Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Colant Check Level

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colant Check Level

    Salutari.Am si eu o mica nedumerire.In seara aceasta am luat masina si m-am plimbat si la un moment dat mi-a aratat in bord "colant check level" nivelul la apa este sub 80 unde ar trebuii sa stea bine cand se incalzeste ajunge la 80grade si pe parcursul a 120de km mi-a aratat de vre-o 3 ori .Deci trebuie sa verific nivelul colantului .Intrebarea este :ce este colantul cumva antigelul?.si banuiesc ca are pe bolul de depozitare nivel min si max inca nu am apucat sa il verific maine o sa o fac dar daca este sub minim ce sa fac sa copletez cu antigel? concentrat ?Vreau un sfat o parere.Multumesc anticipat.

  • #2
    Sigur ai mercedes?2.2TDI?(colant = lichid racire motor)Completeaza cu apa distilata si vezi daca mai pierde si la cat timp.Cel mai corect ar fi sa schimbi tot lichidul.

    Comment


    • #3
      Nea Mihai.
      La noi vine iarna. Cica maine-poimane or sa fie si -5grd.
      Pentru siguranta, eu pun in completare DOAR LICHID CONCENTRAT.
      Daca nu sunt pierderi prea mari, astept pana la primavara cand pot rezolva cu sistemul de racire.
      Cand se poate pune, cum spui, doar apa DISTILATA.
      Altfel ... Pa, Pa, Tu, Tu, Cai, Cai.. cu motorul.
      Last edited by epurare_coco; 10-28-2012, 17:15 PM.

      Comment


      • #4
        200-300 ml de apa distilata poti pune cu curaj nea coco.Omul nu a precizat mai nimic de cat are lipsa.Ca ultima precizare i-am recomandat sa inlocuiasca antigelul, nu l-am obligat.Poate chiar pierde apa pe undeva, mai stii?

        Comment


        • #5
          Daca nu are probleme cu mersul in 2-3 cilindri, inseamna ca nu are garnitura fisurata si nu este foarte grav. Mai poate sta pana in primavara.
          Ce nu pricep eu este altceva.
          Cumperi o masina SH fara sa stii cum si de cand ai acolo fluidele obligatorii. Uleiuri, Antigel.
          Nu cauti mai intai cartea tehnica sa stii ce, cat si cum iti trebuie.
          Nu schimbi nimic.
          "In disperare" dai un SMS aici si dispari in ceata.
          Voi, cei mai activi de pe aici, dati de ceasul mortii cu sfaturi. Lor nu le pasa DACA NU LE SPUI EXACT CE ARE MASINA LOR.
          Cand mai spun si eu ce si cum am facut, nu se schimba nimic. Si apare ca ne certam.
          Asta ma doare.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Ca parere personala zic sa verifici daca fulia de la pompa de apa se invarteste normal. Cu motorul PORNIT te uiti la curea si plimbi privirea la toate fuliile ( se poate sa nu stii care-i pompa de apa), iar daca vreuna danseaza lambada ( o sa-ti dai seama sigur) mergi si schimbi pompa. Pe acolo curge astfel incat sa fie o cantitate mare, semnificativa pentru a declansa "check coolant level"! E vorba de 500- 800ml.

            Comment


            • #7
              M-am uitat la bolul cu colant si este undeva la jumatate .In primavara am schimbat radiatoarele si este posibil ca baietii de la service sa imi fi pus numai apa sau foarte putin antigel si ma duc sapt aceasta la service si sa imi bage numai antigel ..Multumesc de sfaturi.Da am c200 2,148 cmc.Pierderi nu ar trebuii sa aiba..ca este si pompa noua ...

              Comment


              • #8
                Va salut! Ca sa nu deschid un topic nou am sa scriu aici. Imi apare si mie in bord check coolant level de ceva timp. Prima oara mi-a aparut anul trecut tot prin decembrie, asa ca am mers la Real si am luat un litru de antigel de culoare galbena si am pus cam jumatate de litru. Dupa asta nu mi-a mai aparut, pana acum cateva zile cand a aparut din nou. Asa ca am luat cealalta jumatate care mi-a ramas de anul trecut si am completat din nou. Nu mi-a aparut cate zile pana astazi cand urcam o panta accentuata si mi-a dat din nou check-ul in bord. Problema e ca nu am cum sa verific daca am pierderi pentru ca a plouat mai mereu si nu imi dau seama daca e umezeala de la masina sau din alta parte. Mai am o problema: nu imi dau seama care e nivelul la care trebuie sa fie antigelul in vas... nu am vazut pe nicaieri scris min sau max. Acum nivelul in vas este cam la jumatate. Ce mi-ati sugera sa fac? Multumesc anticipat! Era sa uit masina: c200cdi w203 2001

                Comment


                • #9
                  Verifica pe rezervorul de antigel unde sunt acela liniute de min - max.
                  Daca nu le gasesti, la rece, desfaci busonul si completezi cu antigel - a venit iarna - sa vezi liber nivelul lichidului dar sa si ramana un mic volum necesar pentru dilatarea lichidului si o zona pentru gaze.
                  De rest se ocupa sistemul supapa de sub-suprapresiune din interiorul busonului.

                  Comment


                  • #10
                    De asta am si postat, poate ma ajuta un posesor de w203 unde sunt liniutele alea cu min - max ca sa stiu unde sa le caut, ca eu pana acum nu le-am vazut. Multumesc oricum!

                    Comment


                    • #11
                      Scuze de dublu post, dar nu mai pot edita. As vrea sa schimb tot antigelul din masina(C200CDI 2001) sa vad daca rezolv problema, asa ca imi poate recomanda cineva ce antigel sa folosesc? Pentru operatiunea asta e bine sa ajung la service sau o pot face si eu in parcare? Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Fanica, nivelul maxim in vas il reprezinta capacul negru (citez din WIS), deci completezi pana la ajunge lichidul la marginea neagra. Bineinteles, nivelul minim este dat de senzor. Pentru pierderi verifica busonul de golire de sub radiator, in partea soferului si vezi sa nu fie umed. Daca spui ca ti-a aparut prin decembrie trecut, e posibil ca daca nu ai scut sa fi luat vre-un damb de zapada sau ceva asemanator si sa fi deranjat busonul acela rosu. Dupa cum zici ca pierzi jumatate de litru intr-un an mai mult ca sigur se duce cu picatura si nu cred ca o sa vezi pierderi pe sub ea, decat daca e umed pe acolo.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fane_satar View Post
                          Scuze de dublu post, dar nu mai pot edita. As vrea sa schimb tot antigelul din masina(C200CDI 2001) sa vad daca rezolv problema, asa ca imi poate recomanda cineva ce antigel sa folosesc? Pentru operatiunea asta e bine sa ajung la service sau o pot face si eu in parcare? Multumesc!
                          Tipul/marca de antigel este functie de banii pe care ii ai.
                          Operatiunea o poti face oricand, acasa.
                          Cu search gasesti pe aici peste 30 de discutii despre ce si cum se face.
                          Spor la treaba.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat problema. Era de la pompa de apa(originala, a masinii), curgea foarte tare. Am schimbat pompa, implicit si antigelul si sper sa nu mai am probleme.

                            Comment


                            • #15
                              Vii pe 16 la intalnire?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF