Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire.

    Salut, am un C 200 si am probleme cu pornirea, la prima cheie motorul balbaie nu se accelereaza si chiar s-a si oprit odata, dupa ce-a pornit nu mai are nicio treaba porneste la sfert. Se manifesta asa doar la rece, si parca totul coincide cu schimbarea filtrului de aer si a schimbului de ulei, dar inclin sa cred ca este doar o simpla coincidenta.
    Va multumec anticipat pentru un eventual raspuns.

  • #2
    E diesel sau benzina? Daca e diesel verifica etanseitatea instalatiei de joasa presiune a circuitului de motorina (ai schimbat cumva si filtrul de motorina???).
    Last edited by florineasca; 08-26-2007, 16:11 PM.

    Comment


    • #3
      scuze,este benzina 2000 cm3

      Comment


      • #4
        Cand accelerezi mai brusc raspunde bine sau se "balbaie" ?

        Comment


        • #5
          Am remediat problema,un mecanic vorbea despre clapeta la acceleratie,unul despre senzorul de temperatura iar altul despre filtrul de benzina, am schimbat doar bujiile si functioneaza perfect.
          Va multumesc pentru ajutor.

          Comment


          • #6
            da,tipic defectul,ca tot intraram in CE,noteaza-tzi la citi km ai schimbat una alta...ps pe w202-4cil-benzina s-a pus doar motor 111,nu are reglaj la clapa de acceleratie......si nici clapa......

            Comment


            • #7
              Cum nu s-a pus pe 202 clapeta de acceleratie????
              Reglajul electronic al clapetei e facut de Bosch!
              Still Loving MB

              Comment


              • #8
                Diversitatea sistemelor de injectie impune neaparat ca posesorul unui Mercedes cu probleme sa identifice cat mai exact modelul ( an fabricatie, model, tip motor ). Astfel puteti primi ajutorul sau sfatul de care aveti nevoie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adam.sorin View Post
                  Diversitatea sistemelor de injectie impune neaparat ca posesorul unui Mercedes cu probleme sa identifice cat mai exact modelul ( an fabricatie, model, tip motor ). Astfel puteti primi ajutorul sau sfatul de care aveti nevoie.
                  De acord.
                  M-am bucurat prematur ca am rezolvat doar cu bujiile dar problema a reaparut.
                  An fabricatie 1994,cod motor 111,1998 cm3,benzina,injectie electronica.La tester nu mi-a dat nici o eroare,dar mi s-a sugerat sa schimb filtre,bujiile,dar asta am facut`o deja si bateria. Uneori imi miroase a benzina dupa pornire(doar la prima cheie ) apoi nu mai am nici-o problema porneste la sfert.
                  Ajutor!!

                  Comment


                  • #10
                    ajutor

                    Tipul de motor 111. nu este complet pentru a putea identifica tipul de injectie montat pe motor. Uita-te in certificatul de inmatriculare si la pozitia17 gasesti tipul de motor (daca nu a fost schimbat ); sau uita-te la injectoare : daca vin tevile de alimentare cu benzina si doar atat , injectia este mecanica tip KE JETRONIC, daca pe injectoare gasesti si o mufa cu doua fire inseamna ca injectia este tip MOTRONIC. Principiul si modul de functionare difera foarte mult.
                    Mirosul de benzina indica probabil o inecare a motorului care poate fi generata de senzorul de tempetatura defect sau o defectiune a regulatorului de presiune de benzina. La o injectie MOTRONIC cu un teter de motor se poate verifica rapid. La injectia KE JETRONIC verificare se face "la bucata".
                    Last edited by adam.sorin; 09-07-2007, 20:45 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adam.sorin View Post
                      Tipul de motor 111. nu este complet pentru a putea identifica tipul de injectie montat pe motor. Uita-te in certificatul de inmatriculare si la pozitia17 gasesti tipul de motor (daca nu a fost schimbat ); sau uita-te la injectoare : daca vin tevile de alimentare cu benzina si doar atat , injectia este mecanica tip KE JETRONIC, daca pe injectoare gasesti si o mufa cu doua fire inseamna ca injectia este tip MOTRONIC. Principiul si modul de functionare difera foarte mult.
                      Mirosul de benzina indica probabil o inecare a motorului care poate fi generata de senzorul de tempetatura defect sau o defectiune a regulatorului de presiune de benzina. La o injectie MOTRONIC cu un teter de motor se poate verifica rapid. La injectia KE JETRONIC verificare se face "la bucata".
                      tip motor 111.941 mersi.

                      Comment


                      • #12
                        sfaturi

                        Motorul M111 941 a fost echipat cu patru tipuri de sisteme de injectie. Doua fabricate de BOSCH, iar celelalte fabricate de SIEMENS respectiv VDO. Diagnosticarea se face prin intermediul prizei de testare cu 38 de poli, dar nu numai. Un bun meserias cunoscator in ale diagnosticarii te poate rezolva fara probleme. Incearca in reteaua BOSCH CAR SERVICE. Accesul la informatii si testerele folosite in retea sunt de ultima ora. Succes !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adam.sorin View Post
                          Motorul M111 941 a fost echipat cu patru tipuri de sisteme de injectie. Doua fabricate de BOSCH, iar celelalte fabricate de SIEMENS respectiv VDO. Diagnosticarea se face prin intermediul prizei de testare cu 38 de poli, dar nu numai. Un bun meserias cunoscator in ale diagnosticarii te poate rezolva fara probleme. Incearca in reteaua BOSCH CAR SERVICE. Accesul la informatii si testerele folosite in retea sunt de ultima ora. Succes !
                          Am fost cu masina la tester si nu a dat nicio eroare in schimb porneste greu la rece si motorul functioneaza cateva secunde intrerupt.
                          Alt sfat imi mai poate da cineva?
                          As vrea s-o vand unui prieten dar imi este frica sa nu fie ceva mai grav.

                          Comment


                          • #14
                            Ti-as recomanda sa verifici si injectoarele. Din cate stiu eu nefunctionarea lor la parametrii normali nu este relevata de tester. La diesel simptome asemanatoare se datoreaza nefunctionarii corecte a injectoarelor (in special a duzelor care de obicei se inlocuiesc). Demontarea si tararea lor te lamureste daca ele functioneaza normal. Nu stiu daca si la injectoarele de benzina se procedeaza la fel sau daca verificarea lor se face similar cu cele de la diesel. Eventual aici sa se pronunte cei care cunosc acest lucru.

                            Comment


                            • #15
                              La benzina injectzie electronica ele lucreaza pe baza de impuls, dar se pot verifica prin demontare si curent bagat pe ele. Se mai infunda si pot cauza porniri greoaie.
                              Din ce mai stiu si eu la capitolul asta, pare a fi necesara o verificare a injectoarelor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF