Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema injectoare W203 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema injectoare W203 2002

    Va salut!


    Dragi colegi masina scoate gaze pe langa injectoare; am fost la 3 mecanici printre care si Mercedes Benz Nord care au fost cei mai groaznici (daca vreti detaliez). Anyway ideea este ca anul trecut am fost la primul mecanic care mi-a schimbat etansarea injectoarelor fata de chiuloasa; in decursul procesului de schimbare mi-a rupt unul dintre suruburile de prindere de la cilindrul 2; din momentul ala a inceput cosmarul...periodic am fost la service sa-mi stranga suruburile de la injectoare fiindca periodic am aceleasi simptome, gaze in habitaclu si tacanit la injectoarele de pe cilindrii 1 si 2, de asemenea pierde o cantitate minima de motorina pe la injectoare. Va rog frumos sa va fie mila de un biet muritor si de amanta lui cu roti si sa-mi recomandati si mie pe cineva care poate rezolva o asemenea problema.
    C 220 CDI 2002 143 HP
    Mentionez inca o data, problema este etansarea injectoarelor fata de chiuloasa.

    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Salut,problema ta vine de la curatarea scaunelor la injectoare si suruburilor de prindere.pune seibi si suruburi noi si cauta un baiat care detine freza de curatat scaun injector,Cu putin noroc nu ai si chiulasa afectata.

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos de raspuns!...Are cineva vreo persoana de contact in domeniul asta? Si daca e chiuloasa afectata care ar fi solutia?


      Va multumesc!

      Comment


      • #4
        Georgesil28, daca ai rezolvat problema, spune si aici cum te rog, caci si eu am aceeasi problema, inclusiv surub rupt in chiuloasa.
        Multumesc.
        “Dragă Doamne,
        Anul ăsta mi i-ai luat pe dansatorul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze şi actriţa mea preferata Farah Fawcett. Îţi reamintesc că politicianul meu favorit este Traian Basescu."

        Comment


        • #5
          Colegul popeye_pmm, cauta-l pe forum.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Cind te hotarasti ma anunti.

            Daca filetul este ras se majoreaza si bag prezon M10. Si nu mai rasufla.
            NU folosesc freza de curatat (ca sa nu muste span din chiuluasa)
            Folosesc alezor doar in cazul in care exista depuneri mari de calamina.
            Curatarea se face foarte usor si cu o surubelnita+ cirpa.
            O sa-ti arati o poza cu un prezon majorat la injector.

            Originally posted by Gyxy View Post
            Georgesil28, daca ai rezolvat problema, spune si aici cum te rog, caci si eu am aceeasi problema, inclusiv surub rupt in chiuloasa.
            Multumesc.

            Comment


            • #7
              Daca vrei poti monta si M8 muncesti mai putin. Insa eu folasesc M10 pentru o stringere mai mare in cuplu.
              Atasat am niste poze cu prezoanele care folosesc. Sint cu cap hexagon cit si fluture.

              Deasemenea poti compara in imagine un prezon majorat deja montat 2 ani in urma. Dupa cum vezi totul este necuratat de 2 ani si nu a scos nici cea mai mica funingine.

              Originally posted by Gyxy View Post
              Georgesil28, daca ai rezolvat problema, spune si aici cum te rog, caci si eu am aceeasi problema, inclusiv surub rupt in chiuloasa.
              Multumesc.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                Daca vrei poti monta si M8 muncesti mai putin. Insa eu folasesc M10 pentru o stringere mai mare in cuplu.
                Atasat am niste poze cu prezoanele care folosesc. Sint cu cap hexagon cit si fluture.

                Deasemenea poti compara in imagine un prezon majorat deja montat 2 ani in urma. Dupa cum vezi totul este necuratat de 2 ani si nu a scos nici cea mai mica funingine.
                Da, cu un "Surub imbus M10" am rezolvat partial problema.Acum gasesc aproximativ, la 100 de km, putina motorina pe langa injector, cu toate ca i-am schimbat si saiba.Multumesc.
                “Dragă Doamne,
                Anul ăsta mi i-ai luat pe dansatorul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze şi actriţa mea preferata Farah Fawcett. Îţi reamintesc că politicianul meu favorit este Traian Basescu."

                Comment


                • #9
                  Motorina pe care o gasesti nu e de la saiba ci de la furtunasul de retur.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by merc 220 View Post
                    Motorina pe care o gasesti nu e de la saiba ci de la furtunasul de retur.
                    Am verificat furtunasul de retur, conductele.Nici pe acolo nu curge vizibil.Doar sa se prelinga foarte fin si sa nu fie vizibil cu ochiu liber.Ideea e ca se aduna motorina acolo si e tot timpul umed.Oricum continui sa "sap" poate gasesc problema.
                    “Dragă Doamne,
                    Anul ăsta mi i-ai luat pe dansatorul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze şi actriţa mea preferata Farah Fawcett. Îţi reamintesc că politicianul meu favorit este Traian Basescu."

                    Comment


                    • #11
                      M-am hotarat

                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Cind te hotarasti ma anunti.

                      Daca filetul este ras se majoreaza si bag prezon M10. Si nu mai rasufla.
                      NU folosesc freza de curatat (ca sa nu muste span din chiuluasa)
                      Folosesc alezor doar in cazul in care exista depuneri mari de calamina.
                      Curatarea se face foarte usor si cu o surubelnita+ cirpa.
                      O sa-ti arati o poza cu un prezon majorat la injector.
                      Maestre m-am hotarat!
                      Spune-mi te rog frumos cum pot sa dau de tine si cand, fiindca deja problema a devenit stresanta. Cat ma costa si cam cand ai avea timp?

                      Multumesc anticipat!

                      Comment


                      • #12
                        Ai majorat deja filetul?

                        Ti-am lasat raspuns: http://www.clubmercedes.ro/member.ph...4#vmessage4584

                        Originally posted by georgesil28 View Post
                        Maestre m-am hotarat!
                        Spune-mi te rog frumos cum pot sa dau de tine si cand, fiindca deja problema a devenit stresanta. Cat ma costa si cam cand ai avea timp?

                        Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #13
                          re

                          Mercedes-cdi, in pozele de mai sus unde ai pus surub de M10, mi se pare mie, sau ai facut si alta brida?

                          Comment


                          • #14
                            re

                            Si ce lungime au suruburile? Mi se par mai scurte.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF