Salut all
Am nevoie de ajutor pentru remedierea bobinei de inductie din contact (contactul este pentru Smart Key EIS),cea care alimenteaza cip-ul din cheie.
Cand te mananca undeva,te scarpini....
Am vrut sa fac pornirea din telecomanda a masini si doream sa pun cheia service undeva prin bord pentru a fi citita. Nu ma intrebati dece nu am adoptat alta varianta....de naiv ce sunt!!!
Am scos contactul,l-am demontat,am scos spirele celor doua bobine de citire a chei,am tras afara 3 fire,priza mediana si capetele,am facut alte bobinutze pe un cilindru,am introdus cheia service in interior si...nu o citesteee.
Repet,nu intrebati de ce nu am numarat spirele,sensul etc...de naiv!!!
Ce fac acum?
Doresc o informatie concreta cu privire la bobinutele din contact,anume,Cum se construieste,cati Henri are,in ce frecventa rezoneaza,principiul de functionare,grosimea firului,lungimea,numarul de spire,sensul de bobinare a celor doua,legarea prizei mediane (sau poate nu era priza mediana...era destul de ambigu intrucat fusese un mester dibaci care a mai umblat pe acolo in trecut...,punctele de cositorire pe placa electronica din contact.
Multumesc anticipat pentru lamuriri.
P.S. Rog cei care nu se pricep,sa nu umple postul cu pareri,trimitere catre service-uri,cum sa fac pornire automata a motorului etc. Doresc doar sfaturi sau link-uri strict la obiect.Multumesc de intelegere.
Am nevoie de ajutor pentru remedierea bobinei de inductie din contact (contactul este pentru Smart Key EIS),cea care alimenteaza cip-ul din cheie.
Cand te mananca undeva,te scarpini....
Am vrut sa fac pornirea din telecomanda a masini si doream sa pun cheia service undeva prin bord pentru a fi citita. Nu ma intrebati dece nu am adoptat alta varianta....de naiv ce sunt!!!
Am scos contactul,l-am demontat,am scos spirele celor doua bobine de citire a chei,am tras afara 3 fire,priza mediana si capetele,am facut alte bobinutze pe un cilindru,am introdus cheia service in interior si...nu o citesteee.
Repet,nu intrebati de ce nu am numarat spirele,sensul etc...de naiv!!!
Ce fac acum?
Doresc o informatie concreta cu privire la bobinutele din contact,anume,Cum se construieste,cati Henri are,in ce frecventa rezoneaza,principiul de functionare,grosimea firului,lungimea,numarul de spire,sensul de bobinare a celor doua,legarea prizei mediane (sau poate nu era priza mediana...era destul de ambigu intrucat fusese un mester dibaci care a mai umblat pe acolo in trecut...,punctele de cositorire pe placa electronica din contact.
Multumesc anticipat pentru lamuriri.
P.S. Rog cei care nu se pricep,sa nu umple postul cu pareri,trimitere catre service-uri,cum sa fac pornire automata a motorului etc. Doresc doar sfaturi sau link-uri strict la obiect.Multumesc de intelegere.
Comment