Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la franare!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la franare!!!

    Sal. Am o problema la franare la viteze mari: cand apas frana incepe sa trepideze volanu si simt o miscare ondulatorie a pedalei la picior.(frana prinde bine, nu apare nimika in neregula la bord) Care este cauza? Help. Mercedesu este din 2005 c200 cdi, placutele frana schimbate recent, discurile din fabrica. Multumesc

  • #2
    Originally posted by mustache View Post
    Sal. Am o problema la franare la viteze mari: cand apas frana incepe sa trepideze volanu si simt o miscare ondulatorie a pedalei la picior.(frana prinde bine, nu apare nimika in neregula la bord) Care este cauza? Help. Mercedesu este din 2005 c200 cdi, placutele frana schimbate recent, discurile din fabrica. Multumesc
    Salut!
    Cel mai probabil unul dintre discurile de frana este ovalizat!
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Obiligatoriu trrebuie schimbat ambele discuri s-au ovalizat au fost incinse si ai trecut prin apa nu e grav mai poti merge fara pericol dar trebuie inlocuite!!
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Mai poti incerca o solutie provizorie sa le duci la un strungar bun sa le rectifice.

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          1. Nu exista asa ceva ca "disc ovalizat". Poate disc cu bataie axiala, aia da. Vreau sa vad si eu un disc cu raze diferite, va rog...

          2. Un disc de frana nu ai ce cauta sa-l rectifici, poate doar daca ai la indemana masina de rectificat verticala.

          3. Daca n-ai la indemana asa ceva si daca mai merita, discul se strunjeste, dupa ce in prealabil a fost centrat corect. Atentie la grosimea sa minima, de obicei inscrisa pe el, sau in ceva tecdoc. Daca nu mai ai ce strunji, montezi discuri noi pe ambele parti.

          4. Ce garantie ai ca, odata puse discuri noi pe masina, la prima balta mai serioasa, ca vin ploile, nu vei avea acelasi comportament la franare ?

          Vezi si de o echilibrare roti facuta cu rotile curate.


          Stima,


          Dragos

          Comment


          • #6
            Nu intotdeauna sunt discurile de vina.....eu de ex. am aceeasi problema..la franare la viteza mare tremura volanul si se aude o bataie la roti..franarea se face intrerupt..discurile sunt bune le-am verificat si placutele sunt ok..mi s-a spus sa schimb bratele si rulmentii de la service

            Comment


            • #7
              Ovalizarea discurilor apare, de regula, atunci cand calitatea este indoielnica, dupa schimbare si se remarca la orice viteza. Nu este cazul dvs.
              Pentru verificare, cand nu folositi o zi masina, fara a actiona frana de parcare (doar cu cea de motor), turnati apa direct pe discuri - cu o sticla de plastic este suficient. Intr-o zi se depune suficient oxid de fier (rugina) pentru ca, la un mers de 100m sa puneti frana. Urma de la placutele de frana trebuie sa fie uniforma.
              Operatiunea de readucere la suprafata initiala -planeitate in cazul discului- se defineste ca RECTIFICARE, chiar daca se efectueaza cu un strung (mai des intalnit).

              Dupa mine, este necesara reechilibrarea corecta a rotilor. Care, oricum, trebuie efectuata la max. 5000km de rulaj sau dupa o cursa cu un eveniment - o franare mai violenta.

              Comment


              • #8
                Ce tip de discuri sa-mi iau si de unde imi recomandati cu un pret accesibil? toate trebuie schimbate sau numai pe fata...Ms

                Comment


                • #9
                  Nu lua discuri asa dupa capul tau uite asa am facut si eu...cand franam aveam un leagan stanga-dreapta am schimbat toate placutele inclusiv discurile iar apoi dupa 2-3 zile a aparut un leagan fata-spate,am fost la un mecanic si a zis ca sunt bratele/bucsaraie sau echilibrarea rotilor corecte...Nu merge asa cu ele cum a zis un coleg mai sus,din jocul ala dai in altul si tot asa se mareste...Verifica mai intai jocul la roata 12-6 si 9-3 dupa acele ceasului...Poate fi si un cauciuc pe interior.

                  Comment


                  • #10
                    Mie mi-au placut discuri Ate sau Brembo imperecheate cu placute Ate respectiv Textar.
                    Daca rotile sunt dezechilibrate atunci are bataie in mers, daca ai pe franare atunci cel mai probabil sunt ovalizate discurile, cel putin asta e denumirea incetatenita, sau pot fi si alte cauze (etrieri, brate etc).

                    Eu nu stiu cine face echilibrare la 5 mii de km, poate unii au timp si bani de aruncat.
                    Daca un om obisnuit face 20k km pe an in medie ar insemna sa mearga de 4 ori la echilibrat,
                    daca face 60 de mii pe an atunci ar insemna sa faca 12 echilibrari pe an, adica una pe luna
                    Echilibrarea se face cand schimbi anvelopele sau cand are bataie volanul la o anume viteza, insa probabil mereu se vor gasi binevoitori care vor debita prostii pe fiecare cm2, plini de sfaturi inutile si/sau daunatoare.

                    Comment


                    • #11
                      Care este diferenta de pret intre schimbarea unui disk si o echilibrare?
                      Restul postarii l-ati ignorat. Ca era simplu.
                      De ce oare va place sa va scarpinati cu mana stanga urechea dreapta? Sau aveti bani de cheltuit aiurea?
                      OK pentru dvs. Dar de ce sfatuiti si pe altii?
                      Constat ca nu va foloseste la nimic experienta din F1, F2, ... si alte curse de performanta. Doar la niste flame-uri.
                      Last edited by epurare_coco; 09-11-2012, 15:54 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Am w203, c200 cu motor de 2143 din 2003. Din pacate aceeasi problema o am si eu , am avut discurile pe fata de cand era masina de noua din 2003 si binenteles ca sau tocit pana cand au facut o buza aia in care imi ajungea la senzorul de frane si ma punea sa le schimb. Am schimbat la mercedes si discuri si placutele originale cu care am mers din 2003 pana in 2012 cam 147 mii km, dar dupa 4-5 mii am aceiasi probleba ca si la cei mai de sus. Cum pun frana mai apasata sa reduc viteza am o batai care se aude la roti si masina se infraneaza in trepte ca si cum ar intra abs-ul dar la bord nu arata nimic cateodata se simte si in volan. Cred ca problema este de la discuri ca si la ceilati tinant cont ca discurile au fost noi si puse la reprezentanta, nu stiu daca se merita sa le mai schimbal la ei daca se intampla acest lucru . Inca nu am umblat la masina dar o sa ma uit, interesant este daca ar mai putea fi si de la altceva si cum verific acest lucru, daca au patit acest lucru mai multi sa scrie si sa ne spuna.
                        Cu multumiri

                        Comment


                        • #13
                          Exact aceleasi simptome le-am avut si eu la vechea masina,imi aduc aminte eram pe autostrada,viteza peste 130km/h si a trebuit sa franez mai brusc,se bagase un "bursuc"in fata mea,mi-a tremurat volanut de am zis ca e aparat de vibromasaj,si de fiecara data la viteze mai mari de 90km/h se simtea atunci cand franam.Am schimbat discurile si nu am mai avut nici o probema niciodata,am pus Pagid.
                          Nu ai cum sa constati ochiometric daca sunt ovalizate sau nu,ele se si tocesc in timp,nu sunt exagerat de scumpe si le poti schimba si tu,iar cum a spus un coleg de forum mai sus,foarte bune sunt Ate ,Brembo,eu la masina asta noua am vazut ca are Ate,placutele,ca pe discuri nu scrie sa vezi.
                          PS.daca schimbi discurile,schimba si placutele odata cu ele,deoarece placutele s-au tocit dupa forma discurilor vechi si pe alea noi s-ar putea sa nu atinga bine si sa toceasca aiurea si discurile,asa recomanda si cei de la Mercedes.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF