Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie auto si diagnoza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie auto si diagnoza

    Buna!Am un w203 an 2001 c class motor 1998cmc benzina motor aspirat model avantgarde
    Am cateva curiozitati:
    1)-de fiecare data cand pornesc ceva pe masina stand pe loc la relanti ( dezaburire , aer conditionat, incalzire in scaun sau orice ) imi scade putin relantiul 2 secunde apoi isi revine ...... oare sa fie bateria sau alternatorul sau ceva? nu am nici o eroare in bord legata de asa ceva
    2)-am o eroare srs in bord impreuna cu eroare coolant (antigel -desi nivelul e verificat in parametrii normali) si lichid de parbriz oscilez intre judetele alba si cluj ma poate ajuta cineva cu un tester star prin zona sami iau niste coduri de eroare?
    3)-alta problema ar fi indicatorul din rezervor si anume cand ajung la sfert de rezervor in bord raman moare motorul din lipsa de benzina desi pana acolo masina merge ceas! am rezervor in doua compartimente si din cate am vazut in diagrama rezervorul din stanga contine pomba de benzina si cel din dreapta un fel de senzor de nivel cu inca o pompa am impresia intrebarea mea este daca masina merge bine pana la sfert de rezervor atunci problema ar fi cu senzorul din rezervorul din dreapta al masinii nu (am verificat daca mai am benzina in rezervor cand moare la sfert si mai avea in rezervor)
    4)-in momentul de fata am baterie de 75 ah pe ea oare risc sa ard instalatia electrica daca pun una de 100 ? pentru modelul acesta nu stiu de cati amperi este alternatorul sa fac o echivalenta incarcare/utilizare am mai intalnit probleme de acest fel pe forum insa nu am primit raspunsuri astfel orice parere este binevenit multumesc mult de intelegere si scuzele mele daca am deschis topic nou si erau altele cu aceste probleme

  • #2
    Faci o testare pe Star si in functie de erori schimbi ce este de schimbat.
    La 4 - poti sa pui linistit o baterie mai mare( cu cat mai mare cu atat mai bine).

    Comment


    • #3
      Imi faceam griji cu bateria sa nu cumva sa ii ard circuitele cat despre tester prin judetele astea nu prea gasesc decat la reprezentanta tester in cazul in care nu gasesc pe nimeni cu star prin zona asta o sa merg la reprezentanta (am mai fost odata dar nu au inteles exact ce le-am cerut, cerusem o diagnoza la masina pentru codurile de eroare reprezenta cluj)

      Comment


      • #4
        Cu search, gaseati cateva raspunsuri.
        Daca sistemul alternator-redresor-distributie curent este normal, nu poate exista pericolul "arderii" elementelor din ACUMULATOR.
        Trebuie verificat doar nivelul curentului de incarcare al acumulatorului - sa nu depaseasca 10% din cel normal.
        Pentru consum, daca deschideti usa si se aprinde plafoniera 10w (ex.), nu se ard becurile desi capacitatea de debitare este de 800Ah x 12 = 9600 w.
        - Experienta proprie ieri.
        Drum Galati - Gropile din Braila - Slobozia - A2. Ploaie slaba la medie.
        La plecare din Buc, bec rosu accu.
        Alternator plesnit (rulmet dinspre colector).
        Cu lumini normale, din acumulatorul BOSCH 100 Ah / 830 A (de 4 ani) am mers iesire Buc +60 km. Pauza 15 min. Ajuns in parcare fara consumatori. Apoi pe platforma la Galati.
        Dupa refacerea finantelor, voi cauta un Fulmen de 1000A la debitare.
        Sa ajung sa ies de pe tampitul ala de drum A2. Facut doar pentru remorcari dinpre bucale. Macar la noi, la tara, este mai bine. Si te poti intoarce la nevoie mare. Platesti min. 100km in plus ca n-ai cum intoarce. Sa pui 130 si apoi 80 / 60 / 40 ? Astia sunt normali?
        Last edited by epurare_coco; 02-15-2013, 14:41 PM.

        Comment


        • #5
          Oare acea variatie a turatiei la relanti e de la baterie? Aproape de fiecare data cand pornesc ceva care consuma in masina (ex. incalzirea in scaun clima etc) face asa scade aprox 50 de ture vreo 2 secunde apoi isi revine (la radio de exemplu nu face).Oare trebuie sa schimb ceva pe ea sau urmeaza sa cedeze vreo piesa sau vreun releu fiindca e deranjant.

          Cat despre indicator nivel benzina ma poate ajuta cineva cu o parere ? A mai reparat cineva asa ceva?
          Last edited by dinamix; 02-16-2013, 23:36 PM.

          Comment


          • #6
            De verificat tensiunea de iesire din releu (ansamblu carbuni, redresor, stabilizator). Normal 14 V decuplat, 13,5 - 13,8 V cuplat (functie de calitatea releului - gradul de precizie si starea contactelor).
            Sub 13 V apar problemele semnalate de dvs.
            La 12,7 V nu mai incarca acumulatorul (daca acesta este normal) . Daca este pe duca, mai incarca pana pe la 12 V.
            In momentul in care nu mai incarca, se aprinde martorul "baterie".
            Prioritate 0 de consum o are functionarea motorului (ex.: la pornire, se intrerupe radio-ul, la accelerari se reduce activitatea consumatorilor auxiliari).
            Intrarea in regim termic se produce dupa 15 - 20min., cand se incalzeste uniform ansamblul motor-ambreiaj-cutie de viteze.
            Despre sonde, cartea tehnica si search.
            Last edited by epurare_coco; 02-17-2013, 10:20 AM.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF