Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ceasuri bord,SRS aprins!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceasuri bord,SRS aprins!

    Salutare tuturor! Intrebarea mea este: am scos ceasurile de bord si am uitat sa scot borna de la acumulator prin urmare imi apare eroarea SRS , unica solutie este sa trec pe la tester ca sa mi-o stearga dar problema este ca nu am timp sa trec, pot sa fac 300 km cu el asa sau neaparat trebuie sa merg la tester?

  • #2
    SRS semnalizea o problema a sistemului de siguranta: airbag,centuri, etc.
    Daca nu dispare singura trebuie sa treci pe la tester.
    Cand ai desfacut bordul ai dat in spate foarte mult scaunele, ai dat jos volanul?incearca sa iti amintesti anumite posibilitati, daca nu la tester.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Eu stiu care e motivul de ce sa apris si se remediaza numai la tester se sterge eroarea, am mai patit....nu e nimik defect.....asta ma intereseaza daca pot sa fac 300km cu aceasta eroare...

      Comment


      • #4
        Nu e nici o problema in functionarea masinii, dar in caz de accident, e posibil sa nu beneficiezi de deschiderea airbagului.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sergiur2005 View Post
          Eu stiu care e motivul de ce sa apris si se remediaza numai la tester se sterge eroarea, am mai patit....nu e nimik defect.....asta ma intereseaza daca pot sa fac 300km cu aceasta eroare...
          Poti sa faci cati km. vrei tu cu SRS-ul aprins (eu am deja peste 10.000 km .facuti - nu am avut timp sa trec pe la un tester, sau am uitat). Nu are nicio legatura cu buna rulare a masinii. Ca solutie de avarie, pana sa ajungi cu ea la tester, ca sa nu mai fie deranjant, poti scoate bordul si sa scuturi filamentul becului , ca sa nu mai stea aprins. Totusi fa-ti un drum pana la un tester, ca in 10 minute se rezilva.
          Mercedes-Benz C180 Elegance

          Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

          Comment


          • #6
            Ar trebui sa te gandesti si la siguranta ta dar si la siguranta pasagerului din dreapta.Cu SRS aprins nu iti mai merg airbag-urile in caz de impact.Dece sa riscati.Nu sti niciodata cand un dobitoc intra in tine.Am mai vazut pe unu caruia a avut un accident si tot asa nu ia sarit airbag-ul si la luat politia la bani marunti, cu toate ca nu era el vinovat de accident, cum ca periclitarea vietii ocupantilor insotitori si circulatia pe drumurile publice cu un autovehicul caruia sistemele de siguranta nu ii functioneaza(dracu mai stie cum a zis ala).Fapt pt care si-a luat si el o mica amenda.Si doamne-ajuta sa nu te intalnesti cu R.A.R-ul pe drum si sa te verifice.Bafta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sergiur2005 View Post
              Eu stiu care e motivul de ce sa apris si se remediaza numai la tester se sterge eroarea, am mai patit....nu e nimik defect.....asta ma intereseaza daca pot sa fac 300km cu aceasta eroare...
              Interesant de stiut si citit si: auto-tehnica.ro/blog/?p=51 .(ca este in limba romana).
              Este posibil ca un contact sa se fi oxidat un pic. Trebuie curat ca fiind un contact electric (al spiralei de legatura) - s-a explicat de multe ori pe aici cum se face. Abia apoi la tester, daca nu dispare dupa trei patru porniri.
              Nota.
              Spre deosebire de unele tari civilizate, unde angajatii RAR sunt specialisti experimentati - acolo exista INGINERI DE CIRCULATIE si nu militieni, asigurarile isi fac treaba in amanunt, la noi, in romanica, fiecare face ce vrea.
              Are bani, se angajeaza la vama, politie, rar, alte dihanii care inseamna INSPECTII.
              Asa ca trebuie sa-si recupereze cheltuielile, sa dea cota pentru ca sa ramana in postul ala si sa-si faca vila si masina cracanata in doi ani.
              Sefii lor, PALATE.
              Last edited by epurare_coco; 09-01-2012, 13:58 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Interesant de stiut si citit si: auto-tehnica.ro/blog/?p=51 .(ca este in limba romana).
                Este posibil ca un contact sa se fi oxidat un pic. Trebuie curat ca fiind un contact electric (al spiralei de legatura) - s-a explicat de multe ori pe aici cum se face. Abia apoi la tester, daca nu dispare dupa trei patru porniri.
                Nota.
                Spre deosebire de unele tari civilizate, unde angajatii RAR sunt specialisti experimentati - acolo exista INGINERI DE CIRCULATIE si nu militieni, asigurarile isi fac treaba in amanunt, la noi, in romanica, fiecare face ce vrea.
                Are bani, se angajeaza la vama, politie, rar, alte dihanii care inseamna INSPECTII.
                Asa ca trebuie sa-si recupereze cheltuielile, sa dea cota pentru ca sa ramana in postul ala si sa-si faca vila si masina cracanata in doi ani.
                Sefii lor, PALATE.

                Ce legatura are postul de mai sus cu problema omului?Nea Coco iar o iei pe aratura.

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Pentru ca nu s-a propus o intelegere a sistemului si o rezolvare. Nu este corecta adresa de explicare? Stergeti postul. Nici o problema. Am avut asa ceva, m-am interesat, am curatat, acuma merge normal.
                  Iar faptul ca nu trebuie sa-i fie frica, am explicat de ce.
                  Acuma este Q2 la SPA si ma doare ca Rosberg a fost eliminat cand deja schimbase cutia de viteze. Adica - 5 locuri. Si nu este Shumy...
                  Last edited by epurare_coco; 09-01-2012, 14:39 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Mersi mult la toti participantii la discutie!!! La mine nu a mers nici o varianta postata pe forum, asa ca colegi am ales siguranta si am mers la un tester, am avut noroc ca nu era aglomerat si s-a rezolvat in 10 min.

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa nu murim prosti, ce anume s-a efectuat in acele 10 minute?

                      Comment


                      • #12
                        Offf nea coco... omul a spus clar ca nu a avut nici o problema dar a scos bordul fara sa deconecteze bateria, caz in care ii da eroare automat, fara sa fie o problema cu airbag-ul in sine. In 10 minute la tester s-a sters doar eroarea si a terminat.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          Am avut aceiasi problema doar ca am dat scaunele spate jos. Si sa tras o centura mai tare, si am fost pe la tester si a scos eroarea.
                          Mercedes Power!

                          Comment


                          • #14
                            Scuze. M-am gandit la ceva mai rau dar si la sistemul romanesc rar si politie..

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by epurare_coco View Post
                              Ca sa nu murim prosti, ce anume s-a efectuat in acele 10 minute?

                              sa sters eroarea si atat..

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF