Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema pilot automat W203 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pilot automat W203 2007

    Buna seara,
    Am o intrebare legata de pilotul automat la MB.
    De exemplu mergand pe autostrada viteza setata la 130 km/h daca , calc ambreiajul fara sa calc frana motorul se tureaza pana la limita dupa care se dezactiveaza pilotul automat.
    Intrebarea este : e ceva in neregula cu a mea sau asa trebuie sa faca.
    Mentionez ca la Opel se dezactiveaza pilotul la calcarea fie a ambreiajului fie a franei.
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Poate ar trebui verificat senzorul de la ambreaj

    Comment


    • #3
      E normal sa faca asa. Pilotul ii spune motorului ca trebuie sa mentina 130. Cand calci ambreiajul masina pierde din viteza si motorul incearca sa compenseze prin marirea turatiei.
      La modelul nostru pilotul se dezactiveaza calcand frana sau impingand maneta in fata.

      Comment


      • #4
        Multumesc pt lamuriri!
        Totusi nu mi se pare in regula modul de functionare.
        Toate cele bune!

        Comment


        • #5
          Pai cum sa nu fie normal sa ti se reduca ? Cand apesi nenorocirea de ambreiaj, e ca si cum ai schimba viteza, deci automat nu se mai accelereaza (sau in cazul tau se incearca compensarea dupa care pica in jos acu')

          N-am inteles de ce totusi apesi ambreiajul cand mergi cu 130 si nu vrei sa te opresti.
          Eu merg pe pilot automat si cand am 80 km/h, iar cand trebuie sa mai incetinesc, mai pisc frana putin, iar daca e necesar ma opresc normal.
          Deci nu vad de ce ai apasa ambreiajul asa din senin. Normal ca masina face cum face din cauza la ce am spus mai sus...Daca tu mergi cu 100 (nu pe pilot automat) si mentii acceleratia apasata, cand apesi ambreiajul, ce se intampla?

          Totusi, sper sa n-ai nici o problema de ordin tehnic. Incearca un service ceva daca nu gasesti pe aici raspunsuri. Bafta
          Mercedes Benz

          Comment


          • #6
            Pe la 130-150 iti vine sa schimbi a saptea
            De aici si problema cu apasatul ambreiajului

            Comment


            • #7
              Prietene, cand schimbi, pai schimbi si automat setezi pilotul sa mearga cu cat vrei. Ce spui tu si ce spun eu?!
              Mercedes Benz

              Comment


              • #8
                A fost o gluma dar nu ai priceput-o.
                Nu ai viteza a saptea, dar pe la 130-150 motorul merge turat si ai vrea sa ai si a saptea

                Comment


                • #9
                  Pe viitor alege 7G-Tronic...
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Sorry. N-am prins gluma .
                    Mercedes Benz

                    Comment


                    • #11
                      Pilotul nu se dezactiveaza la calacarea ambreiajului, ci doar a franei. Poti sa ai la 130 vit. 3/4/5/6, daca schimbi, fiind setata pe 130 nu ti se anuleaza, calci ambreiajul, schimbi, scade turatia, si se continua cu aceiasi viteza.

                      Comment


                      • #12
                        +1 findlandezul - exact.
                        Mercedes Benz

                        Comment


                        • #13
                          Mi se intampla foarte des la mersul pe autostrada de obicei cand vad semnul de parcare 100 m , din obisnuita scot din viteza si o las pe liber pana cand e nevoie de apasat frana . In nici un caz nu calc ambreiajul din senin ca sa am ce face.
                          Normal ar trebui sa ajungi la viteza care vrei in treapta pe care o vrei dupa care sa activezi pilotul automat. Cel putin ar trebui sa fie ceva la cutia de viteze sa-i "spuna" ca nu e in viteza , asa mi s-ar parea normal.
                          Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            Din cate stiu eu, cam asta este diferenta dintre pilot automat si cruise controll. Ce zici tu la Opel este cruise control. La tine (noi) nu se deazctiveaza cand calci ambreiajul pentru a-ti permite sa schimbi vitezele. De exemplu daca setezi pilotul la 130, apoi esti nevoit sa franezi sa zicem pana pe la 80, se dezactiveaza pilotul automat. Cand vrei sa ajungi inapoi la 130, poti trage de maneta pilotulu automat inspre tine (pentru a-l activa), dupa care poti shcimba vitezele cand este cazul, pana ajungi la 130.
                            W203 - 2004

                            Comment


                            • #15
                              si eu am o problema legata de tempomat, nu mai porneste deloc are cineva ideie de ce oare?
                              Team-bulding la un nivel ridicat

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF