Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor franare aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor franare aprins

    De cateva zile (4-5) , pe franare, dar cateodata si in regim de mers normal, fara a actiona frana, se aprinde intermitent martorul asta :


    Am verificat placutele frana, par ok,au destula carne pe ele, insa discurile fata au uzura putin neuniforma caracterizata prin mici sentulete pe suprafata discului. Cele de spate nu le-am verificat. Totodata, am observat ca a devenit mai lunga cursa de franare a pedalei si parca si ceva mai "moale" .
    Necesita si schimbare de discuri sau doar de placute ?
    Nu cred ca poate fi vorba de alta problema(gen etrieri uzati sau alte dracii). Conform manualului masinii(care e in germana, fir-as... !) ,in urma utilizarii google-translate, mi-a reiesit expresia "brake pads worn down" , ceea e ciudat, pentru ca placutele nu par sa aiba o uzura foarte mare. Am 23.000 km facuti cu masina, de cand am cumparat-o din ian.2011 si pana in ziua de azi, nu am umblat la sistemul de franare(intrucat s-a comportat foarte bine),doar am mai completat la lichidul de frana.

    Multumesc.
    Mercedes-Benz C180 Elegance

    Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

  • #2
    Nu merge link-ul pus de tine.
    Verifica senzorii de uzura la placute, sunt niste sarme, vezi daca nu a sarit unul de la locul lui sa faca masa pe undeva.
    Pe masura ce se toceste placuta, sarma aia scoate capul afara si face masa cu discul.
    Chiar daca nu par tocite, poate ca au ajuns deja la final de cariera si a dat senzorul cu nasul de disc.
    Bafta!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Sper ca acum se vede poza :

      23092012469.jpg

      Merci Zeus, o sa verific.
      Mercedes-Benz C180 Elegance

      Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

      Comment


      • #4
        Da, ala e. Deci ori face scurt un fir d-ala, ori e gata cu placutele. Cel mai probabil e gata cu placutele. Trebuie sa le scoti de acolo si sa vezi daca se vede firul si deci face contact cu discul.
        Uite poza sa te edifici, mai are carne pe ea, dar lamela e pe disk.
        Attached Files
        Last edited by Zeus; 09-25-2012, 14:04 PM.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Zeus View Post
          Da, ala e. Deci ori face scurt un fir d-ala, ori e gata cu placutele. Cel mai probabil e gata cu placutele. Trebuie sa le scoti de acolo si sa vezi daca se vede firul si deci face contact cu discul.
          Uite poza sa te edifici, mai are carne pe ea, dar lamela e pe disk.
          Am fost cu ea la mecanic, intr-adevar, placuta stanga fata e cam uzata, in max. 7-8 zile ii fac cinste cu un set nou de placute. Discurile mai asteapta pana la urmatorul set de placute, cand, probabil vor fi ventilate, alaturi de etrieri nou-nouti.
          Mercedes-Benz C180 Elegance

          Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

          Comment


          • #6
            Aceeasi problema am avut si eu si ciudat .... sa rezolvat prin schimbarea discurilor de frana.M-au costat 300 ron perechea .Pe spate nu sunt placute de frana ,sunt saboti care daca nu sunt tociti se rezolva cu un sparay special de indepartat mizeria de la frecare.

            Succes
            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

            Comment


            • #7
              Originally posted by calutzustudio View Post
              Aceeasi problema am avut si eu si ciudat .... sa rezolvat prin schimbarea discurilor de frana.M-au costat 300 ron perechea .Pe spate nu sunt placute de frana ,sunt saboti care daca nu sunt tociti se rezolva cu un sparay special de indepartat mizeria de la frecare.

              Succes
              La mine pe spate sunt tot placute - asta din spusele mecanicului, dar sunt bune.
              Problema vine de la placute(cele de fata), am fost la mecanic.
              Ms de informatie!
              Last edited by zbanghy1986; 10-01-2012, 15:03 PM.
              Mercedes-Benz C180 Elegance

              Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

              Comment


              • #8
                Sal.calutzustudio hai sa facem o precizare ca de nu bagi lumea in ceata.Senzori de frana la W202 sunt doi, pe fata, unu stg, unu dr.Pe spate sunt placute de frana dar fara senzor de uzura.Sabotii de frana pe spate sunt pt frana de stationare(frana de mana).Becul de avertizare care sa aprins la colegu' este cel de uzura placute frana.Senzor pt uzura zaboti frana de stationare nu are.Daca ai placuta de frana cu senzor tocita atat cat sa atinga senzorul de disc, nu o sa se stinga becul de avertizare oricate discuri ai inlocui.Cat despre curatat si gresat mecanismele mobile este foarte recomandat sa se faca macar 1 data pe an.Bafta.

                Comment


                • #9
                  Tocmai ma apucasem sa scriu dar ai fost mai rapid.
                  Ai dreptate!

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    La fel mi s-a aprins si mie becul acela...placute aveam inca,dar cand le-am dat jos ce sa vezi? senzorul de uzura era cam la jumatatea uzurii placutei,deci carne mai avea cam jumate si chiar mai duceau asa,dar...s-a rezolvat prin schimbarea placutelor!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gmihai24 View Post
                      Sal.calutzustudio hai sa facem o precizare ca de nu bagi lumea in ceata.Senzori de frana la W202 sunt doi, pe fata, unu stg, unu dr.Pe spate sunt placute de frana dar fara senzor de uzura.Sabotii de frana pe spate sunt pt frana de stationare(frana de mana).Becul de avertizare care sa aprins la colegu' este cel de uzura placute frana.Senzor pt uzura zaboti frana de stationare nu are.Daca ai placuta de frana cu senzor tocita atat cat sa atinga senzorul de disc, nu o sa se stinga becul de avertizare oricate discuri ai inlocui.Cat despre curatat si gresat mecanismele mobile este foarte recomandat sa se faca macar 1 data pe an.Bafta.
                      Da ,multumesc pentru corectura,de fapt nu mi mai amintesc bine dar cred k discul spate este mai special ????
                      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                      Comment


                      • #12
                        Sal.Poti sa ii spui special pt ca este supus a doua sisteme de franare independente(cea de stationare si frana de picior).Pe margine placute si la centru pe interior(in clopotul discului) lucreaza sabotii.Teoretic si practic, frana de stationare se regleaza numai din limitatorul de cursa al sabotilor(depinde de uzura sabotilor), reglarea din cablu nu este recomandata deoarece la inlocuirea unui set nou de saboti trebuie readus la pozitia initiala si presiunea cu care se strange cablul il poate deteriora daca se ubla prea mult la el.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gmihai24 View Post
                          Sal.Poti sa ii spui special pt ca este supus a doua sisteme de franare independente(cea de stationare si frana de picior).Pe margine placute si la centru pe interior(in clopotul discului) lucreaza sabotii.Teoretic si practic, frana de stationare se regleaza numai din limitatorul de cursa al sabotilor(depinde de uzura sabotilor), reglarea din cablu nu este recomandata deoarece la inlocuirea unui set nou de saboti trebuie readus la pozitia initiala si presiunea cu care se strange cablul il poate deteriora daca se ubla prea mult la el.

                          Partea cu discul o stiam si eu dar vroiam o confirmare,dar interesanta treaba cu sabotii.Eu am avut problema cu frana de mana dar nu am stiut ce sa i fac,si m am multumit cu ea asa
                          LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF