Salut baieti,
Revin in aria asta, pentru a va cere niste pareri/sfaturi
Este vorba de un W 202, C 200, an 1995, 2.0 benzina, 100 KW, cutie manuala, motor 111.941 , aer conditionat normal.
Simmptome:
-Pornire greoaie, porneste doar daca o tin accelerata, dupa cateva secunde, ramane la relantii si e ok,
-Cand pornesc aerul conditionat, turatia scade mult (aprox 800 ture) si motorul da sa moara si chiar se opreste daca nu o accelerez, asta la relantii,
-Relantii instabil, si pe benzina si pe gpl,
-Cand pornesc, turatia este de doar 700 rot/min , nu 1100 ca in mod normal, cand functiona socul automat, pana ajungea motorul la temperatura de lucru turatia era 1100 iar dupa scadea automat la 700, acum e direct 700, si nu sta daca nu o turez
Pe langa asta , mai sunt , dar astea ar avea legatura cu socul automat.
Bun, ce si unde este acest soc automat , unde sa ma uit, ce sa mai verific.
Va merge si la tester si la specialist (cu toate ca nu stiu unde sa ma duc in Cluj ) sa o faca odata sa nu mai am necazuri cu ea ...
-am incercat si cu cablul de la clapeta scos, face la fel,
-am incercat si cu alta clapeta refacuta (multumesc lui gmihai4) - la fel
-bujii noi, NGK Laser line, speciale GPL
-fise verificate, ok
Posibil probleme cablaj in scurt (a fost refacut o parte din instalatie, dar posibil sa mai fi ramas ceva in scurt)
Orice sfat/recomadare e bine venita .
Multumesc frumos,
Claudiu
0741.096.812
Revin in aria asta, pentru a va cere niste pareri/sfaturi
Este vorba de un W 202, C 200, an 1995, 2.0 benzina, 100 KW, cutie manuala, motor 111.941 , aer conditionat normal.
Simmptome:
-Pornire greoaie, porneste doar daca o tin accelerata, dupa cateva secunde, ramane la relantii si e ok,
-Cand pornesc aerul conditionat, turatia scade mult (aprox 800 ture) si motorul da sa moara si chiar se opreste daca nu o accelerez, asta la relantii,
-Relantii instabil, si pe benzina si pe gpl,
-Cand pornesc, turatia este de doar 700 rot/min , nu 1100 ca in mod normal, cand functiona socul automat, pana ajungea motorul la temperatura de lucru turatia era 1100 iar dupa scadea automat la 700, acum e direct 700, si nu sta daca nu o turez
Pe langa asta , mai sunt , dar astea ar avea legatura cu socul automat.
Bun, ce si unde este acest soc automat , unde sa ma uit, ce sa mai verific.
Va merge si la tester si la specialist (cu toate ca nu stiu unde sa ma duc in Cluj ) sa o faca odata sa nu mai am necazuri cu ea ...
-am incercat si cu cablul de la clapeta scos, face la fel,
-am incercat si cu alta clapeta refacuta (multumesc lui gmihai4) - la fel
-bujii noi, NGK Laser line, speciale GPL
-fise verificate, ok
Posibil probleme cablaj in scurt (a fost refacut o parte din instalatie, dar posibil sa mai fi ramas ceva in scurt)
Orice sfat/recomadare e bine venita .
Multumesc frumos,
Claudiu
0741.096.812
Comment