Salutare!
Revin si eu dupa ceva vreme cu cateva probleme.
Masina este c220 w203 din 09/2000 motor 2148cc.
Problemele sunt urmatoarele:
Alimentare:
- la partea de alimentare merge motorul galopat (doar la ralanti), dar nu tot timpul, are toanele lui; indiferent daca merg sportiv sau batraneste.
- tot la alimentare se mai intampla sa porneasca urat de tot, dimineata mai ales; nu ii tine ralantiul si moare; scoate un sunet ca de bataie fier pe fier; daca insist sa o tin din ralanti usor accelerata se opreste din bataie si apare martorul de motor si atunci sta turatia constanta, dar se aude un carait tot timpul si scoate fum albastrui;
- dimineata cand o pornesc scoate fum albastrui, dar doar atunci, la pornire, in rest nu sunt probleme cu fumul;
- gazele de evacuare miros execrabil...parca nu as baga motorina (folosesc efix de la rompetrol)...
- erorile scoase pe un autocom(nu stiu sigur daca asa se cheama testerul) sunt:
p0110 - senzor temperatura aspiratie;
p0190 - senzor presiune rampa combustibil circuit defect;
p0106 - MAP senzor;
p2306 - unitate de control motor, senzor alimentare 2;
Mi s-a spus ca erorile ar fi de la senzorul de la rampa sau vreun injector cazut la datorie...
Nu am schimbat nimic la ea deocamdata, pentru ca ma incred mai mult in voi, pe forum, decat la service, unde baietii isi dau cu parearea pe banii clientilor. Schimba aia, dar nu e aia, daca nu e aia e cealalta, cunoasteti destul de bine...
Abs/Esp/Bas
- problema e intermitenta, dar in general persista 99%, in sensul ca nu imi functioneaza respectivele sisteme, iar pe bord e aprins doar becul de la abs si nimic altceva; pe display apar toate 3, abs not available, bas la fel, esp la fel...please visit workshop;
- se mai intampla, in rarele cazuri, sa nu fie aprins becul de abs in bord si sa mearga toate sistemele, dar pentru o scurta perioada de timp.
- erorile:
c1000 - modul de control esp si bas defect
- intermitent;
c1140 - senzor unghi directie, probabilitate
- intermitent;
La problema asta si-au dat cu parerea o gramada:
- unitate abs/esp/bas defecta, trebuie inlocuita;
- switch pedala trebuie schimbat(am facut operatiunea de 2 ori, ca deh...poate nu era bun unul);
- senzori abs defecti(am desfacut fiecare roata, nici unul nu arata ca ar avea probleme, nu erau uzi, murdari, deteriorati);
- reglaj directie( am facut schimb de bielete, bucsi si alte acareturi ce sunt acolo, iar directia a fost reglata la momentul respectiv);
- senzorii de acceleratie din portbagaj defecti (laterala si gravitationala);
Nu am probleme de turatie limitata (la 5000 si un pic se taie pe loc, mai mult de 4000 nu am incercat in mers), cruise controll-ul merge fara probleme, limitatorul la fel, de tras intradevar nu mai e asa sprintena sau doar mi se pare mie (neavand abs si esp am avut oarece retineri in a conduce sportiv, mai ales pe vremea asta).
Scuze, daca v-am plictisit cu poliloghia mea.
Revin si eu dupa ceva vreme cu cateva probleme.
Masina este c220 w203 din 09/2000 motor 2148cc.
Problemele sunt urmatoarele:
Alimentare:
- la partea de alimentare merge motorul galopat (doar la ralanti), dar nu tot timpul, are toanele lui; indiferent daca merg sportiv sau batraneste.
- tot la alimentare se mai intampla sa porneasca urat de tot, dimineata mai ales; nu ii tine ralantiul si moare; scoate un sunet ca de bataie fier pe fier; daca insist sa o tin din ralanti usor accelerata se opreste din bataie si apare martorul de motor si atunci sta turatia constanta, dar se aude un carait tot timpul si scoate fum albastrui;
- dimineata cand o pornesc scoate fum albastrui, dar doar atunci, la pornire, in rest nu sunt probleme cu fumul;
- gazele de evacuare miros execrabil...parca nu as baga motorina (folosesc efix de la rompetrol)...
- erorile scoase pe un autocom(nu stiu sigur daca asa se cheama testerul) sunt:
p0110 - senzor temperatura aspiratie;
p0190 - senzor presiune rampa combustibil circuit defect;
p0106 - MAP senzor;
p2306 - unitate de control motor, senzor alimentare 2;
Mi s-a spus ca erorile ar fi de la senzorul de la rampa sau vreun injector cazut la datorie...
Nu am schimbat nimic la ea deocamdata, pentru ca ma incred mai mult in voi, pe forum, decat la service, unde baietii isi dau cu parearea pe banii clientilor. Schimba aia, dar nu e aia, daca nu e aia e cealalta, cunoasteti destul de bine...
Abs/Esp/Bas
- problema e intermitenta, dar in general persista 99%, in sensul ca nu imi functioneaza respectivele sisteme, iar pe bord e aprins doar becul de la abs si nimic altceva; pe display apar toate 3, abs not available, bas la fel, esp la fel...please visit workshop;
- se mai intampla, in rarele cazuri, sa nu fie aprins becul de abs in bord si sa mearga toate sistemele, dar pentru o scurta perioada de timp.
- erorile:
c1000 - modul de control esp si bas defect
- intermitent;
c1140 - senzor unghi directie, probabilitate
- intermitent;
La problema asta si-au dat cu parerea o gramada:
- unitate abs/esp/bas defecta, trebuie inlocuita;
- switch pedala trebuie schimbat(am facut operatiunea de 2 ori, ca deh...poate nu era bun unul);
- senzori abs defecti(am desfacut fiecare roata, nici unul nu arata ca ar avea probleme, nu erau uzi, murdari, deteriorati);
- reglaj directie( am facut schimb de bielete, bucsi si alte acareturi ce sunt acolo, iar directia a fost reglata la momentul respectiv);
- senzorii de acceleratie din portbagaj defecti (laterala si gravitationala);
Nu am probleme de turatie limitata (la 5000 si un pic se taie pe loc, mai mult de 4000 nu am incercat in mers), cruise controll-ul merge fara probleme, limitatorul la fel, de tras intradevar nu mai e asa sprintena sau doar mi se pare mie (neavand abs si esp am avut oarece retineri in a conduce sportiv, mai ales pe vremea asta).
Scuze, daca v-am plictisit cu poliloghia mea.
Comment