Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

proleme grave motor w202 c200 cdi (va rog putin ajutor)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proleme grave motor w202 c200 cdi (va rog putin ajutor)

    Sa incep prin a preciza ca am un w202 din 2000, cu motor c200 cdi (cutie automata).
    Pana aici totul bine, totul era ok, daca scoteam mufa de la senzorul de temperatura de langa vacuum (are acolo un senzor de temperatura - 2 fire: verde si maro) mergea perfect, daca era mufa bagata nu mai trecea de 3000 de rpm decat in primele 5 minute de functionare a motorului
    Luni am fost plecat cu ea, am mers 25 de km, apoi am bagat motorina (10l), am mai mers 10 km (am simtit ca nu mai are "putere masina", ca nu se mai accelereaza, am mai mers asa cu ea 2-3 km, si apoi s-a aprins pe bord EPC, apoi s-a oprit motorul. Am descoperit cauza (nu mai avea motorina in rezervorul din dreapta (de unde se alimenteaza) toata motorina era in rezervorul din stanga, am pus motorina, am pornit-o (cu spray), dar a mai ramas aer pe instalatie. Am mai mers 25 de km, am mai pus in rezervor inca 15 litri de motorina, toate bune si frumoase. Am oprit-o, am pornit.o cu mecanicul langa mine, nicio problema (mai era putin aer pe instalatie).
    Cand am ajuns cu ea in curte, am parcat-o, am pus in P si motorul se tureaza singur pana la 2000 de rpm, apoi scade la 1000, daca tin frana calcata ramane la 700 rpm.
    Vreau sa precizez ca dinaintea acestei probleme masina avea o turatie ce varia intre 650-1000 rpm (crestea si scadea, nu era constanta)

    Va rog sa ma ajutati, sincer mi-e frica sa o mai si pornesc.
    O zi buna

  • #2
    Am revenit cu noi "descoperiri": daca tin indoit (strangulat) furtunul care vine din rezervor motorul are aceleas simptome dar parca mai "grav" face, mai intens, cred ca prolema este tot din rezervor.
    Pana atunci as avea nevoie de cateva sfaturi (imagini) cum se poate da rezervorul jos pentru ca este o lucrare mai complicata (desfacut cardan, desfacut catalizator) si nu vreau sa am surprize. A mai facut cineva aceasta interventie??? orice parere este binevenita

    Comment


    • #3
      Nu cred ca este necesar sa dai rezervorul jos.Sub bancheta din spate o sa gasesti 2 capace mari prinse cu suruburi de 8.dupa scoaterea acestora o sa ai acces la sonda litrometrica si sorbul din rezervor.Inainte de a face asta ar trebui sa verifici daca nu picura motorina pe la pompa de joasa presiune,la pompa de inalta presiune sau daca nu i-ti trage aer pe la filtrul de motorina.Nu este normal sa ai aer pe instalatie dupa pornirea motorului si ar trebui verificat traseul. Este posibil sa ai nevoie de garnituri pe la conductele de motorina pe la conductele de la motor.Cautand pe forum o sa gasesti si modul de trecere a motorinei dintr-un compartiment in celalalt.Daca vrei sa dai jos rezervorul cu orice pret ,trebuie demontat cardanul, teava de evacuare a gazelor,capacele de sub bancheta de care am pomenit mai devreme conducta de tur cea de retur.

      Comment


      • #4
        rezolvat

        Multumesc domnului merc 220 pentriu interesul acordat
        Am uitat sa specific ca masina mea este variante break (combi) din 2000 si nu are sondele sub bancheta din spate, am gasit sondaele (sunt 2) dupa ce am ridicat masina pe elevator si am desfacut capacele de la cele 2 parti ale rezervorului. De sorb inca nu am dat, teava care vine spre motor se leaga de rezervor printr-un stut, si cred ca acela are si o supapa ceva.
        trecerea intre cele 2 compartimente se face prin furtune dar inca nu am aflat cum (cred ca prin vacuum)

        Cauza problemei mele la motor era mufa de la senzorul de pe rampa de injectie, care a fost iesita.Dupa ce am pus mufa motorul a mers la fel ca inainte.

        Luni sau marti voi da rezervorul jos (cu orice pret ) ) pentru ca vreau sa aflu cum se face trecerea intre cele 2 compartimente, si mai ales pentru ca eu cred ca am ceva gunoaie sau apa acolo. Am ramas o data in pana cu masina si nu vreau sa se mai repete.

        Dupa ce termin treaba in service revin cu detalii..

        Pana atunci rog un coleg binevoitor sa imi explice cum pot sa dau rezervorul jos fara sa stric ceva la conducta aceea groasa care vine de sus (cand pun in rezervor motorina.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cosmintuf49 View Post
          Multumesc domnului merc 220 pentriu interesul acordat
          Am uitat sa specific ca masina mea este variante break (combi) din 2000 si nu are sondele sub bancheta din spate, am gasit sondaele (sunt 2) dupa ce am ridicat masina pe elevator si am desfacut capacele de la cele 2 parti ale rezervorului. De sorb inca nu am dat, teava care vine spre motor se leaga de rezervor printr-un stut, si cred ca acela are si o supapa ceva.
          trecerea intre cele 2 compartimente se face prin furtune dar inca nu am aflat cum (cred ca prin vacuum)

          Cauza problemei mele la motor era mufa de la senzorul de pe rampa de injectie, care a fost iesita.Dupa ce am pus mufa motorul a mers la fel ca inainte.

          Luni sau marti voi da rezervorul jos (cu orice pret ) ) pentru ca vreau sa aflu cum se face trecerea intre cele 2 compartimente, si mai ales pentru ca eu cred ca am ceva gunoaie sau apa acolo. Am ramas o data in pana cu masina si nu vreau sa se mai repete.

          Dupa ce termin treaba in service revin cu detalii..

          Pana atunci rog un coleg binevoitor sa imi explice cum pot sa dau rezervorul jos fara sa stric ceva la conducta aceea groasa care vine de sus (cand pun in rezervor motorina.
          Daca i-mi lasi o adresa de email te servesc cu documentatia de care ai nevoie

          Comment


          • #6
            Originally posted by merc 220 View Post
            Daca i-mi lasi o adresa de email te servesc cu documentatia de care ai nevoie
            Am lasat PM cu adresa mea de e-mail. Multumesc inca o data. Cat mai multi Km!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF