Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme pornire c220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme pornire c220

    salut baieti!masina mea,un c220,100cp din '95 are o problema la pornire. cand am pus contactul s-au aprins ledurile intermitent rosu-verde din plafoniera si nu a vrut sa mai porneasca. am scos cheia din contact am blocat si deblocat usile de cateva ori,dupa care a pornit.asta o pateam cam de vreo 2-3 ori pe luna. am fost la mecanic,iar pe tester nu arata nimic.mecanicul a zis ca probabil a fost o cadere de tensiune. apropo bateria e de vreo 6 luni(cumparata de noua).mai tarziu am inceput tot mai des pana cand odata nu a mai vrut sa porneasca nici asa.nervos am lasat cheia in contact pana cand ledurile s-au stins. aproximativ 1 minut. acuma dupa 3-4 porniri se aprind ledurile,eu las cheia 1 minut dupa care ledurile se sting si masina porneste. stie cineva despre ce e vorba?

  • #2
    Daca nu ma insel, la modelul tau ledurile aprinse intermitent semnaleaza faptul ca trebuie sa schimbi bateriile din cheie. Colegii cu w202 stiu mai bine. Daca nu ai rabdare sa iti raspunda cineva, cauta tu. Cu siguranta s-a mai discutat inainte.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Salut, eu am avut asa probleme de genul ca ledurile iluminau intermitent la inchiderea-deschiderea din telecomanda, dar de pornit a pornit nu a facut niciodata probleme sa nu porneasca.
      Am schimbat si bateriile din telecomanda dar degeaba.
      Am achizitonat o alta cheie si s-a rezolvat problema.
      Prima incercare daca inca nu ai facut-o e sa pui baterii noi in cheie, daca nu merge, solutia e alta cheie.
      Numai bine.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Salut, eu am avut asa probleme de genul ca ledurile iluminau intermitent la inchiderea-deschiderea din telecomanda, dar de pornit a pornit nu a facut niciodata probleme sa nu porneasca.
        Am schimbat si bateriile din telecomanda dar degeaba.
        Am achizitonat o alta cheie si s-a rezolvat problema.
        Prima incercare daca inca nu ai facut-o e sa pui baterii noi in cheie, daca nu merge, solutia e alta cheie.
        Numai bine.
        am incercat si cu cealalta cheie dar degeaba

        Comment


        • #5
          Atunci sa-o luam babeste, deci sa inteleg ca ai o cheie de rezerva identica si nu vrea sa porneasca nici cu asta.
          Pe tester nu a dat nici o eroare bun.
          Cand nu vrea sa porneasca macar invarte de electromotor?
          Daca invarte si nu porneste, inseamna ca e din imobilizator e problema.
          Imposibil sa nu aiba o eroare stocata in ECU daca iti clipesc intermitent cele doua leduri.
          Nu stiu cu ce tester sa facut testarea dar recomand un tester STAR.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Atunci sa-o luam babeste, deci sa inteleg ca ai o cheie de rezerva identica si nu vrea sa porneasca nici cu asta.
            Pe tester nu a dat nici o eroare bun.
            Cand nu vrea sa porneasca macar invarte de electromotor?
            Daca invarte si nu porneste, inseamna ca e din imobilizator e problema.
            Imposibil sa nu aiba o eroare stocata in ECU daca iti clipesc intermitent cele doua leduri.
            Nu stiu cu ce tester sa facut testarea dar recomand un tester STAR.
            da am 2 chei identice. iar cand nu vrea sa porneasca,invarte,iar ledurile raman aprinse.iar testul l-am facut la un service ACC

            Comment


            • #7
              E nasol atunci treaba, nu mai am idee si sfat ce sa-i mai faci, eventual sa raspunda la problema ta si alti colegi care au avut acest gen de problema.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Nu vreau sa te sperii, dar cam suna a problema de calculator sau contact care nu da unda verde pompei de injectie, sau intr-un caz mai fericit o desincronizare ceva, intre contact si chei.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Sal.Incearca asa.Inlocuieste bateriile din telecomanda.In masina indrepti cheia cu capatul unde are IR-ul inspre butonul de la oglinda retrovizoare cel care o ridica si o coboara, apesi de doua ori consecutiv pe buton, bagi cheia in contact ( interval de timp de la apasarea butonului pana la introducerea cheii in contact 30 de secunde) si o rotesti pana la pozitia doi fara sa pornesti masina, readuci cheia la 0, scoti cheia din contact ( cu usile inchise faci toata treaba asta) si apesi pe butonul cheii ca sa incui-dscui masina ( cu IR-ul inspre oglinda).Acestia sunt pasii pt sincronizarea cheii.Bafta si anuntane ce a iesit.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Sal.Incearca asa.Inlocuieste bateriile din telecomanda.In masina indrepti cheia cu capatul unde are IR-ul inspre butonul de la oglinda retrovizoare cel care o ridica si o coboara, apesi de doua ori consecutiv pe buton, bagi cheia in contact ( interval de timp de la apasarea butonului pana la introducerea cheii in contact 30 de secunde) si o rotesti pana la pozitia doi fara sa pornesti masina, readuci cheia la 0, scoti cheia din contact ( cu usile inchise faci toata treaba asta) si apesi pe butonul cheii ca sa incui-dscui masina ( cu IR-ul inspre oglinda).Acestia sunt pasii pt sincronizarea cheii.Bafta si anuntane ce a iesit.
                    ok.Nmai ca,are un singur buton(cheia)

                    Comment


                    • #11
                      am inteles.doar ca trebuie sa iau baterii.te anunt dupa aceea

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by horyy View Post
                        ok.Nmai ca,are un singur buton(cheia)
                        am incercat dar butonul de sub oglinda nu se apasa si nici nu se trage. multumesc de sfat.am schimbat si bateriile dar degeaba

                        Comment


                        • #13
                          Sal.M-am exprimat gresit.Butonul de la telecomanda trebuie apasat de doua ori.In butonul de la oglinda se afla senzorul de receptie IR.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gmihai24 View Post
                            Sal.M-am exprimat gresit.Butonul de la telecomanda trebuie apasat de doua ori.In butonul de la oglinda se afla senzorul de receptie IR.
                            nu am reusit nimic.tot la fel e.

                            Comment


                            • #15
                              Am patit la fel de cate ori era acumulatorul pe duca. Dupa ce am schimbat acumulatorul s-a rezolvat. Mie imi pornea masina. Mentionez ca daca o mai frecam (inchideam-deschideam de mai multe ori si dinauntru si dinafara, mai porneam motorul) pana la urma se rezolva si revenea la a se aprinde numai rosu sau numai verde in functie de inchis-deschis.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF