Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pompa Lucas (delphi), intrebare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa Lucas (delphi), intrebare.

    Va salut, am probleme de scurgere de motorina la pompa de injectie, si treaba e ca nu stiu cum sa o rezolv, de aceea apelez la voi poate imi dat o idee.
    Problema consta la senzorul din spatele capului hidraulic, aici se prelinge combustibiulul din el, degeaba am schimbat garnitura de etansare ca tot picura.
    Am atasat imagini cu senzorul in cauza, si am incercuit cu rosu unde se prelinge motorina.
    Se vede clar ca din fabrica e dat cu ceva pasta (silicon) de culare albastra pentru etansare, dar cu timpul a cedat se pare.

    Cu ce as putea sa il etansez?

    Orice sfat si iedee e binevenita.
    Multumesc.
    Attached Files
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Daca tot ai demontat, verifica cu atentie cum sa poti curata acel silicon albastru. Daca trebuie demontat ceva. Siliconul de etansare are multe culori. Uita-te doar la o marca buna = pret mai mare, rezistent la o temperatura mai mare ca nu strica. Chiar daca este negru (tip garnitura de etansare hidraulica)=200grdC sau rosu tip garnitura de chiulasa=300grdC.

    Comment


    • #3
      Am sa curat acel silicon pus din fabrica, temperatura mare nu este acolo, cel mult 60-70 de grade, ca nu are legatura cu motorul, mai ales ca are pe el si o carcasa din plastic pentru protectie.
      Ma gandeam sa pun Poxipol, numa sa nu faca reactie cu motorina.
      Ideea e sa il etansez ca lumea sa nu mai curga motorina.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Cred ca iti trebuie un silicon rezistent la motorina( nu stiu daca exista).
        Din ce vad eu in poza cred ca rezolvi problema cu un pic de silicon rosu dat intr-un strat subtire pe o garnitura de clingherit (aplici pe ambele suprafete) dupa care strangi cele doua suruburi bine.

        Comment


        • #5
          Revin cu o problema care apartine tot de subiectul asta.Dupa
          Dimineata de cand este rece sub 0 grade, imi face figuri la pornire.
          Pun contactul astept sa se stanga martorul de bujii, dau cheie porneste la sfert, dar in acelasi timp se si opreste si apare aprins EDC in bord.
          Repet figura asta de 3-4 ori si pe urma porneste, dar daca nu il tin din pedala de acceleratie se opreste, daca il tin asa 2-3 minute merge balabait (sacadat) dar isi revine cu incetul.

          Dupa toate astea nu mai am nici o problema toata ziua, doar la prima pornire.

          Ce am observat este ca furtunele de alimentare cele transparente sunt goli pusca, fara motorina in ele.

          Acuma i-am montat o supapa unisens, cu pompita pe el.

          Am fost la tester cu masina si a dat o singura eroare si anume: P1224 Fuel metering control.

          Ce ziceti de eroarea asta?, mecanicul a zis ca nu ar avea treaba pornirea cu eroarea asta. Nu stiu ce sa cred.

          Treaba e ca aceasta pompa o am montata pe masina din primavara, si pacat ca nu am fost la tester atunci cu el cand l-am montat, poate eroarea a aviut-o din prima zi de cand l-am pus sus.

          Astept pareri in legatura cu eroarea asta.

          P.S. am pus si filtru de motorina noua de la firma MAN.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Iti trage aer pe instalatie.
            De regula se duc garniturile la pompa.

            Comment


            • #7
              Si eu tot pe are in instalatie dadeam vina, acuma vad maine dimineata daca o sa faca iarasi probleme la pornire.

              Pompa nu curge, nu scapa motorina, treaba era ca toata motorina se sscurgea inapoi in rezervor.

              Totusi aceea eroare P1224 ce dumnezeu inseamna?, care senzor poate sa masoare cantitatea de combustibil?

              Revin maine cu detalii.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Am revenit, numai vesti bune am.
                A pornit foarte usor la prima cheie, cum e normal sa porneasca.
                Recomand celor care au probleme cu aer pe instalatia de alimentare.
                Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Salut! Pana la urma cum ai rezolvat-o cu aerul de pe instalatie?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pralea View Post
                    Salut! Pana la urma cum ai rezolvat-o cu aerul de pe instalatie?
                    Salut, am schimbat cele doua conducte transparente, una care intra in filtrul de motorina, si cealalta care iese din el si intra in pompa.

                    Cele doua conducte se gasesc doar pe original, si au costat 200 RON.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF