Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme w203 CDI an 2001 solicit ajutor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w203 CDI an 2001 solicit ajutor

    Salut . Sunt posesorul unui w 203 cdi 2001, iar aseară în timp ce mergeam cu mașina mi-au apărut erorile ESP;Brake lining wear EPC, ABS, BAS.Am observat că motorul nu mergea regulat, abs clipea în bord, acul vitezometruluiurca și cobora între 0 și viteza cu care rulam, nu îmi mai arăta consumul,viteza(nici electronic)moment în care sa aprins în bord și martorul chech engine și o atenționare sonoră pe care nu am mai auzit-o până în prezent . Azi am mers din nou cu mașina care în momentul pornirii nu mai avea nici o eroare și am observat că erorile au reapărut mai putin EPC și chech engine, constatând din nou un mers neregulat al motorului de intervale de timp scurte .Să fie oare vreun injector !
    Mă poate ajuta cineva cu un tester Star Diag în Drobeta Turnu Severin sau Craiova .

  • #2
    Ca idee- nu are cum sa fie injector- nu se aprindeau Abs,Esp etc
    Injectorul nu merge acum bine, pe urma nu merge, pe urma merge iar.
    Eu zic ca e din electronica ceva. Mergi la o reprezentanta.
    Ciudat este ca s.au aprins toate odata.

    Comment


    • #3
      Am remarcat acum cã mașina se tureazã la maxim și în vitezã și pe liber .

      Comment


      • #4
        Îmi poate recomanda cineva un meseriaș bun în Craiova, întrucât am drum luni .

        Comment


        • #5
          Din ce spui cred ca un senzor din motor sau poate la pedala.

          Comment


          • #6
            Aberatiile de care povestesti apar de regula cand intra apa la sigurante si calculatoare. Daca atunci cand au aparut ploua, probabil ca s-au infundat scurgerile de apa (a inceput sezonul frunzelor cazute pe masini) iar apa de la ploaie neavand unde sa se duca a intrat pe la sigurante. Desfa capacele si daca sunt probleme sufla cu aer pana usuci ce e pe-acolo. Este doar o banuiala dar ar trebui verificata.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Intradevar aseara cand am plecat cu masina si au aparut acele erori afara ploua, o sa verific maine tabloul de sigurante si ma rog ca tu sa ai dreptate. Am mai mers acum pe seara cu masina siam observat la pornire ca nu mai avea acele erori insa dupa ce am pornit o a aparut esp urmat de celelalte . Deasemenea am sesizat din nou ca motorul nu are un mers rotund masina trepidand .Dupa ce o acceleram o data sau de mai multe ori motorul mergea rotund .O sa verific maine sigurantele si sper sa fie de acolo problema.. Voi reveni cu dupa verificarea sigurantelor .Astept mai multe opinii si pareri de la ceilalti membri ai forumului .Va multumesc anticipat .

              Comment


              • #8
                Teoretic ai ceea ce se cheama contact electric imperfect. Nimic grav la mecanica. Cu un simplu uscator de par (daca nu ai un aparat de aer cald) executa sfatul colegului Haddess.
                Nu ar fi rau sa urmaresti vremea si sa cureti canalele de scurgere a apei de ploaie. Flori, petale, mucus de seceta, frunza de toamna. Sa nu ajungi sa ai ?inundatie? in interior ca nu ai avut timp de curatat. Eu am mai sugerat cate o varianta de rezolvare.
                Pentru zona electrica, mai intai misca usor, fara sa scoti vreo siguranta sau mufa cu fire. Daca se schimba ceva in bine, trebuie sa le cureti. Oricum trebuie curatate din cand in cand. Abia apoi gandeste-te la ceva mai grav.

                Comment


                • #9
                  Nu uita sa scoti borna la acumulator inainte sa incepi operatia de verificare.

                  Comment


                  • #10
                    Nu fa prostia asta. Daca nu ai alaturi pe cineva cu programul de reincarcare a soft-ului si un acumulator de rezerva montat, nu mai pleci de pe loc decat pe platforma.

                    Comment


                    • #11
                      Am verificat siguranțele și sunt toate ok, iar înăuntru nu era apa. În continuare îmi apar erorile descrise mai sus, însă motorul nu își mai ține relantiul, dînd impresia că merge in trei . Pot oare merge cu mașina până la Craiova, întrucât trebuie neapărat să ajung mâine ! Îmi este teamă să nu îi fac mai mult rău .

                      Comment


                      • #12
                        Nici un sfat! Aștept alte păreri .

                        Comment


                        • #13
                          Menționez că pornește foarte ușor, însă nu își ține relantiul în sensul că merde neregulat dar nu se oprește . Erorile cu abs,epc,esp, bas... reapar după fiecare pornire însă în momentul punerii contactului calculatorul nu le sesisează, ele neapărând în bord. Rog ajutor .

                          Comment


                          • #14
                            In craiova poti gasi, la intersectia strazilor imparatul traian si sfintii apostoli (zona gazarie) un mic service. Acolo poti sa intrebi de un baiat, nu ii mai retin numele, dar are un w210 visiniu (il stiu ceilalti baieti). O sa fie acolo mai mult dupamiaza.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sn78ten View Post
                              Menționez că pornește foarte ușor, însă nu își ține relantiul în sensul că merde neregulat dar nu se oprește . Erorile cu abs,epc,esp, bas... reapar după fiecare pornire însă în momentul punerii contactului calculatorul nu le sesisează, ele neapărând în bord. Rog ajutor .
                              Cauta in partea de sus, in dreptul soferului, langa conductele de la pompa de frana. De obicei se aduna apa iar cand se misca (valuri) afecteaza calculatorul. Am patit si eu. De ex ieri am tras cu un furtun cam 1,5l!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF