Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se goleste instalatia de racire motor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se goleste instalatia de racire motor?

    Va salut, va deranjez cu o intrebare referitor la golirtea instalatiei de racire.
    Vreau sa las jos apa din motor acuma pana ce nu da gerul.
    As dori sfaturi in cea ce priveste aceasta operatie, cum sa procedez?
    Mentionez ca lichid ramane si in sistemul de incalzire din bord si in radiatorul din fata de la motor, cu ele cum se procedeaza?

    Vreau ca toata instalatia sa ramana cat posibil gol, fara apa pe periada de iarna.

    Astept solutiile si sfaturiel in privinta asta.
    Multumesc anticipat.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Originally posted by Jacob View Post
    Vreau ca toata instalatia sa ramana cat posibil gol, fara apa pe periada de iarna

    Salutare. Dar de ce vrei sa golesti instalatia? Chiar daca o sa golesti toata instalatia tot va ramane un pic in blocul motor.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Blocul motor trebuie sa aiba si el un buson de golire pe lateral. La mine la 300 D e sub galeria de evacuare.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #4
        Vreau sa-l golesc, ca sa nu inghete peste iarna.
        De la motor am sa iau jos pompa de apa, inclusiv cu tot cu termostat.
        Nu stiu ce sa fac cu sistemul de incalzire din bord.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Si de ce nu bagi antigel?

          Comment


          • #6
            Originally posted by passat_prp View Post
            Si de ce nu bagi antigel?
            Dupa cum zice si colegul...

            Dai drumul la apa (sau ce ai tu pe acolo... ) din radiator si dupa aia bagi 1-2 litrii de antigel. Dupa ce se amesteca o sa ai o concentratie suficienta sa nu-ti inghete blocul nici la minus 30 de grade...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Cel mai sigura treaba e cum spuneti si voi, sa bag ceva antigel si treaba e rezolvata.
              Multumesc pentru sfaturi.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacob View Post
                ...sa bag ceva antigel si treaba e rezolvata.
                Multumesc pentru sfaturi.
                Inca un sfat: in viitor nu mai baga apa deloc. In caz de nevoie completeaza doar cu antigel. Eu asa am facut la W126 280SE si ani de zile nu am avut grija concentratiei de glicol din radiator. Eram mereu pregatit de "zona arctica"...

                Bafta!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Va salut din nou, sa nu mai deschid un subiect separat, va rog ca cei care stiu sa imi scrie cum se aeriseste instalatia de racire la motor.
                  Adica, vreau sa schimb lichidul de racire si nu stiu daca trebuie aerisit sau se aeriseste singur.
                  Va rog ca cei care au facut treaba asta, sa ma ajute.
                  Multumesc.

                  P.S. este vorba de modelul W202 motor 2,2 diesel, cod motor: 604910
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    In partea stanga de jos a radiatorului se afla un mic robinet de aerisire, il desfaci pe acela pana nu mai iese aer, eu asa am facut si nu au fost probleme, vezi ca busonul respectiv este cu rosu, o sa-i fac o poza la radiator ca sa vezi exact ce si cum.

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Uite un link in care este descrisa operatiunea de inlocuire fluid racire, totodata si aerisire: http://www.youtube.com/watch?v=CzEuZ7gVgEU
                      In partea stanga de jos a radiatorului se afla un mic robinet de aerisire
                      Acela este un robinet de golire. Nu ai sa poti aerisi instalatia pe acolo niciodata. Aerul se va acumula intotdeauna in partea de sus a radiatorului/instalatiei.
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspunsuri, dar din pacate nici unul nu imi este de folos.
                        Altcineva daca stie, cum se aeriseste acest motor.
                        Multumesc.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          La partea superioara a radiatorului este un furtun gros. Inainte de a intra in corpul motorului, exista un tub subtire care duce in rezervorul cu antigel.
                          In mod normal, aerisirea se face automat.
                          Daca insa doriti sa o fortati, trebuie, cu busonul de la rezervorul de antigel desfacut, sa apasati pentru strangulare furtunul gros. Porniti motorul.
                          Cat timp repetati operatia de strangulare, aerul suplimentar va bolborosi in rezervor. Inchideti rezervorul bine pentru a se realiza circuitul automat de aerisire.
                          Trebuie sa aveti o manusa izolant-termica.
                          Eu pregatesc, ca masura de prevedere, felii subtiri de cartof. Niciodata nu se vor forma acele basici cu lichid in cazul unei arsuri pe piele.

                          Comment


                          • #14
                            1. Open drain plug at cylinder head at the front left, pour in coolant, close drain plug when the coolant flows out.
                            2. Switch vehicle heating to maximum capacity and allow engine to worm up at average engine speed.
                            3. Refill the coolant continuously until the coolant level reaches the marking on the radiator filler opening or the coolant expansion reservoir.
                            4. At coolant temperature of about 60 to 70 degrees, close the filler opening on the radiator or the coolant expansion reservoir with the plug.
                            Asta te ajuta cu ceva ?
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Da Laur, asa scrie si in programul WIS-NET,
                              Am atasat o poza cu acel surub de pe chiuloasa, ala trebuie slabit si lasat sa iasa peacolo tot aerul?
                              Dupa parerea mea se auto aeriseste, e adevarat?
                              Attached Files
                              Last edited by Jacob; 01-19-2013, 12:42 PM.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF