Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes w203 cdi porneste lung sau deloc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes w203 cdi porneste lung sau deloc

    Buna sunt posesorul unui mercedes w203 am 2002 ,de aproape doua saptamani ma confrunt cu o problema la care nu stiu sa gasesc rezolvarea.Motorul porneste dupa ce tin timp de aproape un minut la automat sau am aflat alceva daca dau regulatorul de presiune si il suflu in montez inapoi porneste usor . Nu stiu ce sa fac am schimbat oringurile am schimbat filtru de motorina am pus pe tester dar nu imi da nici o eroare . ceva sfaturi

  • #2
    Cand porneste greu verifici pe rand- aer pe alimentare(de obicei oringuri, eventual montezi suplimentar o supapa de sens) bujii, injectoare si mai sunt doi senzori prin motor. Din cate am citit pe forum cand mor senzorii respectivi cateodata nu da eroare pe tester.
    Cauta postari cu "Porneste greu" si poate iti vine vreo idee.
    Nu am inteles de la tine partea cu Regulatorul de presiune. Poate el este defect?

    Comment


    • #3
      Regulatorul de presiune lam schimbat de aproximativ 6 luni si acuma cand am dat de problema asta lam demontat de pe rampa si l-am curatat cu aer si spray de curatare cand lam montat inapoi a pornit destul de bine. Alimentarea e buna aer pe conducte nu am buji verificate injectoarele sunt sub 1,5

      Comment


      • #4
        Dupa ce in sfarsit porneste motorul, daca o opresti si incerci iar sa o pornesti, iar o ia greu?
        Dar daca o lasi cateva ore oprita?
        Este greu de demontat regulatorul de presiune? Incearca de cateva ori la rand cand nu porneste sa-l desfaci si sa-l montezi la loc. Daca de fiecare data dupa ce il cureti porneste usor ar putea fi de vina chiar el.

        Comment


        • #5
          Dupa ce pornesc motorul, e ok ma plimb cu ea nu am treaba dar cand il opres chiar i daca nu stau cand vreau sa il pornesc face figuri si tin la automat si intr-un final porneste . Regulatorul de presiune e cam incomoda pozitia peste motor ca e cel de pe rampa de catre cabina .Regulatorul mia fost in garantie si mi lau schimbat si tot asa mia facut a pornit de doua trei ori dupaia nimic nu stiu ce sa mai fac. Senzori de care vorbeai de pe motor nu sti unde sunt mai exact sa vad daca nu e de la ei?

          Comment


          • #6
            Unul este crankshaft position sensor si al doilea este regulator de presiune(cel de care spui tu-cel din capatul rampei). Cauta pe forum s-a mai discutat.
            Eu as mai incerca totusi cu regulatorul. Are vreo garnitura ceva, ca as vrea sa-l curat si eu.

            Comment


            • #7
              Regulatorul de presiune are doua garnituri .

              Comment


              • #8
                Crankshaft position sensor(Cps) este de vina cand de obicei nu porneste deloc.
                Nu ai un prieten in zona care sa iti imprumute regulatorul lui de presiune?
                Incearca si sa pui contactul(pana se aprind becurile in bord) astepti cateva secunde, iei contactul, repeti operatiunea de 5-10ori si ultima data dai si la automat. Vezi daca porneste usor. Incearca asta prima data.

                Comment


                • #9
                  Daca ar fi senzorul de pozitie de la axa cu came sau cel de la volanta ar trebui sa porneasca la rece sau sa nu porneasca deloc la cald. Cred ca nu ai suficienta presiune in rampa la pornire si de aia calculatorul nu deschide injectia. Daca nu ai probleme cu aerul pe traseul de alimentare, ar putea fi pompa de inalta, senzorul de presiune de pe rampa (din fata rampei) sau regulatorul de presiune. La regulator verifica oringul cel mic din varf sa nu fie ciupit. Pune testerul si citeste presiunea in rampa cand dai la demaror.

                  Comment


                  • #10
                    Pot fi si injectoarele care, chiar daca pompa si regulatorul baga suficienta presiune, acestea o scapa pe retur. Cel mai bine masoara-le cu eprubetele. Am impresia ca pe tester iti arata valorile pentru motorina injectata, dar daca iti scapa pe retur poti vedea doar cu eprubete.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Testul cu eprubete lam facut si am schimbat doua injectoare , am incercat cu alt regulator,am schimbat oringurile numai senzorul din fata rampei nu l-am schimbat nu am avut de la cine sa iau pentru proba presiune in rampa la test mia spus ca trece peste valoarea la care ar trebui sa pornesaca . Nu stiu care poate fi problema aer pe conducte nu se vede deloc .

                      Comment


                      • #12
                        Salut!

                        Daca problema cu pornirea greoaie este inca de actualitate, as vrea sa vad o imagine cu pompa ta de inalte sau sau macar sa imi spui daca pe pompa de inalte ai senzor si elecrovalva de reglare debit.
                        Daca ai pompa de inalte cu valva de care iti spuneam, este foarte probabil ca pompa de inalte sa te necajeasca, nu regulatorul de presiune din capatul rampei comune.
                        Oricum este singurul lucru de care sa te legi in conditiile in care ai spus ca injectoarele care scapau pe retur au fost inlocuite iar regulatorul de pe rampa este inlocuit relativ recent.

                        Cu respect,
                        Cristian C.
                        Diagnoza (STAR-DIAG), reparatii mecanice, electrice-electronice, vanzari piese second-hand/noi pentru MERCEDES CDI- IASI
                        tel. 0749562999

                        Comment


                        • #13
                          Problema am rezolvato dupa multa bataie de cap si un mecanic specialis in cdi-uri . A trebuit sa chimb din nou regulatorul de presiune in ciuda faptului ca de 5 luni lam fost shimbat , cei drept cu unul sh prima data .Deja mia scos peri albi da macar stiu ca am o pornire marca MB nu de raba . Multumesc pentru sfaturi si cat mai multi km fara reparatii.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Pentru mine, ai probleme la injectoare. Este o problema cunoscuta la W203. Nu stiu ce teste ai facut, dar injectoarele nu le-ai controlat.

                            Comment


                            • #15
                              Pai tocmai ce a spus ca era regulatorul de vina, ma bucur ca s-a rezolvat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF