Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbare antigel w202,250d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare antigel w202,250d

    Va salut.As vrea sa schimb si eu antigelul la mercedesul meu si v-as ruga daca puteti sa-mi spuneti de unde se da drumul la antigel din motor pentru a iesi toata cantitatea (sau aproape toata)...eventual daca are robinet de golire a lichidului de racire.Motorul este 250d,83kw.

  • #2
    Simplu. Pur si simplu slabesti colierul furtunului ala gros ce vine in partea de jos a radiatorului si scoti furtunul. Se goleste atat motorul cat si radiatorul. Daca vrei sa-l recuperezi il colectezi intr-un vas. Daca nu, e treaba ta ce faci cu el. Bagi apoi furtunul la loc, strangi colierul si bagi vreo 10 litri de antigel (gata preparat sau concentrat in raport de 1/1 cu apa distilata) in vasul de expansiune. Daca e cazul mai completezi pana sta cam pe la mijlocul vasului de expansiune.

    Comment


    • #3
      Am inteles.Ce antigel se foloseste la acest tip de motor? De la magazinul de piese auto mi-a indicat antigel roz G12 fara silicati care protejeaza motorul mai bine la coroziune...sau se foloseste antigel normal cu silicati (de culoare albastru,verde)? In momentul cand schimb antigelul vechi(care este albastru),cred ca mai ramane in motor ceva antigel din cel vechi...acesta se combina cu cel roz G12?,sau nu este indicat?

      Comment


      • #4
        G12 e un antigel roz recomandat de VW. Exista si varianta G12+.
        Daca are cineva o carte de W202, ar putea sa-ti spuna ce tip de antigel recomanda cei de la Mercedes.

        Nu vreau sa spun sa nu bagi G12, doar ca merita sa stii si ce recomanda Mercedes.

        Comment


        • #5
          Am rezolvat problema.La w202.motor 2.5d,radiatorul are in partea dreapta un robinet de evacuare (de culoare rosie), iar antigelul din motor se evacueaza prin partea stanga a motorului(sub termostat) cu ajutorul altui robinet de evacuare .Ambele robinete au prevazute un orificiu la care se poate adapta un furtun pentru a nu stropi motorul cu antigel si pentru a se putea recupera antigelul (daca este cazul).Antigelul roz g12 nu este indicat la acest tip de motor,este antigel fara silicati( indicat la motoarele dupa anul 2000)care in amestec cu antigelul cu silicati(cel albastru si verde) da o reactie acida care dauneaza motorului.Totusi in eventualitatea in care se poate evacua absolut tot antigelul din instalatia de racire si incalzire a masinii ,acesta se poate utiliza fiind indicat la masinile cu radiator din aluminiu.Toata acestea le-am aflat de la un mecanic f.priceput care are mercedes de mai multi ani si in eventualitatea ca ar putea fi de folos si altor posesori de w202 m-am gandit ca ar fi bine sa postez aici aceste informatii.

          Comment


          • #6
            Regula e simpla...nu amesteca roz cu verde/albastru . Nu dauneaza motorului direct insa se formeaza bulgari in sistemul de racire si blocheaza totul !!! La sfarsit nu mai raceste motorul sau nu mai merge caldura in interior etc...Daca vrei sa cureti cum trebuie deschizi surubul de jos de la radiator si cateva coliere unde ai acces bun si bagi furtunul cu apa . Poti lasa si motorul sa mearga 1-2 minute ca pompa de apa sa dea totul afara.

            Comment


            • #7
              Salut , din ce am citit din topicurile dedicate despre antigel concluzionez ca pentru motoarele M111 este indicat de pus antigel roz fara silicati, acum ma gandesc sa golesc si eu toata instalatia ,deoarece cred ca al meu este verde, si sa pun antigelul roz. Intrebarea mea este urmatoarea in afara de golirea radiatorului prin robinetul din dreapta jos si a blocului motor din stanga motorului mai este necesara clatirea cu furtun de apa sau este de ajuns doar aceasta golire si pornirea motorului timp de 1 , 2 min pentru a scoate pompa de apa ce a mai ramas ?
              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lucian A View Post
                Salut , din ce am citit din topicurile dedicate despre antigel concluzionez ca pentru motoarele M111 este indicat de pus antigel roz fara silicati, acum ma gandesc sa golesc si eu toata instalatia ,deoarece cred ca al meu este verde, si sa pun antigelul roz. Intrebarea mea este urmatoarea in afara de golirea radiatorului prin robinetul din dreapta jos si a blocului motor din stanga motorului mai este necesara clatirea cu furtun de apa sau este de ajuns doar aceasta golire si pornirea motorului timp de 1 , 2 min pentru a scoate pompa de apa ce a mai ramas ?
                Lucian, vezi ca antigelul roz se recomanda la masinile mai noi , peste 2000.
                Nu ii schimba culoarea, e foarte important sa mergi tot pe culoarea respectiva.
                Pune-i antigel Aral Antifreeze Extra...e foarte bun pt mototarele noastre.
                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                Dragoste la prima vedere...

                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                Comment


                • #9
                  Multumesc Sauron de sfat dar din ce am citi pe forum am ajuns la concluzia asta ,chiar Dok zicea intr un post ca e bun asta roz fara silicati pt ca radiatorul e din aluminiu si alte componente la fel .
                  Am fost azi sa caut robinetii pe unde se goleste antigelul si am gasit doar robinetul rosu din dreapta radiatorului jos dar accesul este foarte greu si nu cred ca poti sa il desfaci fiind pozitionat deasupra lui, cred ca este nevoie de un canal si dat scutul jos pentru un acces mai bun.Cat despre robinetul pentru golirea blocului motor nu am reusit sa dau de el poate ma ajuta cineva cu o poza .Multumesc.
                  http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF