Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost astazi la un alt mecanic care mi-a zis ca totul se leaga de lantul de distributie si este 100% sigur caci daca il intinde rezolva problema.
    Garanteaza ca este slab lantul de la distributie si ramane putin in urma ca si cum ar fi sarit de la punct.
    Ce parere aveti?
    Mersi.
    Last edited by ROMANASHUL; 09-26-2007, 20:48 PM.

    Comment


    • #17
      Daca lantzul este obosit si nu mai vine motorul la repere din pricina asta, trebuie unul nou. De intins, mai intinde pe dracu ghem. Lantzul de distributzie nu e rufa, sa o intinzi. Se verifica intinzatorul, daca lucreaza, se trage arborele cotit la reperul OT si se verifica daca axa sau axele cu came sint fix la fix pe reper. Daca nu pot fi trase la punct sub nici o modalitate, trebuie alt lantz.
      Un lantz duce cam 300 de mii fara probleme, asta daca mashina nu are belele cu ungerea (ca deh, mai sint dashtia de uita sa schimbe uleiul...)

      Comment


      • #18
        In primul rand cred ca e mai comod ca mai intai sa verifici injectoarele. Ar fi mai mult de munca sa desfaci acum distributia si sa schimbi lantul. Mai intai eventual verifica asa cum ti-a spus si dok daca se aliniaza reperele si abia apoi sa-l schimbi. In al doilea rand cred ca daca ar fi din distributie fenomenul ar trebui sa persiste chiar si atunci cand e motorul cald. Ori tu ai spus ca dupa ce porneste nu mai ai probleme nici de functionare nici de pornire. Nici macar unele rateuri nu-ti da? La drum se infinge normal ca si cand nu ar fi nici o problema? Cam cati km are masina? Filtrul de benzina l-ai mai schimbat? Ma gandesc sa nu fie si ceva apa prin filtru sau chiar in rezervor ca de in ziua de azi tragi la pompa dar ce bagi in rezervor nu prea mai stii....
        Last edited by florineasca; 09-27-2007, 12:51 PM.

        Comment


        • #19
          Florin a precizat o chestie primordiala, pe care eu am omis-o. Anume filtrul de combustibil. Deh, mai uit si eu...

          Comment


          • #20
            O sa incerc sa raspund la toate intrebarile.Masina are 315 000 km,ulei Mobil 1 100% sintetic 0w40,bujii schimbate filtru de benzina si aer si daca tot ati adus aminte de ungerea motorului sustin ca totul coincide cu schimbarea uleiului si a filtrului de aer.Dupa ce a fost pornit motorul functioneaza perfect,trage,fuge ,etc.Va amintesc ca imi miroase a benzina uneori dupa ce porneste,dar numai la rece si mai nou daca nu o pornesc 2 trei ore balbaie s-au porneste la a 2-3 a cheie. Cat despre rateuri candva a dat un semi rateu.
            Ce ma doare cel mai mult este faptul ca n-am gasit doi mecanici sa-mi spuna acelasi lucru. Si maine ash plati reparatia cat nu face numai sa gasesc pe cineva sa-si bage nasul ca asa de vorbe sunt satul.
            Vad ca parerile si sfaturile voastre sunt pertinente si va multumesc.
            Last edited by ROMANASHUL; 09-29-2007, 05:01 AM.

            Comment


            • #21
              Faptul ca iti miroase a benzina ar putea sa indice: 1 ca se ineaca sau 2 chiar o pierdere usoara de benzina pe undeva (colier nestrans, furtun crapat, retur infundat, filtrul de benzina montat neglijent sau incorect etc.) care sa duca la dezamorsarea instalatiei de alimentare si de aici pornirile greoaie. Eu unul am un 250 Turbodiesel si dupa un schimb al filtrului de motorina, cam dupa vreo 4 zile, tot asa m-am pomenit cu porniri greoaie. In special dimineata. Dupa aceea totul mergea ca uns. Motorina nu pierdea pe nicaieri, nu gaseam nici macar o picatura pe jos sau pe scut. Ce era???? Filtrul pe care-l schimbasem cu cateva zile in urma mai trebuia strans. Il stransesem cam cu mila si acuma imi dadea bataie de cap. Tragea un pic de aer suficient cat peste noapte sa se dezamorseze instalatia de alimentare.
              Si la diesel asta e o mare problema.

              Trebuie sa recunosc iarasi ca nu cunosc in amanunt tipul tau de motor si daca dezamorsarea instalatiei de alimentare a masinii tale ar duce la un comportament asemanator cu ce am patit eu dar ti-as recomanda sa verifici cu atentie intreaga instalatie de alimentare. Colier cu colier, furtun cu furtun etc. Daca e cazul demonteaza si scutul si vezi daca nu sunt urme de benzina pe el. Conductele pe sub masina sa nu fie vreo una agatata sau fisurata de vreo piatra, verifica returul sa nu fie infundat. Filtrul de benzina vezi daca e strans asa cum ar trebui. Nici nu stiu ce as mai putea sa-ti recomand...
              Last edited by florineasca; 09-28-2007, 23:29 PM.

              Comment


              • #22
                Astazi dimineata am pus contactul de 15 ori si am lasat pompa sa bage benzina si a pornit la prima cheie. Sa fie pompa ?

                Comment


                • #23
                  E foarte probabil. Se dezamorseaza pompa si pana baga din nou benzina in instalatie dureaza iar asta inseamna multe automate. Trebuie sa aiba vreo supapa ceva care nu mai retine sau mizerie depusa pe undeva. Asta in cel mai fericit caz. Incearca sa o demontezi si sa vezi despre ce e vorba in ea.

                  Comment


                  • #24
                    Debitul pompei ar trebui sa fie de 1L la cca 40-50 sec.
                    Dar vezi si daca are presiune, nu numai debit.

                    Comment


                    • #25
                      Poate fi regulatorul de presiune? Stie cineva unde este situat? N-as vrea sa cumpar o pompa de benzina si sa nu fie ea cauza.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic sa verifici debitul si presiunea pompei.
                        Last edited by Razvan; 10-02-2007, 09:08 AM.

                        Comment


                        • #27
                          In primul rand ca defectiunea regulatorului ar trebui sa influienteze functionarea motorului si in timpul functionarii acestuia nu numai la pornire. Asa cum am mai spus incearca intai de toate sa verifici pompa de benzina. Demonteaz-o daca acest lucru e posibil si vezi despre ce e vorba. Ar putea fi o chestie minora asa cum am mai spus. Vreo supapa sau chiar mizerie depusa prin ea. Debitul si presiunea pompei sunt influientate cred de buna calitate a pompei.

                          Atata timp cat dupa pornire masina functioneaza normal nu cred ca ar fi regulatorul si nici debitul sau presiunea create de pompa. Cred ca e o problema de amorsare a instalatiei sau chiar o problema din injectoare asa cum am mai precizat. Verifica aceste elemente mai intai si abia dupa aceea sa banuim altceva....daca defectiunea mai persista.
                          Last edited by florineasca; 10-02-2007, 22:12 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Revin cu noutati, astazi am luat masina la controlat din toate punctele de vedere.
                            1.Cu motorul pornit cum am atins borna de plus s-a oprit motorul.Borna nu era stransa.
                            2.O conducta de benzina este putin strangulata.
                            O sa merg la un mecanic sa-i arat despre ce este vorba. Oricum nu voi mai merge doar pe mana lui.
                            Va multumesc.

                            Comment


                            • #29
                              Greutatea diminetii

                              De doua zile am inceput sa ma confrunt si eu cu aceasta frumoasa problema si anume pornirea la rece .Dimineata nu mai reuseste sa porneasca la sfert cum era obisnuita pana acum si nu prea inteleg cauza, avand in vedere ca au fost verificate problemele legate de scanteie si benzina, oare ce mai pot incerca? Am incercat si varianta cu pornirile false in speranta ca am o pompa ce nu mai tine presiunea si pana fac eu ochi la ora 6.30 fuge benzina din ea dar nu s-a intamplat nimic in acest sens, zilele trecute dupa 6 sau 7 incercari de pornire a reusit sa porneasca si motorul dupa aceasta el a functionat fara probleme , parca nici nu a fost o problema vreodata cu el, nici macar nu a existat o ezitare. Motorul despre care vorbesc este 280 SE tip 110 fabricat 1980 bezinica de buna calitate. Poate cineva sa imi dea o idee un sfat sau poate chiar o mana de ajutor?

                              Comment


                              • #30
                                Pt Shark. Ti se intampla frecvent, adica in fiecare zi acest lucru sau ti s-a intamplat o data sau de 2,3 ori? Intreb pt ca o pb similara, care se repeta cam la cateva zile am avut eu cu un w124 2000 cmc benzina din 1988 cu carburator.

                                La mine problema era dintr-un releu care cupla cand avea el chef si culmea care actiona tocmai pompa de spritz din carburator si pe care l-am descoperit pur si simplu lovindu-l cu palma (in acel moment cupla si se auzea un bazait in carburator lucru care indica ca in acel moment masina pornea sigur). Daca acel releu nu cupla motorul pur si simplu nu pornea. La acea masina releul se afla undeva in spatele bateriei care era pe aripa din dreapta sub parbriz mascat de o aparatoare neagra de plastic. El este de forma paralelipipedica, intr-o carcasa de aluminiu cu vreo 9 picioruse. Noroc ca avea schema electrica pe el si in paralel i-am legat un alt releu, mult mai simplu, smanglit de la un alt mertz E classe de prin 2000, botit intr-un parc de dezmembrari. Daca tot atarna releul ala in ploaie m-am gandit sa-l bag la dos (in buzunar), nestiind ca vreodata o sa-l folosesc.

                                Nu stiu daca la tine ar putea fi o problema asemanatoare, dar din cate mai stiu si eu la marea majoritate de w 124 acel releu e acolo si ar putea crea probleme asemanatoare. E posibil sa existe asa ceva si la modelul tau si sa ai necazuri la pornire din cauza lui. Asta daca zici ca totul e OK cu benzina, scanteia, bujii, fise, delcou, filtru de benzina etc.
                                Last edited by florineasca; 10-05-2007, 21:40 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF