Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema aeroterma Mercedes C280.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema aeroterma Mercedes C280.

    Salut,am o problema la masinuta mea si caut sfaturi.Am scos ieri masina din garaj sa mai respire si ea un pic ,si surpriza,dau sa se faca putin caldut in masina .......si nimic. La fel si la aer conditionat,porneste compresorul dar aer rece nu intra in masina.Azi am desfacut aeroterma (prima data am controlat sigurantele-ok),care este ok ,am testat-o si merge .Am testat-o si pe masina cu REST si baga, dar cand invart de butonul cu trepte ,nu porneste.Cred ca de vina s-ar putea sa fie butonul.Stiti pe cineva care repara panouri de comanda aer?Astept sfaturile voastre ,multumesc.
    P.S. Nu stiu daca conteaza dar masina este din 1994 si am doar 70000 de km cu ea ,ar fi normal ca panoul de comanda sa fie stricat?

  • #2
    Salutare, problema poate fii si din vreun releu, sau din piesa din imagine care se afla langa ventilatorul de habitaclu.Poate gresesc , e doar o opinie.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Nu cred ca este piesa aceea problema ,ea se gaseste pe ventilator ,daca nu ma insel masoara temperatura de la aeroterma.Dar ideea cu releele m-a facut curios.Unde gasesc aceste relee?

      Comment


      • #4
        Rugam un coleg binevoitor sa puna o schema electrica a sistemului de incalzire si poate prin eliminare reusim sa gasim buba.

        Comment


        • #5
          Am aflat ca piesa despre care vorbeste colegul willy este regulatorul de turatie al ventilatorului. Daca acest regulator de turatie este defect,el nu are legatura cu functia REST (pe care merge ventilatorul).?

          Comment


          • #6
            Eu doar mi-am dat cu parerea, in cazuri din acestea de defectiune se ia prin eliminare si se verifica eventualele cauze.Spor la treaba.

            Comment


            • #7
              Da si se pare ca ai dreptate colegul,am tot citit pe internet despre acest regulator si se pare ca al meu este stricat.O sa ma uit maine la el ,oricum in Romania este cam scump (nou),am gasit ceva pe ebay si cred ca o sa-l comand maine.

              Comment


              • #8
                Chiar...ce trebuie verificat daca masina baga aer caldut sau rece cand e data pe cald?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tonydk10 View Post
                  Chiar...ce trebuie verificat daca masina baga aer caldut sau rece cand e data pe cald?
                  Robinetii de caldura de sub capota! sau chiar panoul de comanda.

                  Comment


                  • #10
                    Si unde e panoul de comanda? E cel cu sigurante tot de sub capota?
                    In ce parte a motrului se afla robinetii?
                    Last edited by Zeus; 11-15-2012, 16:47 PM.

                    Comment


                    • #11
                      S-a dovedit a fi regulatorul de turatie al aerotermei ,l-am comandat nou de pe ebay .de,am scapat de problema .Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Cat te-a costat regulatorul? Asta ca sa stie colegii cu masini din anii aceia. Pentru ca nu esti singurul cu aceasta problema si ar fi bine sa avem o idee de pret. Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Eu am vandut aeroterma(ventilatorul)cu tot cu regulatorul de turatie cu 150 ron,bineinteles,unui membru al clubului.

                          Comment


                          • #14
                            Bun pret! Eu am dat doar pe regulator pentru R129 (acelasi cu cel de pe C) 300 de lei si asta cu pile (cica)...

                            Comment


                            • #15
                              178 de lei ,transportul inclus in acest pret.
                              Am preferat sa cumpar de pe ebay din urmatoarele motive:

                              1)pretul cerut pe aceasta piesa in Romania este prohibitiv , pretul la piesa originala pornea de la 1600 pana la 2000 de lei (am incercat sa le explic ca nu vreau sa cumpar toata aeroterma ) ,brand no-name am gasit de la 500 de lei parca.

                              2)eu folosesc masina cam 3000-4000 de km pe an ,nu se merita o asemenea investitie

                              3)Garantia-este de de 60 de zile ,sincer nu m-a interesat aspectul asta dar cine foloseste masina zi de zi si vrea totusi o garantie pe perioada mai lunga ,sunt cateva magazine pe ebay care ofera acest lucru ....normal si pretul creste

                              In rest ,ce sa va mai zic, de montat se monteaza foarte usor ,chiar si de cineva care nu are cunostinte generale de mecanica.Daca mai aveti intrebari ,va raspund cu placere .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF