aceasta problema, detin un Mercedes Diesel din 2004 (w 203 ), 2148 cmc, si s-a constatat la service, dupa testere peste testere, inclusiv curatatea supapei EGR, ca, furtunul gros de la inter-cooler era fisurat. Sper ca am putut sa fiu de ajutor.

                          Comment


                          • #14
                            Furtunul intercooler la mai toate w203-urile s-a fisurat(e o buba comuna a acestui model).

                            Comment


                            • #15
                              Si la w204 am schimbat furtunul intercooler la 190.000 km (probabil si din cauza kilometrajului)

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF