Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parca am citit pe undeva ca heater booster-ul se poate repara nu tb neaparat schimbat.
    Incearca un "Search" poate gasesti pe cineva care l-a reparat sa iti dea mai multe detalii

    Comment


    • #17
      Poate cineva sa posteze ceva poze, ca sa-mi pot da seama unde e pozitionat acest heather booster, la un mecedes c270 cdi din 2001? Si v-as ruga, daca este posibil, sa explicati mai in detaliu procedura de anulare a acestuia, precum si implicatiile de dupa.... Am senzatia ca si la mine, papa curentul, piesa aceasta, insa, nu-mi dau seama, nici unde e, si nici ce functie indeplineste. Merci

      Comment


      • #18
        Heater booster-ul este un incalzitor electric, care ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede ceea ce duce si la incalzirea mai rapida a interiorului masinii cand temperaturile sunt scazute. La motorizarea 2,2 cdi se afla pozitionat pe blocul motor sub galeria de admisie si deasupra electromotorului. La mine are codul A000 159 19 04 si este cam piperata la pret, aproximativ 2500 ron. De precizat ca piesa se gaseste numai la reprezentanta. Nu am inlocuit heater booster-ul, l-am anulat, adica am scos alimentarea care vine la el, un fir de grosimea firului de la borna + dar care vine de la electromotor la heater booster. Probleme gen defectiuni date in bord nu au aparut, lucru care m-ar fi stresat, dar se incalzeste un pic mai greu.

        Comment


        • #19
          De precizat ca am avut aceeasi problema consuma bateria.

          Comment


          • #20
            Originally posted by bebe1079 View Post
            Heater booster-ul este un incalzitor electric, care ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede ceea ce duce si la incalzirea mai rapida a interiorului masinii cand temperaturile sunt scazute. La motorizarea 2,2 cdi se afla pozitionat pe blocul motor sub galeria de admisie si deasupra electromotorului. La mine are codul A000 159 19 04 si este cam piperata la pret, aproximativ 2500 ron. De precizat ca piesa se gaseste numai la reprezentanta. Nu am inlocuit heater booster-ul, l-am anulat, adica am scos alimentarea care vine la el, un fir de grosimea firului de la borna + dar care vine de la electromotor la heater booster. Probleme gen defectiuni date in bord nu au aparut, lucru care m-ar fi stresat, dar se incalzeste un pic mai greu.
            Buna ziua, strict din punct de vedere tehnic, ati facut o improvitatie, un sfat pertinent v-ar atentiona ca circula un curent de amperaj foarte mare prin acel fir catre heater booster, de unde si un pericol crescut fata de un eventual incendiu sau scurt circuit in cazul in care s-ar atinge din greseala caroseria, sau intrarea in contact cu alta piesa metalica. Stima!

            PS : chiar si foarte bine izolat acest fir reprezinta un potential pericol.

            Comment


            • #21
              Am reusit si eu sa-l dezactivez din meniu( ocazie cu care, am blocat ceva pe la butoanele de meniu, ca nu mai merge nimic - apare doar "no malfunction" si cand opresc , imi arata kilometrajul). Am fost cu bateria la verificat, alternatorul scoate 14 V cu luminile aprinse si cu ventilatia pornita. Deocamdata, nu mi-a mai facut probleme, dar, ramane de vazut ce se intampla daca masina va stationa mai multe zile.....

              Comment


              • #22
                Originally posted by nenat00 View Post
                Buna ziua, strict din punct de vedere tehnic, ati facut o improvitatie, un sfat pertinent v-ar atentiona ca circula un curent de amperaj foarte mare prin acel fir catre heater booster, de unde si un pericol crescut fata de un eventual incendiu sau scurt circuit in cazul in care s-ar atinge din greseala caroseria, sau intrarea in contact cu alta piesa metalica. Stima!

                PS : chiar si foarte bine izolat acest fir reprezinta un potential pericol.
                Este o solutie de moment. Firul l-am izolat si l-am prins cu niste soricei de cablul care vine de la baterie la electromotor si am avut grija sa nu se atinga de caroserie sau alta piesa metalica. Sunt constient ca acel fir reprezinta un pericol deoarece vine direct de la baterie si nu are nici o siguranta. Eu am facut lucrarea si am verificat foarte bine.
                Multumesc pentru sfaturi.

                Cand se va mai incalzi afara am sa remediez improvizatia.
                E foarte mult de demontat pana ajungi la acel heater booster.

                Comment


                • #23
                  Am si eu o mica nelamurire in ceea ce priveste puterea bateriei. Ca sa nu mai deschis un alt topic (am incercat cu functia search dar se pare ca nu mi-a furnizat niciun topic legat de baterii) o sa intreb aici (cu scuzele de rigoare daca cineva se va supara): doresc sa schimb bateria de pe masina ( w202, c180, 122cp, 1995) si multi mi-au sugerat sa pun o bateria care sa fie mai mare de 70ah.
                  Problema este urmatoarea: autodata spune ca bateria trebuie sa fie de 62 ah pentru ca alternatorul are 70 ah putere de incarcare. Daca baeria este de 75 ah, sunt sanse ca alternatorul sa o ia razna sau sa nu fie capabil sa o incarce suficient?
                  Ce imi recomandati? Mutlumesc!
                  W202, C180 elegance, 1995

                  Comment


                  • #24
                    Curios. La batery/acumulatori am un rezultat de 66 subiecte.
                    Initial, acumulatorul a fost de 62Ah/560A la -18grC.
                    O data cu diverse accesorii electrice, s-a marit la 75.
                    Pentru optiunea aer conditionat mai trebuie 5Ah. Pentru climatronic si incalzire luneta 90 Ah cu 680Ah la -18grdC.
                    Intre timp au devenit accesibili cei cu 800, 830 si chiar 900 Ah curent de debitare la - 18 grdC.
                    Marca si tipul depind de suma disponibila si gradul de dotare al masinii, de tipul dorit - cu intretinere sau capsulat cat si de dimunsiunile tavitii pe care se aseaza acumulatorul. Daca nu aveti climatronic si un amplificator audio+boxe deplasat ca putere, 90 este suficient.
                    Zona de redresare si Alternatorul trebuie sa asigure maxim 10% din capacitate pentru incarcare si restul pentru functionare curenta.
                    Last edited by epurare_coco; 01-20-2013, 17:28 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Ajutor

                      Originally posted by bebe1079 View Post
                      Este o solutie de moment. Firul l-am izolat si l-am prins cu niste soricei de cablul care vine de la baterie la electromotor si am avut grija sa nu se atinga de caroserie sau alta piesa metalica. Sunt constient ca acel fir reprezinta un pericol deoarece vine direct de la baterie si nu are nici o siguranta. Eu am facut lucrarea si am verificat foarte bine.
                      Multumesc pentru sfaturi.

                      Cand se va mai incalzi afara am sa remediez improvizatia.
                      E foarte mult de demontat pana ajungi la acel heater booster.
                      Salut ! poti te rog sa ma indrumi cu priire la heater booster? am aceeasi problema ,bateria se descarca peste noapte ,totul functioneaza bine odata ce pornesc masina ,as vrea sa incerc decuplarea heaterului .Orice informatie este binevenita ,cum si de unde se alimenteaza,cum pot ajunge la el,unde se afla mai exact !

                      Multam fain !

                      Comment


                      • #26
                        Up! Poate ca invie si topicul acesta ca probleme sunt


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF