Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierdere presiune pompa benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere presiune pompa benzina

    Salut, am un Mercedes C Class, 2001 / W203. In urma cu vreo luna mi s-a ars pompa de benzina si am cumparat alta de pe clubmercedes. Pana aici toate bune si frumoase, doar ca tot incercand fosta pompa (scoate furtunul,baga furtunul etc) cred ca s-a tocit filetul de la furtunul care intra in pompa, iar acum imi pierde presiune, adica da cu benzina rau. Are cineva vreo idee cum as putea sa o strang, sau ce as putea face sa nu se piarda presiunea?
    P>S> Precizez ca din aceasta cauza nici nu prea imi reintoarce toata benzina in rezervorul 1.
    Va multumesc. Orice idee e bine venita

  • #2
    Am pus 2 bride din alea cu care se leaga cablurile, dar tot nu tine, tot este mai bine, dar degeaba, tot da pe langa

    Comment


    • #3
      Incearca cu un colier din ala ce se strange,sau cu canepa si vasalina din aea ce folosesc instalatori ) na incercarea moarte n'are sau mai exista in comert ceva silicon tip cel pnt baia de ulei etc etc...
      Sa faci o treaba buna da jos pompa dai un nou filet si schimbi si piulita pe furtun
      Last edited by Portofel; 08-24-2012, 16:41 PM.

      Comment


      • #4
        Sal.Foloseste teflon sanitar(banda aia alba de se intinde ce o folosesc instalatorii la instalatiile de apa si robineti) plus un colier metalic cu surub de strangere cum a spus si colegu.Sigur nu mai pierde garantat pe acolo.

        Comment


        • #5
          Originally posted by claudiu84 View Post
          Am pus 2 bride din alea cu care se leaga cablurile, dar tot nu tine, tot este mai bine, dar degeaba, tot da pe langa
          Poti fotografia capatul de furtun care spui ca are filet? Este un cuplaj tip olandez, adica o piulita cu filet interior care se invarte liber pe capatul furtunului?

          Comment


          • #6
            Pentru ca daca pui o garnitura de cauciuc si nu una de clingherit, o sa ai mereu scurgeri de combustibil. Banda de teflon doar etanseaza la nivel de 0,10mm diferenta de pas filetat pentru ca este proiectat pentru instalatii sanitare DE APA SI NU PRODUSE PETROLIERE. Adica trebuie sa schimbi capatul cu unul nou.
            Last edited by epurare_coco; 08-26-2012, 21:19 PM.

            Comment


            • #7
              astea sunt pozele
              primele doua inainte sa o pornesc
              Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!

              Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!

              iar asta dupa ce a pornit. Cam asa pierde presiune
              Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!
              Last edited by claudiu84; 09-01-2012, 16:50 PM.

              Comment


              • #8
                Astea sunt pozele!

                Primele doua inainte sa o pornesc
                Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!

                Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!


                Iar asta dupa ce a pornit. Cam asa pierde presiune (si daca se observa este prinsa cu 2 bride de plastic, dar nu nici o imbunatatire )
                Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!

                Comment


                • #9
                  Cred ca era mai concludent daca atasai o foto cu conducta demontata.Banuiesc ca are o garnitura de cauciuc pentru etansare .
                  Garniturile de clingherit folosestele pentru butelia de aragaz .

                  Comment


                  • #10
                    Aspectul de semnalat este la ce se foloseste o garnitura. Daca ai vazut-o DOAR la aragaz, OK.
                    Doar ca exista diverse materiale. Organice.
                    Cauciuc natural. Extrem de scump si greu de gasit.
                    Cauciuc sintetic, doar pe specificatii.
                    Ambele se dizolva la produse petroliere.
                    EPDM - pentru apa la presiuni extreme - 24-64 Atm, durata de viata 125 ani.
                    Minerale.
                    Klingherit- rezista si la produse petroliere si la temperaturi mari - 60-90 Grd.C. Este mineral.
                    Culmea, este cel mai ieftin.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF