Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea, dupa muuulte chei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea, dupa muuulte chei

    Buna ziua,
    In speranta ca cineva ma va putea indruma catre cheia rezolvarii problemei, multumesc anticipat celor care ma vor ajuta. Este vorba de un C200 CDI W203, din 2002. De ceva vreme pornea tot mai greu, insa acum pornirea apare abia dupa nenumarate chei la automat. Int-o zi cred ca am dat vreo 24 de chei. Insa ca tot omul si rabdarea are o limita. Am schimbat senzorul de la pompa de inalte cu unul functional. Aceeasi poveste. Am verificat injectoarele (cantitatea de motorina), 2 dintre ele sunt ceva mai obosite insa nu cred ca asta este. Aici pe forum cineva spunea de un alt senzor si anume Crankshaft senzor. Pe un tester mi-a aparut o eroare la senzorul care face corelarea intre vibrochen si axa cu came. Insa mecanicul mi-a spus ca in acest caz nu mai porneste deloc. Problema apare dupa o zi pe alta sau daca masina sta cateva ore nepornita.

  • #2
    La un C240 (benzinar) simptomele senzorului de arbore cotit (vibrochen, crankshaft) erau ca pornea ok de la prima cheie dar dupa ce ajungea la 80* se oprea si nu mai pornea decat dupa ce scadea temperatura la 60*. Dupa ce l-am schimbat totul a fost ok.
    Probabil la diesel simptomele sunt altele. De asemeni cam la fel fac si valva regulatoare sau senzorul de presiune din rampa de injectoare, dar daca pe tester a dat eroare crankshaft position sensor, probabil ca ala e dus.
    Ai grija la cine mergi sa il schimbi ca e destul de greu de ajuns la el si te costa mai mult manopera. Prietenului cu benzinar ii cereau 500 lei doar manopera. Am rezolvat-o in fata portii, ce-i drept cu multi nervi si timp.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Dupa ce reusesti sa o pornesti prima data, pe urma porneste usor?
      Daca este asa ai probleme de etansare pe circuitul de motorina( trage aer pe undeva- furtun spart sau oringuri).
      Eu zic sa te duci la un Star si sa schimbi exact piesa care ti.o indica si pe urma verifici si restul.

      Comment


      • #4
        Da. Intr-adevar, dupa prima pornire, problema nu mai apare decat dupa ce sta mai multe ore. Insa nu am remarcat nicio scurgere. A existat o problema de genul acesta la pompa de motorina insa am schimbat oringurile (ce-i drept o improvizatie, am pus 2 unul peste altul) si acum nu mai curge. Oringuri originale nu am gasit din pacate sau macar sa se potriveasca. Sunt ceva mai late decat cele obisnuite. Vorbesc de cele de pe conductele care intra in pompa. Multumesc mult pentru sfaturile voastre.

        Comment


        • #5
          Nu curge motorina ci intra aer si se dezamorseaza instalatia.
          La injectoare ai aer la prima pornire si pana ajunge motorina la ele trebuie sa dai mult la automat.
          Verifica furtunele si schimba origurile la pompa( au spus colegii ca se gasesc la reprezentanta si sunt relativ ieftine).
          Eu zic ca aici este problema.

          Comment


          • #6
            Buna ziua. Astazi am intampinat si eu o problema asemanatoare, in sensul ca stateam la semafor si dintr-o data mi-a murit motorul. Am dat la automat, a luat-o din prima, dar mi-a ramas martorul de "check engine" aprins. Am continuat sa merg, masina mergand fara probleme.
            Dupa o oarecare stationare in parcare, am dorit sa plec cu ea, a pornit, iar la 20 de secunde s-a oprit iar motorul ,de data asta nemaiputand s-o pornesc.
            Am dat la automat vreo 5 chei, pana la urma a luat-o. Mentionez ca motorul era incalzit.
            Maine ma duc s-o bag pe tester sa vedem ce vrea martorul ala aprins, sper sa nu fie Crankshaft senzor de schimbat ). Stima

            Comment


            • #7
              Originally posted by giuse View Post
              Buna ziua,
              In speranta ca cineva ma va putea indruma catre cheia rezolvarii problemei, multumesc anticipat celor care ma vor ajuta. Este vorba de un C200 CDI W203, din 2002. De ceva vreme pornea tot mai greu, insa acum pornirea apare abia dupa nenumarate chei la automat. Int-o zi cred ca am dat vreo 24 de chei. Insa ca tot omul si rabdarea are o limita. Am schimbat senzorul de la pompa de inalte cu unul functional. Aceeasi poveste. Am verificat injectoarele (cantitatea de motorina), 2 dintre ele sunt ceva mai obosite insa nu cred ca asta este. Aici pe forum cineva spunea de un alt senzor si anume Crankshaft senzor. Pe un tester mi-a aparut o eroare la senzorul care face corelarea intre vibrochen si axa cu came. Insa mecanicul mi-a spus ca in acest caz nu mai porneste deloc. Problema apare dupa o zi pe alta sau daca masina sta cateva ore nepornita.
              Nu stiu ce vrei sa spui prin faptul ca 2 injectoare sunt ceva mai obosite .Pot sa-ti spun ca am avut unul mai obosit in sensul ca scapa prea multa motorina pe retur ,aceleasi simptome ca la tine cu porniri greoaie,am facut diagnoza la reprezentanta mercedes fara nici un raspuns concludent.Dupa un test cu kitul cu eprubete pentru retur l-am schimbat si basta. Daca nu vezi bule de aer pe conductele de motorina sau daca nu ai pierderi pe la pompele de joasa si inalta presiune lasa-le cum sunt.Bafta.

              Comment


              • #8
                Am avut si eu o problema similara cu pornitul greu; oringurile de la pompa si de la rampa erau problema; tragea aer fals si pompa se dezamorsa; cum lasam masina nepornita cateva ore, pornea apoi doar dupa mai multe chei; am cumparat de la reprezentanta vreo 30 de oringuri si am schimbat absolut toate oringurile posibile pornind de la filtru, pompa, si rampa de incarcare a injectoarelor; dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme cu pornirea din cauza lor.
                Dupa o vreme insa a trebuit sa fac acelasi lucru cu set-ul de oring-urile de la pompa de injectie (pompa de inalte); simptomele erau similare; colegul popeye de pe site mi-a reconditionat pompa schimband setul de oring-uri.
                De curand inschimb, mi-a picat releul de la pompa de motorina (e un releu de culoare gri in portbagaj). Se incingea si nu mai functiona bine si masina nu mai pornea. L-am schimbat si pe dumnea-lui si acum nu mai am probleme cu pornirea.

                Am enumerat cele trei cazuri prin care am trecut deja eu ca poate se potriveste vreunul si in cazul tau.
                Sa auzim de bine!

                Comment


                • #9
                  Buna seara. Am fost la masina si nu mai vrea sa porneasca deloc, dar ceea ce am observat este ca, in momentul punerii contactului, nu se mai aude acel sunet de lichid bolborosind, specific pompei, deci clar ori e pompa, ori e releul. Mentionez ca am facut curat in masina si am umblat si la SAM-ul spate sa vad ce mai e pe acolo , si intr-adevar am observat ca primul releu de sus parca era incins tare. O sa vad maine pe lumina ce si cum . Stima!

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca eu inainte sa-l schimb l-am scos, l-am mai suflat, i-am mai dat vreo doua bobarnace; are o clapita in partea dinspare bancheta spate; acolo poti sa-l fortezi sa stea clapita aia lipita daca-i pui o bucatica de hartie impaturita, cat porneste masina, apoi o scoti, pt ca releul ala e folosit numai la pornire; eu l-am pus asa si a mers o perioada pana a venit la reprezentanta releul nou, dar tot se incingea; chiar mirosea in portbagaj usor; vezi ca nu e scump, eu am dat 84ron.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc frumos, am fost acum la masina sa-l scot si cam mirosea a ars, maine o sa-l schimb,poate e doar problema asta, ar fi minunat. Va multumesc inca o data pentru promptitudinea raspunsurilor. Stima!

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua. Am rezolvat problema pornirii prin schimbarea releului de pompa de motorina. Multumesc inca o data pentru sfaturi ! Stima !

                        Comment


                        • #13
                          Salut,am si eu o problema daca poate sa ma ajute cineva.Posed un mercedes c200, an 2001,am avut probleme cu pornirea,daca o lasam cateva ore fara sa o pornesc pleca dupa 5,6 chei..foarte greu intr-un cuvant.Am fost si am facut testul pt.injectoare si a iesit ca injectorul 2 arunca prea multa motorina pe retur,totul ok,l-am rectificat dar acuma pleaca la prima cheie dar se invarte cu o tura mai mult,inainte pleca mai repede,aproape la sfert.Daca poate sa ma ajute cineva,va multumesc.
                          Last edited by Zeus; 05-11-2013, 06:59 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare tuturor!
                            La mine problema a aparut dupa o interventie ''nevinovta'' la racordurile de la rezervor...finalizata cu - stragulare turului si returului de la rervor !!!! l Orice interventie neavizata la aceste furtune, va cauza porbleme....0742199036.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF