Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential C class 180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential C class 180

    Salve,
    Fratele meu care are acelasi tip de masina ca a mea, are o problema la diferential, iar la service i-au spus ca are nevoie de un diferential nou.
    Problema e ca nici ei nu stiu cat dureaza pana se aduce unul nou, pentru ca asta nu prea se strica. In fine, daca cineva cunoate, are si poate sa ma ajute sa-i fac rost chiar si de unul S.H, ii sunt recunoscator, pentru ca are mare nevoie de masina.
    nu merge decat un diferential de la un C180 -1800cmc-!!!!
    Still Loving MB

  • #2
    Negasind diferential de c180, ce puna? Ei bine a adaptat impreuna cu Cristi de la Mercedes Autoklass un diferential de C32 AMG.
    Rezultatul: treapta 2=110km/h, treapta 3= 175km/h, la a 4 a nu mai avea unde sa o dea!
    Maine ma duc cu el pe autostrada sa facem niste "teste"!
    Still Loving MB

    Comment


    • #3
      io zic ca nu a facut bine...dar....un dif de w202 e de negasit,in cel mai rau caz si luat de afara cu trimis cu tot nu ar fi dus mai mult de 100-200 euri...

      testeaza-i consumul si plecarea de pe loc.....
      Last edited by doktor4carz; 10-17-2007, 10:24 AM.

      Comment


      • #4
        Mai conteaza consumul?
        Still Loving MB

        Comment


        • #5
          Consumul nu s-a modificat, in schimb i-a crescut puterea demarajului foarte mult. Practic ia viteza mult mai mare la turatie mica.
          Still Loving MB

          Comment


          • #6
            Ideea e ca diferentialul asta are un raport mai mic si de aici ar rezulta acceleratia mai rapida dar mi-e teama ca acest raport sa nu afecteze, mai devreme sau mai tarziu, ambreiajul sau chiar cardanul datorita cuplului mai mare care apare.

            Comment


            • #7
              Mda...
              Diferentialul e penultima componenta mobila... ultima fiind planetarele.
              Drept urmare un grup diferential cu un raport de demultiplicare mai mare poate afecta in cel mai rau caz planetarele. Dar nu cred ca vei reusi sa obtii asa un rezultat
              Simplu? Ambreiajul si cardanul (defapt nu cardanul ci cuplajele acestuia) ar fi afectate doar e un motor mult mai puternic.

              Ce nu inteleg aici este un lucru... daca respectivul diferential AMG ofera o plaja mai mare de turatie (deci in aceeasi treapta atinge un nr. mai mare de km/h decat precedentul), ar insemna o scadere a acceleratiei. Cu toate astea inteleg ca nu numai viteza maxima creste, ci si acceleratia, fara sa fie afectat consumul.
              Ciudat... hai sa facem o analogie. Sa spunem ca ai avea o singura treapta de viteza la dispozitie...

              1. Un diferential cu raport mic ar echivala cu o plecare in treapta 1 adica demaraj puternic dar viteza maxima mica.
              2. un diferential cu raport mare ar fi atunci o plecare in treapta 2 sau 3 sa zicem. Adica pleci mai greu cu masina de pe loc dar ajungi la o viteza mai mare in final.

              Concluzia: in toata descrierea asta ceva nu e in regula. Ori am inteles eu ceva gresit?

              Raportul e o chestie simpla... iti spune cate rotatii ale cardanului sunt necesare pentru un numar de rotatii ale rotilor. (ex: 3,42 = la 3 rot. ale cardanului rotile efectueaza amandoua odata 0,42 rot. in linie dreapta, ca in viraj roata de pe exteriorul virajului va efectua mai multe rotatii).
              Corectati-ma daca gresesc.
              Last edited by Andrei114; 10-19-2007, 16:50 PM.

              Comment


              • #8
                La 3.42 rotatii ale cardanului rotile se invart complet o data. De aceea am spus mai sus ca un diferential cu un raport mai mic duce la o viteza mai mare. Motoarele diesel stiu ca au diferentiale cu rapoarte mai mici decat cele pe benzina, pt ca in general dieselul nu este un motor de turatie cum este cel de benzina, iar daca raportul este mai mic, sa zicem 2.95 (nici nu stiu daca exista - am zis o val mai mica ca cea anterioara)=> ca la 2,95 rotatii ale cardanului rotile se invart o data, deci o turatie mai mica a motorului pt aceeasi invarteala a rotilor. La cele cu un raport mai mare creste semnificativ acceleratia dar se limiteaza viteza, la cele cu un raport mai mic e invers, acceleratia e mai greoaie dar se ating viteze mai mari.
                Daca cineva stie altfel sau are date concrete ma supun greselii si-mi fac mea culpa...
                Last edited by florineasca; 10-19-2007, 17:29 PM.

                Comment


                • #9
                  Cutia automata, n-are legatura cu diferentialul. Unde ai o cutie automata, poti sa o dai jos de pe masina si cu acelasi cardan si diferential, sa pui o cutie manuala. Stiu de la W123 Cobra.
                  De ce ti-se pare greu de realizat? Am vorbit cu cei de la Casa Auto si au spus, ca singura problema ar fi in cazul in care se forteaza masina sa atinga viteze maxime pe care cutia de viteze nu este proiectata sa le ofere, fiind singura care ar putea sa cedeze.
                  Cum s-a efectuat "transplantul"? Simplu. S-au schimbat capacele diferentialului deoarce nu se pupa de la model la model cu pozitia suportului ABS.
                  Iar ca performante, cei care au avut sau au bicicleta cu mai multe viteze, stiu ca ai putere, dar nu prinzi viteza, cand ai un pinion mare si ai viteza, dar in timp, cu un pinion mic! Asa e si la acest diferential AMG, pinioanele sunt mai mici decat are un diferential de C180.
                  Ce nu stiu eu, e ce e ala diferential limited-slip?
                  Still Loving MB

                  Comment


                  • #10
                    Adica nu se transfera tot cuplul la roata care opune rezistenta mai mica. Imagineaza-ti o roata care este in noroi.. in cazul unui diferential normal (open) tot cuplul este transferat acelei roti pentru ca nu opune rezistenta.
                    Mai exista si diferentialul blocabil, la care cuplul este distribuit uniform rotilor dar este aproape imposibil sa iei curbe.
                    Diferentialul cu alunecare limitata (LSD) este ceva la mijloc. Adica rotilor li se permite sa se invarta cu viteze diferite, insa diferenta intre viteze nu poate sa depaseasca o valoare prestabilita.

                    Comment


                    • #11
                      Merci mult de informatie!
                      Still Loving MB

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua, cu tot respactul detin si eu un c180 esprite sunt f multumit de el numai ca diferentialul a cam inceput sa huruie ,intrebarea e ce ma sfatuiti sa fac,trebuie schimbat sau se adauga ceva ulei ,chiar nu ma pricep.
                        Tapiterie-Auto-reconditionari

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stelica1974 View Post
                          Buna ziua, cu tot respactul detin si eu un c180 esprite sunt f multumit de el numai ca diferentialul a cam inceput sa huruie ,intrebarea e ce ma sfatuiti sa fac,trebuie schimbat sau se adauga ceva ulei ,chiar nu ma pricep.
                          Salut, eu zic sa l schimbi nu ai ce sa i faci da,,,, totusi vezi poate nu ai ulei daca este sa nu ai ulei punei si vezi daca mai face si uita te sa nu ai vrun semering defect(atentie cine pune semeringul ca este belea daca il srange mai mult decat trebuie mai bine nu il mai pune)in principiu cred ca trebuie sa l schimbi ,uite adresa mea de mes lian_coanda si vb acolo si poate ai noroc si gasim ceva bun

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF