Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curge apa de sub bord w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge apa de sub bord w202

    Salutare...la al meu C200d w202 de ceva vreme imi curge apa din instalatia de racire pe sub bord,a mai avut cineva problema asta? cum pot sa o rezolv fara sa demontez tot bordul? ca m-am uitat azi la C250 w202 sa vad cum ajung la furtune/caloriferul de caldura si cam greu se ajunge fara sa dau bordul jos...oricum zilele astea ma apuc de treaba ca am balta in partea dreapta in masina

  • #2
    Salutare colegu, eu zic sa verifici mai intai daca nu cumva s-a infundat scurgerea de sub plasticele de la parbriz, au mai fost colegi care au avut aceeasi problema, eu as mai verifica si ventilatorul , tot ce tine de ventilatie, ca sigur ti-a intrat apa si pe acolo, sa speram ca nu e nevoie sa dai bordul jos, vezi ca e un filmulet pe youtube cu un chinez care a demontat bordul pentru schimbarea caloriferului parca, spor la treaba.

    Comment


    • #3
      Colegu' mersi...am vazut ca m-ai sunat ieri,dar dormeam si dupa aia m-am luat cu altele si am uitat sa te sun. Revenind la problema,mie imi pierde apa din instalatie,completez la greu apa ca mi-o baga in cabina

      Comment


      • #4
        Nasol, nu-ti ramane decat sa vizionezi video cu chinezul in actiune, si poi sa treci la treaba, daca ai nevoie de ceva piese ma anunti, spor.

        Comment


        • #5
          Da...m-am uitat la filmulet http://www.youtube.com/watch?v=h7E7Ty60eP8 e cam mult de munca In prima faza o sa desfac in fata la capota,poate acolo am vreun furtun spart.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Şi eu la maşina mea am trecut recent printr-o problemă cu o cauză diferită dar cu exact aceleaşi efecte ca la tine şi anume inundarea interiorului în partea dreapta-faţă şi în cazul meu şi în dreapta-spate.
            La mine s-a întâmplat când am spălat maşina după o perioadă lungă de hibernare şi era plină de praf şi cetină de brad care s-a făcut dop (împreună cu ce mai era pe acolo adunat de 17 ani) şi a înfundat traseele de scurgere a apei de pe parbriz sub maşină. Efectul: apa a luat-o pe traseul aerului şi s-a scurs în maşină prin filtrul de polen (pe care poţi să-l arunci dacă nu ai făcut-o deja).
            Te sfătuiesc călduros ca în acelaşi timp în care rezolvi cauza problemei (probabil calorifer găurit prin corodare de către antigelul vechi şi neschimbat la timp sau s-a folosit un antigel necorespunzător ca şi compoziţie chimică) să te ocupi şi de înlăturarea efectelor produse de apa scursă în maşină mai ales că spui că ai completat „cu apă la greu” pentru că dacă apucă să prindă miros nu vei mai scăpa de el şi aia nu se va mai numi maşină.
            Pentru a realiza gravitatea problemei cu care te confrunţi adaug fotografii din timpul operaţiunii de uscare a maşinii mele. Observă cât de gros este stratul de burete şi spumă de pe interiorul mochetelor (2-3 cm şi în care se pot îmbiba mulţi litri de apă) iar sub tabla de sub tălpile pasagerului pe care sunt fixate modulele de ABS şi de închidere centralizată mai este un strat de burete gros de 1-2 cm şi care nu se uscă în veci pururi dacă nu ajungi la el să-l uşti forţat. Inutil să mai menţionez că în cele două module electrice trebuie băgat la greu spray de contacte chiar dacă din ele curge apă, trebuie uscate şi mai băgat o dată spray de contacte (atenţie: numai spray de contacte nu altceva).
            Attached Files
            Last edited by MS-79-CMM; 04-28-2013, 22:35 PM.

            Comment


            • #7
              La W210-le meu am avut ocazia nefericita sa dau jos bordul pentru a schimba radiatorul de la aer. Am muncit cam doua zile. Am inceput prin a demonta aparatorile de la parbriz pentru a desprinde furtunele de legatura. Apoi am inceput in interior, demontat ceasuri, fantele de aer, blocul de lumini (faruri si proiectoare) scrumiera, casetofon, butoane ventilatie si comanda, de la consola din mijloc. Problema cea mai mare am avut-o la volan, nu am putut sa-l desfac si am taiat o bara mica de sub volan care face parte din mobilierul bordului. Bordul efectiv se prinde in 2-3 suruburi. Odata demontat bordul, dai de cutia unde este bagat radiatorul. Sfatul meu este sa cureti bine acea cutie in interior si tubulatura care iese din el. Caloriferul cumpara-l nou, ca nu dai jos bordul asa des. Cu alte cuvinte SPOR LA TREABA SI MULTA RABDARE.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Da...am dat jos bordul de la un w202 care il am la dezmembrat...am vazut cam ce am de facut. Cu mirosul ai dreptate,dar cred ca o sa ii schimb mocheta ca deja miroase a sosete murdare adevarul e ca nici nu am stat sa usuc bine mocheta... deocamdata am anulat caloriferul din interior,umblu fara caldura.

                Comment


                • #9
                  In principiu cam la fel se demonteaza, partea nasoala este ca pierzi freonul din instalatie. Cand demontezi instalatia de freon sa astupi conductele cu ceva sa nu intre praf prin instalatie. Inainte sa te apuci de demontat, poti sa scoti mochera sa se usuce. De caldura, acum nu cred ca mai ai nevoie.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF