Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

MASina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MASina

    Buna.Am si eu un mercedes c200 kompresor din 1998 si problema ar fi,cand pornesc de pe loc la motorul rece al masini imi trage dar foarte greu,daca apas pedala de acceleratie pana in fund mi se ineaca!Dupa un timp motorul se incalzeste si isi revine perfect!!Sa fie distributia??Cand motorul este cald intinzatoarele isi fac rolul si intind lantul??AS dori un raspuns multumesc

  • #2
    Incearca sa stai 1-2 minute cu ea pornita si dupa aceea sa pleci.

    Comment


    • #3
      Motorul n-are timp nici sa se 'trezeasca'. Cum a zis si colegul, incearca sa astepti putin sau daca pleci imediat de pe loc sa nu o fortezi tare, macar pana ajunge apa la 90* si/sau mers vreo cativa km sa se dezamorteasca..
      Mercedes Benz

      Comment


      • #4
        Din ce mai auzisem, si banuiesc ca si a ta are transmisie pe lant, se recomanda sa o lasi acel minut inainte de a pleca deoarece se lubrifiaza lantul/alte agregate.
        La un e46 tot benzina, sigur trebuie sa se stea (am unul in familie, verificat). Se si vede o diferenta de turatie (la inceput sta la 1000 si apoi revine la normal 900), plus case aude si o "pompa" - bazait- lucrand.
        Se recomanda sa stai 1-2-3 minute mai ales iarna, cand masina e mai rece decat de obicei, mai ales daca nu ai un soc automat.

        Comment


        • #5
          De fiecare data cand vreau sa pornesc la drum stau cu ea pana ii cade socul sau acul la 900 de ture si atunci cand vreau sa pornesc la drum face chestia aceea!Daca o las intradevar 5 minute atunci masina se comporta normal dar tot se simte ca trage greu!
          Am fost cu ea la mecanic ca am avut o problema cu pompa de apa,imi baga ulei in sistemul de racire.Imi fine am facut-o,ma cam stors ca mi-a schimbat pompa,set garnituri,tacheti,intinzatoare,ulei etc si mi s-a spus ca trebuie si lantul si pinioanele schimbate dar bugetul meu a fost depasit si nu mi-am permis si asa ceva!!Chiar asa sa se fi uzat lantul si pinioanele acelea dupa 215000 de km???Va multumesc pentru raspunsurile acordate!

          Comment


          • #6
            nu are cum sa fie de la distributie. asta daca era facea galagie sau nu mai mergea de loc. ai o preblema pe la aprindere. bujiile le-ai schimbat?

            Comment


            • #7
              Dap tot am schimbat inclusiv bujii!De aprins se aprinde perfect dupa cum am zis cand vreau sa o accelerez parca o strange ceva si nu ruleaza parca se blocheaza automat!NU are forta de tragere deloc numai dupa ce se incalzeste!!NU are treaba aici bujiile mai mult ca sigur!

              Comment


              • #8
                Uleiul l-ai verificat?

                Comment


                • #9
                  Ce legatura ar putea sa aiba uleiul? ma indoiesc ca ar fi asa uzat....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mihaicalinescu View Post
                    Ce legatura ar putea sa aiba uleiul? ma indoiesc ca ar fi asa uzat....
                    Nu este vorba despre uzura uleiului ci despre cantitatea sa....

                    Comment


                    • #11
                      Hmmm, daca ar avea prea putin ulei, si nu i-ar urca in rampa repede....cred ca motorul ar face ca o moara stricata...

                      Comment


                      • #12
                        Eu tot tind sa cred ca nu are nici o treaba lantul de distributie . Cauta rezolvarea in alta parte si de bujii nu poti incerca sa le schimbi ca si eu am cumparat si nu m-au tinut 2000 de km merg mai prost decat cele din nainte

                        Comment


                        • #13
                          60% din problema este cauzata de calitatea benzinei/motorinei pe care o cumparam. S-a mai discutat asta.
                          Ca ajutor, folosesc, mai ales pentru perioade reci:
                          BERKEBILE 2+2® GASLINE ANTIFREEZE
                          Stock No. B150 (Methanol) & IPA (Isopropl):Prevents fuel system freezing by absorbing moisture Isopropyl based is recommended for fuel injected cars and trucks and is more effective than methanol.

                          40% din cauza bujiilor.
                          Desi s-a mai discutat asta, NIMENI nu vrea sa verifice si sa recalibreze bujiile inainte de a le monta, chiar daca sunt noi:
                          - distanta dintre electrozi la rece;
                          - rezistenta de izolare intre electrozi;
                          - calitatea anodului - tija centrala.
                          Daca tot muncesti sa le schimbi, de ce nu te chinui un pic inainte sa pui ceva bun si sa fie cat mai asemanatoare caracteristic?

                          Comment


                          • #14
                            Iti cupleaza compresorul?

                            Comment


                            • #15
                              Da cupleaza compresorul merge bujiile merge tot doar cand vreau sa pornesc la drum parca blocheaza ceva pana isi da drumulsa fie de la injectoare??am bagat solutie in benzina si tot la fel

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF