Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se abureste farul din stanga

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se abureste farul din stanga

    Buna seara. Am un W204 din 2008 si de ceva vreme a inceput sa se abureasca farul stanga, iar acum in zilele ploioase se face foarte mult condens in interior. Poate cineva sa-mi dea o solutie pentru rezolvarea problemei dar fara sa fie nevoie de schimbarea farului? Multumesc

  • #2
    A fost atins farul intr-un incident?
    A fost schimbat cu unul aftermarket?
    Ai schimbat un bec la far?
    Cand un far se abureste inseamna ca nu e bine inchis ermetic!Incepe prin verificarea capacelor din spatele farului daca sunt puse corect...
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #3
      Far cu abureala...

      Bună seara !


      Păi, demontat farul, gasit locul neetanș, etanșat și remontat farul la loc.

      Dar, inainte de demontare, ar fi bine de verificat daca toate cuplele/mufele/furtunele/firele care au treabă cu farul sunt la locul lor, ca poate la ultima schimbare de bec cineva nu și-a facut treaba ca lumea. Abia după ce te asiguri că lucrurile sunt OK, te apuci de demontat.

      In unele situatii, pe lânga faruri sunt tot felul de chestii la care se mai lucrează din când in când, și cum e înghesuiala acolo, o mână băgată forțat să faca ceva bun poate a afectat altceva legat de far, și de acolo problema ta.


      O seară bună !


      Dragoș

      Comment


      • #4
        GoguL si Heavy D. va multumesc pentru raspunsurile rapide. Partea din fata a masinii nu a suferit nici o avarie iar farul este cel original, singura "interventie" in zona fiind aceea de a schimba becurile pozitiei. Voi verifica daca sunt inchise bine capacele care acopera lacasurile respective, cu toate ca este f greu de vazut daca este vreo problema avand in vedere locul stramt de acolo.
        Probabil cel mai "simplu" ar fi de demontat farul si studiat, dar nu prea m-as baga la asa ceva, astfel ca probabil voi apela la vreun service pt ca vreau sa rezolv destul de repede problema avand in vedere vremea ce vine.

        Toate bune.

        Comment


        • #5
          Eu stiu ca farurile, stopurile, semnalizarile din oglinzi Nu trebuie sa fie ermetic inchise.
          Ele au in mod normal gauri de aerisire, tocmai pentru a preveni aburirea.
          La faruri este un furtunas de cauciuc la 90º. Pe acolo "respira" farul.
          Vezi sa nu fie orificiul obturat de mizerie.

          Comment


          • #6
            Daca fenomenul este mai intens dupa spalarea masinii sau o ploaie mai puternica, inseamna ca nu mai este etans geamul cu rama lui fata de oglinda. Garnitura de pe contur este undeva rupta sau un element de prindere de pe rama pe oglinzi s-a rupt.
            Pentru remediere, trebuie desfacut din suruburi farul si demontat cu atentie geamul.
            Daca este rupt un element de fixare din plastic, trebuie un pic de munca. Este necesar sa se recupereze bucatica rupta, cu platbande de tabla subtire pentru ambele parti se repara prin fixare cu nituri. De maniera sa se asigure reintrarea in locasul oblinzii.

            Comment


            • #7
              Intr-adevar, aburirea si condensul apar in zilele ploioase sau daca este spalata masina. Clar este ca problema se rezolva doar prin demontarea farului, iar operatiunea pe care o descrii pare destul de complicata pentru cineva neavizat si posibil sa fac mai mult rau daca ma apuc de asa ceva, plus ca as vrea s-o rezolv mai repede sa nu ma trezesc cu vreun scurt sau vreun xenon ars.

              Comment


              • #8
                Toata operatiunea poate dura maxim 2 ore pentru cineva care o face prima oara.
                Nu ar fi rau sa ai un pistolet cu silicon de acvarii (aqua-silicon) cu care sa te asiguri ca etansarea ESTE sigura. Dai un firicel pe santul garniturii geamului de far care infasoara oglinda.
                A doua oara va dura maxim o ora.
                Costa doar siliconul (25-28 ron).
                Contra unui far pe care, oricum trebuie sa-l demontezi si sa-l montezi la loc pe cel nou.
                Atentie. Nu trebuie demontate nici cablurile electrice, nici furtunurile de vacuum - reglare pe inaltime.
                Daca faci o comparatie cu pretul cerut la un service mediu, tragi singur concluzia.
                Vezi si subiectul deschis de mine - demontare faruri - clasa c.

                Comment


                • #9
                  Daca privim din perspectiva costurilor, sigur este mult mai ieftin sa faci treaba singur decat sa apelezi la un service. Conditia este sa te si pricepi putin. Eu nefacand vreodata o astfel de interventie, mi-e "teama" sa nu bulesc ceva pe acolo, dat fiind spatiul restrans de manevra din zona. Sincer nici nu m-am uitat pana acum sa vad cam cum este fixat farul, daca tb vreo scula speciala sau daca are ceva prinderi si in partea inferioara. Dar, o sa tin cont de sfaturile pe care le-am primit aici si voi incerca sa ma descurc si singur.

                  Comment


                  • #10
                    Farul ca atare este fixat cu suruburi cu cap hexagonal - cheie de 8 sau 10.
                    Geamul are lamele de fixare cu opritori de fixare tip semi-sageata. Acestea se fixeaza prin presare in ochiuri rectangulare de pe corpul oglinzii.
                    Deci este nevoie de cheie tubulara cu clik de marime mica - redusa ca dimensiuni - si capuri tubulare aferente. Pentru lamelele de plastic de fixare 2 - 3 surubelnite de lungime medie cu cap lat. Cu un deget presezi si impingi capul semisageata catre corpul farului si concomitent cu surubelnita mentii distantata lamela geamului. Rand pe rand, in prima faza pana cand semisageata intra in ochi 2-3mm. Apoi, toate lamelele intrate, poti trage geamul.
                    Montarea - in sens invers, nu mai ai nevoie de surubelnita.
                    Last edited by epurare_coco; 12-06-2012, 16:33 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru aceasta explicatie mai mult decat complexa. Nu-mi ramane decat sa am sculele si laptop-ul langa mine pentru a urma pasii.
                      Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Aceeasi problema o am si eu! Poti te rog sa filmezi cand faci "operatiunea siliconul" ? In caz ca ai remediat problema imi poti spune te rog cat timp ti -a luat ?

                        Multumesc.

                        masina : w204 2008

                        Comment


                        • #13
                          Cum spuneam mai sus, farul nu trebuie sa fie inchis ermetic..

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 71bmd View Post
                            Salut,

                            Aceeasi problema o am si eu! Poti te rog sa filmezi cand faci "operatiunea siliconul" ? In caz ca ai remediat problema imi poti spune te rog cat timp ti -a luat ?

                            Multumesc.

                            masina : w204 2008
                            Cautati pe site'urile de furnizare piese specifice modelul de geam (dispersor?) care corespunde modelului masinii dvs.
                            Suruburile depind de modelul EFECTIV al masinii. Vedeti ansamblul.
                            Dupa ce demontati farul, veti vedea acea garnitura. In santuletul sau se pune un firicel continuu de silicon. Eu am pus AquaSilicon de acvarii.

                            @dialiv : de ce sunteti artagos astazi?

                            Comment


                            • #15
                              N-am mai facut nici "operatiunea siliconul", nici vreo alta manevra, am aplicat metoda CASCO. Mai simplu, mai sigur si oricum la cat cotizez nu merita sa ma "obosesc" sa fac eu reparatii cand se poate asa. Si ma mai aleg si cu o bara de c63 amg si-un vopsit complet . Pentru inceput.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF