Sa incep prin a preciza ca am un w202 din 2000, cu motor c200 cdi (cutie automata).
Pana aici totul bine, totul era ok, daca scoteam mufa de la senzorul de temperatura de langa vacuum (are acolo un senzor de temperatura - 2 fire: verde si maro) mergea perfect, daca era mufa bagata nu mai trecea de 3000 de rpm decat in primele 5 minute de functionare a motorului
Luni am fost plecat cu ea, am mers 25 de km, apoi am bagat motorina (10l), am mai mers 10 km (am simtit ca nu mai are "putere masina", ca nu se mai accelereaza, am mai mers asa cu ea 2-3 km, si apoi s-a aprins pe bord EPC, apoi s-a oprit motorul. Am descoperit cauza (nu mai avea motorina in rezervorul din dreapta (de unde se alimenteaza) toata motorina era in rezervorul din stanga, am pus motorina, am pornit-o (cu spray), dar a mai ramas aer pe instalatie. Am mai mers 25 de km, am mai pus in rezervor inca 15 litri de motorina, toate bune si frumoase. Am oprit-o, am pornit.o cu mecanicul langa mine, nicio problema (mai era putin aer pe instalatie).
Cand am ajuns cu ea in curte, am parcat-o, am pus in P si motorul se tureaza singur pana la 2000 de rpm, apoi scade la 1000, daca tin frana calcata ramane la 700 rpm.
Vreau sa precizez ca dinaintea acestei probleme masina avea o turatie ce varia intre 650-1000 rpm (crestea si scadea, nu era constanta)
Va rog sa ma ajutati, sincer mi-e frica sa o mai si pornesc.
O zi buna
Pana aici totul bine, totul era ok, daca scoteam mufa de la senzorul de temperatura de langa vacuum (are acolo un senzor de temperatura - 2 fire: verde si maro) mergea perfect, daca era mufa bagata nu mai trecea de 3000 de rpm decat in primele 5 minute de functionare a motorului
Luni am fost plecat cu ea, am mers 25 de km, apoi am bagat motorina (10l), am mai mers 10 km (am simtit ca nu mai are "putere masina", ca nu se mai accelereaza, am mai mers asa cu ea 2-3 km, si apoi s-a aprins pe bord EPC, apoi s-a oprit motorul. Am descoperit cauza (nu mai avea motorina in rezervorul din dreapta (de unde se alimenteaza) toata motorina era in rezervorul din stanga, am pus motorina, am pornit-o (cu spray), dar a mai ramas aer pe instalatie. Am mai mers 25 de km, am mai pus in rezervor inca 15 litri de motorina, toate bune si frumoase. Am oprit-o, am pornit.o cu mecanicul langa mine, nicio problema (mai era putin aer pe instalatie).
Cand am ajuns cu ea in curte, am parcat-o, am pus in P si motorul se tureaza singur pana la 2000 de rpm, apoi scade la 1000, daca tin frana calcata ramane la 700 rpm.
Vreau sa precizez ca dinaintea acestei probleme masina avea o turatie ce varia intre 650-1000 rpm (crestea si scadea, nu era constanta)
Va rog sa ma ajutati, sincer mi-e frica sa o mai si pornesc.
O zi buna
Comment