Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Buchetul" de erori ABS, ESP, BAS, EPC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Buchetul" de erori ABS, ESP, BAS, EPC

    Buna seara.
    De ceva vreme, respectiv vreo 2 saptamani, la un interval absolut aleatoriu, imi apar erorile de ABS, ESP, BAS, EPC. Din cate stiu erorile acestea apareau la decuplarea bateriei si prin simpla rotire totala stanga dreapta a volanului, dispareau. Insa ele sunt din ce in ce mai frecvente si, din ceea ce am observat, dispar daca opresc motorul, scot cheia si repornesc nedisparand decat dupa cativa metrii parcursi. Asadar, cine, ce si cum imi poate oferi un sfat. Va multumesc.

  • #2
    Exista un fir de masa maro linga blocul de ABS ESP. Il desfaci cureti bine ( chiar daca pare curat) si stringi inapoi.Ai apoi niste pini mai lati in mufa de ESP. Stringe-i un pic

    Comment


    • #3
      Multumesc, voi incerca si voi reveni cu un raspuns.

      Comment


      • #4
        Sau mai poate fi un senzor de Abs pe duca sau contactele lui nu sunt perfecte. Si ai dreptate, nu trebuie sa rotesti de volan, scoti doar cheia si pleci de pe loc 10metrii si se reseteaza(se intampla si la mine).

        Comment


        • #5
          Masina e W203 banuiesc. Cade si vitezometrul? Verifica tempomatul daca mai merge si butonul esp din bord. Daca pornesti motorul pe loc fara sa misti rotile apare vreo eroare? Erorile apar in momentul cand franezi brusc? E greu pe bajbaite mai ales ca cele 3 erori sunt date de modulul esp si de anexele lui. Poti incerca sa decuplezi total esp-ul din meniul secret al calculatorului si sa urmaresti daca mai apar erorile descrise. Ca defecte curente intalnite ce se pot verifica usor si fara cheltuiala ar fi in primul mecanice (geometrie roti, jocuri rulmenti, cauciucuri de dimensiuni diferite), apoi contacte imperfecte la mufa esp-ului, a senzorilor de la roti, umezeala in cutia sam fata, cablajul electric catre senzorii de sub bancheta spate, tensiunea de alimentare, comutatorul de la pedala de frana. Cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza cu star intrucat, dupa cum ai descris problema sa nu fie senzorul unghiului de volan pe duca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by giuse View Post
            Buna seara.
            De ceva vreme, respectiv vreo 2 saptamani, la un interval absolut aleatoriu, imi apar erorile de ABS, ESP, BAS, EPC. Din cate stiu erorile acestea apareau la decuplarea bateriei si prin simpla rotire totala stanga dreapta a volanului, dispareau. Insa ele sunt din ce in ce mai frecvente si, din ceea ce am observat, dispar daca opresc motorul, scot cheia si repornesc nedisparand decat dupa cativa metrii parcursi. Asadar, cine, ce si cum imi poate oferi un sfat. Va multumesc.
            Salut @Giuse,

            Intocmai cum spunea si colegul nostru @zarami daca mesajele de atentionare (ABS, ESP, BAS) nu apare in momentul in care pornesti motorul ci numai atunci cand incepi sa rulezi cu masina si dintr-o data actionezii frana de picior, moment in care apare mesajele mai sus mentionate este posibil sa existe o problema la sistemul de rulare .
            Fara o diagnosticare cu Starul ar fi de-a dreptul anevoios sa gasesti o rezolvare dar recomandarea mea este sa faci urmatoare verificare :
            - pt. sitemul ABS -verifica starea senzorilor/cablaj de pe puntea de fata ;
            - pt. sistemul BAS cu transmitere la ESP - verifica cei 2 senzorii/cablaj din partea stanga de langa bidonul de lichid de frana ;
            - pt. sistemul ESP - verificare mufa ( vizualizare cabluri din mufa ESP - mod ambutisare al papucilor din mufa );
            - verificare senzor/cablaj - in porbabaj (sub mocheta este o protectie de plastic care se indeparteaza si in partea dreapta (daca nu gresesc este modulul) ;
            - pt. sistemul EPC - pentru a nu face o greseala la traducere am sa dau denumirea in engleza ,, electronic accelerator actuator with flaps connection " la care am atasat si o poza (verificare vizuala).
            In final sfatul meu este sa faci o inspectie vizuala si atat asupra celor de mai sus iar pt. o identificare corecta a problemelor apeleaza cu incredere la un coleg cu Star si revino cu coduri de eroare.
            Cu ajutorul colegilor de pe forum poate ii dam de cap in final la problema .

            O seara placuta.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Va multumesc mult pentru ajutor. M-ati coplesit cu informatiile insa le voi pune in practica, cat mai curand posibil, probabil cand masina va mai fi si pe mana mea (sotia mea incropeste de o naveta la facultate, plus la serviciu asa ca eu doar sa o iau cu "japca" mai pot) Va multumesc inca odata si voi reveni cu cele constatate.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zarami View Post
                Masina e W203 banuiesc. Cade si vitezometrul? Verifica tempomatul daca mai merge si butonul esp din bord. Daca pornesti motorul pe loc fara sa misti rotile apare vreo eroare? Erorile apar in momentul cand franezi brusc? E greu pe bajbaite mai ales ca cele 3 erori sunt date de modulul esp si de anexele lui. Poti incerca sa decuplezi total esp-ul din meniul secret al calculatorului si sa urmaresti daca mai apar erorile descrise. Ca defecte curente intalnite ce se pot verifica usor si fara cheltuiala ar fi in primul mecanice (geometrie roti, jocuri rulmenti, cauciucuri de dimensiuni diferite), apoi contacte imperfecte la mufa esp-ului, a senzorilor de la roti, umezeala in cutia sam fata, cablajul electric catre senzorii de sub bancheta spate, tensiunea de alimentare, comutatorul de la pedala de frana. Cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza cu star intrucat, dupa cum ai descris problema sa nu fie senzorul unghiului de volan pe duca.
                Bunaseara,
                Daca apar aceste errori in momentul pornirii fara sa fie miscate rotile? Ce poate sa fie?

                Comment


                • #9
                  Sfatul meu este urmatorul: Cumpara un spray pentru curatat discuri de frana, o pensulica micuta si desfa toate mufele din compartimentul "modul ABS" curatale bine si verifica daca vreun pin nu este indoit sau rupt. Faci la fel la toate mufele care poti ajunge la ele. Eu am gasit oxid la greu unde nu ma gandeam vreodata. Cu luatul masinii de la sotie poti sa o rezolvi, numai explicandu-i ca martorii respectivi se aprind datorita faptului ca are o problema la franare si directie si deci nu mai este in siguranta. Erorila carte-ti apar este intr-un singur modul, lucreaza toate la un loc, sunt frati.
                  Spor la treaba.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    @cocohro- ai un senzor de Abs dus, obosit sau contacte oxidate. O pui pe un Star si vezi care senzor este cu probleme(sunt sase). Eroarea dispare dupa ce pleci cu masina?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dialiv View Post
                      @cocohro- ai un senzor de Abs dus, obosit sau contacte oxidate. O pui pe un Star si vezi care senzor este cu probleme(sunt sase). Eroarea dispare dupa ce pleci cu masina?
                      Multumesc de raspuns. Erorea nu dispare dupa ce plec cu masina. Aceste erori apareau si mai inainte, cand mai umblam la ea, era de ajuns sa misc rotile (reset) si se stergeau. Insa am observat cand plec dupa loc se aude "ceva" la rotile din spate, un usor zgomot de tabla finut, discurile sunt mancate cred mai mult de jumate. Am sa o pun pe Star sa vad ce spune.

                      Comment


                      • #12
                        Nu este de la discuri ca sunt uzate. Ai senzor mort sau contacte la senzori oxidate.

                        Comment


                        • #13
                          Vreau sa revin cu alte informazii, la pranz am folosit masina, au disparut toate erorile!! Ce sa fie???

                          Comment


                          • #14
                            Cum am spus mai sus, senzor pe duca sau contact imperfect(asa am si eu).
                            La mine este ori senzorul dreapta fata, ori contactele sunt oxidate. Din pacate mufa este sub aparatoarea de plastic de la aripa si mi-e lene sa desfac sa verific. Astept sa vina caldura

                            Comment


                            • #15
                              Se poate face ceva la acel senzor?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF