Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema sonda motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema sonda motorina

    Salut. Am un C220 W202, din '99 si am o problema cu sonda de motorina, nu mai indica corect, acul e mereu pe full, dupa 200 de km a coborat in jur de 2 mm. Imi poate spune cineva unde gasesc rezervorul si cum pot regla problema? Am scos bancheta din spate afara, din portbagaj tot, dar nu gasesc.
    Last edited by sergiooo21; 03-20-2013, 10:45 AM.

  • #2
    Buna!Nu stiu la w202 dar la w203 sub bancheta sunt doua capace metalice prinse in cateva suruburi alea se desfac si aveti acces la capacele de deasupra rezervorului desi cred ca si w202 ar trebui sa aibe dar nu sunt sigur in orice caz cred ca o sa aveti nevoie sa verifiati rezervorul de dedesupt.Atentie poate fi si din ceasuri deci nu ar strica sa mai verificati cateva threaduri deschise de colegii de forum.Noroc!

    Comment


    • #3
      Salut, la W202 sondele din rezervor, se afla in partea din jos.
      Trebuie neaparat canal sau elevator.
      Pe fiecare parte al rezervorului este un aparator din plastic prins in 3 suruburi, in spatele acestui aparator se afla sondele.
      Ca sa ajungi la aceste sonde iti trebuie o cheie speciala.
      In 99% diin cazuri cu indicarea eronata al motorinei, provine de la senzorii de nivel din rezervor.

      Vad ca esti din Dej, eu sunt din Beclean, daca vrei pot sa te ajut cu sondele din rezervor.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Salut. ma confrunt cu o problema similara si eu de ceva vreme la al eu w203. In sensul ca dupa fiecare oprire a motorului si repornire ,acul de la diesel arata mai putin. De fiecare fata arata mai putin si la numarul de kilometri care sunt de autonomie. Ceva sugestii.....
        Hitler lebt durch Mercedes-Benz

        Comment


        • #5
          Salut. De ceva vreme ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare. In sensul ca nivelul motorinei scade dupa fiecare oprire si repornire a motorului. Dimineata faca 12 km pana la servici ,iar cand plec acul e scazut ca si cand as fi facut 50 de km. Inainte de fiecare oprire a motorului memorez vizual pozitia acului.
          Ceva sugestii....
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #6
            Originally posted by RevengerW203 View Post
            Salut. ma confrunt cu o problema similara si eu de ceva vreme la al eu w203. In sensul ca dupa fiecare oprire a motorului si repornire ,acul de la diesel arata mai putin. De fiecare fata arata mai putin si la numarul de kilometri care sunt de autonomie. Ceva sugestii.....
            Imi cer scuze pt prima postare(incompleta) , rog un moderator sa stearga.
            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

            Comment


            • #7
              Si daca o pornesti sa zicem de 100 ori acul ajunge pe rosu?

              Comment


              • #8
                Originally posted by dialiv View Post
                Si daca o pornesti sa zicem de 100 ori acul ajunge pe rosu?
                Salut. Nu prea inteleg ce vrei sa spui cu aceasta intrebare, dar problema este oarecum similara cu a lui "sergioo" ; si ma repet : daca parcurg o anumita distanta de 10-15 km (exemplu) si opresc motorul, acul indicator are o anumita pozitie. Cand repornesc dupa un timp (15 min, 30 min, 3 ore, 8 ore sa zicem) acul indicator are un nivel mai scazut decat inainte de a opri masina ca si cand as fi facut 50-60 de km.

                Si da, daca repet treaba asta de cateva ori pe zi,acul indica mult mai putin decat ar trebui.


                In fine, am desfacut capacele de la rezervor, sunt 2 sonde care indica ,numai ca intr-o parte(stanga) a rezervorului nu prea era combustibil (cam deloc) iar in cealalta parte(dreapta) erau aprovimativ 7-8 litri(acum e pe rezerva/pe rosu) . Ciudat...
                Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=
                  In fine, am desfacut capacele de la rezervor, sunt 2 sonde care indica ,numai ca intr-o parte(stanga) a rezervorului nu prea era combustibil (cam deloc) iar in cealalta parte(dreapta) erau aprovimativ 7-8 litri(acum e pe rezerva/pe rosu) . Ciudat...[/QUOTE]

                  Este normal sa fie pe rosu, cu cantitatea asa de motorina.
                  Daca tot desfaceti sondele din rezervor, ar fi bine sa le si testati functionalitatea lor cu un aparat de masura.
                  Se pune aparatul pe domeniul de masurare al impedantei (OHM), si se ating cu cele doua fire da la aparat, cele doua contacte de pe sonda litrometrica.
                  Intre timp trebuie miscata plutitorul in sus si in jos, si vazut ce indca si cum ndica aparatul.
                  Daca la miscarea plutitorului, creste impedanta, sau scade, inseamna ca este ok.
                  Succes.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    La w203 eu stiu ca nu este sistemul ca la 202. Adica se preia informatia de la plutitor(n-am desfacut pe acolo dar cred ca nu este sistemul clasic, cred ca este un senzor de presiune), informatia merge la Samul spate unde se analizeaza de un chip(chipul se poate configura din Star) si informatia pleaca la Instrument cluster(afisaj din bord). De obicei problemele la w203privind afisarea corecta a nivelului de combustibil apar din defectarea Samului spate. Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jacob View Post
                      Este normal sa fie pe rosu, cu cantitatea asa de motorina.
                      Daca tot desfaceti sondele din rezervor, ar fi bine sa le si testati functionalitatea lor cu un aparat de masura.
                      Se pune aparatul pe domeniul de masurare al impedantei (OHM), si se ating cu cele doua fire da la aparat, cele doua contacte de pe sonda litrometrica.
                      Intre timp trebuie miscata plutitorul in sus si in jos, si vazut ce indca si cum ndica aparatul.
                      Daca la miscarea plutitorului, creste impedanta, sau scade, inseamna ca este ok.
                      Succes.
                      Aha....multumesc pt raspuns.
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #12
                        La modelele mai vechi,caroserie W202,problema poate fi solutionata de cele mai multe ori prin stergerea contactelor de pe plutitor cu alcool sau in cel mai rau caz putin slefuit cu un smirgher fin,datorita varstei se depune un fel de mazga pe contacte - asta am patit eu.
                        LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                        Comment


                        • #13
                          Buna !Poate va ajuta experienta mea!

                          Prima problema la sfert de rezervor nu mai tragea benzina si in rezervor, unul era aproape gol celalalt pe jumatate.Rezolvarea a constat in etanseizarea capacelor de deasupra rezervoarelor si un furtun plus un colier schimbat.
                          A doua problema masina nu mai pornea cand se incalzea imi murea in mers daca era cazu am verificat sam spate schimbat un releu si inca 2 piese nush exact ce erau totul a revenit la normal .

                          Mare atentie sa nu se ajunga la schimbarea sam-ului oricare din ele ca sunt scumpe si trebuie si programate (daca codul nu corespunde cu cel defect de pe masina).
                          Si da este adevarat sam-ul moare dupa o perioada problema des intalnita la w203 mai exact moare procesorul acestuia care "uita" sa dea anume comenzi sau nu vrea deloc sam spate second intre 100-300 eur plus reprogramare (doar in reprezentanta si au scoruri pe masura).

                          Comment


                          • #14
                            Cateva poze cu sonda de benzina ce cred ca este la fel ca cea de motorina
                            Attached Files
                            ____________________________
                            Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                            Comment


                            • #15
                              Cum scot sonda de benzia?

                              Cum ai reusit sa desfaceti sondele?ca eu am facut o cheie si am tras de se indoia rezervorul si tot nu sa desfacut si imi este frica sa nu il rup.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF