Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare arcuri amortizoare punte fata Mercedes C270

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare arcuri amortizoare punte fata Mercedes C270

    In urma unei utilizari mai intense pe offroad a masinii, am reusit sa rup arcurile de la rotile din fata. Cum nu sunt un impatimit al reprezentantelor Mercedes, unde cu exceptia celor de la Autoklass Ploiesti, toti au vrut sa ma jupoaie de bani pe probleme inchipuite la masina, m-am apucat singur de treaba. Adica nu singur, pentru ca nu e o treaba pe care sa o faci singur, ci impreuna cu un prieten pasionat si el de mecanica.
    Arcurile le-am comandat de la o firma de piese auto, si din oferta lor am ales Monroe.
    Aveti nevoie de cheie de 17, 19, 21, o cheie torx si un imbus, dar nu mai stiu ce marime aveau. Un spray de WD40 pentru a usura munca, prese pentru arcuri, chingi de ancoraj cu crichet. Daca aveti posibilitatea sa folositi o cheie pneumatica de tipul celor de la vulcanizari, o recomand, pentru a usura comprimarea arcurilor cu ajutorul preselor. Bine, acum depinde si de modelul preselor. Eu am folosit modelul acesta http://www.4tuning.ro/images/presa-a...-0-0-0-0-0.jpg
    Problema cu acest tip de presa este ca nu o sa reusiti sa montati arcurile comprimate cu ele, din cauza tijei care iese mult in afara arcului comprimat, nepermitand asezarea pe talerele amortizorului. Aici intervin chingile de ancoraj. Recomand unele de buna calitate, nu chinezisme de 30 de lei setul de 4 bucati. Din pacate aceastea vor avea de suferit, in sensul ca o sa trebuiasca taiate dupa ce montati arcurile in amortizor. Eu am profitat de faptul ca aveam niste panglica de matase foarte rezistenta, si am legat arcurile dupa comprimare cu aceasta, in 4 puncte opuse, pentru a evita alunecarea lor, si astfel sa sara arcul ca o armonica. Am patit aceasta treaba, si va spun ca nu e de glumit. Stiu o poveste cu un mecanic care a murit dupa ce l-a lovit un arc care a sarit din presa, deci lucrati cu foarte multa atentie si rabdare.
    Sa o luam de la inceput. Slabiti prezoanele rotii si apoi suspendati masina pe niste capre sau butuci de lemn. Nu o lasati nicodata suspendata pe cric. Nu este deloc sigur, indiferent de modelul cricului. Demontati roata si pulverizati WD40 pe cele 3 suruburi care fixeaza amortizorul in partea de jos, de fuzeta. Taiati brida de plastic care trece prin suportul de plastic care sustine cablurile de la senzorul de frana si abs, apasati pe cele doua clame de fizare si rasuciti intregul ansamblu pe amortizor, pentru a scoate piesa de plastic. Cu cheia torx si 21 desfaceti surubul superior, apoi cu 19 pe cele doua inferioare. O sa fie nevoie putina forta sau de un prelungitor pentru cheie. Sunt fixate bine cu Loctite. Demontati cu grija si bieleta. Apoi ridicati capota, scoateti capacul de cauciuc de pe piulita superioara a amortizorului, si desfaceti cu ajutorul cheii inelare de 21 si a imbusului piulita superioara a amortizorului, si scoateti piesa care fixeaza amortizorul pe talerul de cauciuc. Acum are trebui sa iasa intregul ansambul amortizor-arc.
    Dupa ce prindeti in meghina ansamblul, pulverizati WD40 pe axul filetat al amortizorului, astfel incat sa patrunda bine la piulita de fixare a tamponului de cauciuc. Gasiti o pozitie cat mai buna, si fixati presele, si incercati sa comprimati cat mai mult arcul. Pentru ca nu stiam cum se desface tamponul, am pierdut mult timp la operatia asta. Chiar pe ax are o piulita mica de otel, care se demonteaza cu o cheie speciala, sau dupa cum am procedat eu, cu o surubelnita dreapta si un ciocanel. Atentie mare la operatia asta ca e destul de delicata piulita aceea. Nu o desfaceti daca nu ati comprimat arcul inainte, altfel bucsa de cauciuc o sa sara ca din tun, si nu e deloc bine. Dupa comprimarea noului arc (trebuie sa ramana cam 3 cm intre spire, deci o sa trebuiasca sa il comprimati destul de mult) si asigurarea lui cu chinjile de ancoraj, desfaceti presele si puneti totul inapoi pe pozitie, strangeti bine piulita de fixare, si apoi decomprimati treptat arcul. Eu am taiat incet benzile cu care l-am fixat si a fost totul ok. Am montat inapoi ansamblul pe masina, am strans bine cele 3 suruburi de la partea inferioara, am montat suportul cablurilor si l-am asigurat cu o brida de plastic. Montati bieleta si roata, coborati masina inapoi pe roti, faceti putin balans apasandu-va pe masina, apoi verificat iar strangerea piulitei care fixeaza tamponul, asezati T-ul de fixare pe inelul de cauciuc care trece prin caroserie, strangeti piulita de 21, si puneti capacul de protectie din cauciuc. Strangeti roata si gata treaba. Pare simplu dar nu e deloc asa. Mie la al doilea amortizor mi-a iesit foarte greu tamponul de cauciuc de pe axul amortizorului. Succes!

  • #3
    Binevenit postul!
    Presupun ca ai un 203, cum crezi tu c-ar avea valente de off road? Glumesc.
    Poate ne vedem in vara, mai sunt colegi din Ploiesti pe forum.
    PS: Autoklass Ploiesti (am acolo cativa cunoscuti) au, cel putin la piese, preturi mai mari decat Casa Auto.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF