Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 din 99 Bobina din contact EIS defectata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202 din 99 Bobina din contact EIS defectata

    Salut all
    Am nevoie de ajutor pentru remedierea bobinei de inductie din contact (contactul este pentru Smart Key EIS),cea care alimenteaza cip-ul din cheie.
    Cand te mananca undeva,te scarpini....
    Am vrut sa fac pornirea din telecomanda a masini si doream sa pun cheia service undeva prin bord pentru a fi citita. Nu ma intrebati dece nu am adoptat alta varianta....de naiv ce sunt!!!
    Am scos contactul,l-am demontat,am scos spirele celor doua bobine de citire a chei,am tras afara 3 fire,priza mediana si capetele,am facut alte bobinutze pe un cilindru,am introdus cheia service in interior si...nu o citesteee.
    Repet,nu intrebati de ce nu am numarat spirele,sensul etc...de naiv!!!
    Ce fac acum?
    Doresc o informatie concreta cu privire la bobinutele din contact,anume,Cum se construieste,cati Henri are,in ce frecventa rezoneaza,principiul de functionare,grosimea firului,lungimea,numarul de spire,sensul de bobinare a celor doua,legarea prizei mediane (sau poate nu era priza mediana...era destul de ambigu intrucat fusese un mester dibaci care a mai umblat pe acolo in trecut...,punctele de cositorire pe placa electronica din contact.
    Multumesc anticipat pentru lamuriri.
    P.S. Rog cei care nu se pricep,sa nu umple postul cu pareri,trimitere catre service-uri,cum sa fac pornire automata a motorului etc. Doresc doar sfaturi sau link-uri strict la obiect.Multumesc de intelegere.

  • #2
    Scuza-ma. Anutul tau suna ceva de genul: " I need two win Tickets Lottery in emergency"

    Unul Papi daca nu ma insel de aici de pe forum cicaca ar putea sa te lamureasca.

    ************************************************** ***
    Vorbind serios.
    Ce faci acum? Un raspuns concret: iti cumperi un contact din dezmembrari/se poate aranja si pornesti masina cu 2-4 chei exact cum vrei tu dar iti trebuie piesele de schimb. Mai multe explicatii, in caz ca nu gasesti ajutor, iti pot spune in particular cum se face.

    Cred ca este cel mai bun raspuns pe care ai putut sal primesti.

    Cea ce ai incercat sa faci este destul de greu si nu poate fi la indemina oricui.
    Necisita multi ani de studiu.

    Originally posted by Shoimuletz View Post
    Salut all
    Am nevoie de ajutor pentru remedierea bobinei de inductie din contact (contactul este pentru Smart Key EIS),cea care alimenteaza cip-ul din cheie.
    Cand te mananca undeva,te scarpini....
    Am vrut sa fac pornirea din telecomanda a masini si doream sa pun cheia service undeva prin bord pentru a fi citita. Nu ma intrebati dece nu am adoptat alta varianta....de naiv ce sunt!!!
    Am scos contactul,l-am demontat,am scos spirele celor doua bobine de citire a chei,am tras afara 3 fire,priza mediana si capetele,am facut alte bobinutze pe un cilindru,am introdus cheia service in interior si...nu o citesteee.
    Repet,nu intrebati de ce nu am numarat spirele,sensul etc...de naiv!!!
    Ce fac acum?
    Doresc o informatie concreta cu privire la bobinutele din contact,anume,Cum se construieste,cati Henri are,in ce frecventa rezoneaza,principiul de functionare,grosimea firului,lungimea,numarul de spire,sensul de bobinare a celor doua,legarea prizei mediane (sau poate nu era priza mediana...era destul de ambigu intrucat fusese un mester dibaci care a mai umblat pe acolo in trecut...,punctele de cositorire pe placa electronica din contact.
    Multumesc anticipat pentru lamuriri.
    P.S. Rog cei care nu se pricep,sa nu umple postul cu pareri,trimitere catre service-uri,cum sa fac pornire automata a motorului etc. Doresc doar sfaturi sau link-uri strict la obiect.Multumesc de intelegere.

    Comment


    • #3
      PS. (Oricum chiar daca ai fi reusit smecheria de care vorbesti/ nu ar fi fost posibil fiindca in pozitia 0 a key din contact dupa circa 4 minute bobina butuc ESZ automat ramine nealimentata si nu ti s-ar mai fi permis sa sucesti cheia in contact, decit printr-o reintroducere a cheii in contact)

      Tu vrei sa faci exact ca la DAS2 sa folosesti acelas chip pentru mai multe chei.
      Dar aici este vorba de DAS3 si nu prea pote fi smecherit.
      In felul cum vrei tu sa faci ar putea sa se desincronizezs SID cu Password.
      Asa ca pe inchiderea centralizata ai fi avut o parola iar pe pornire alt rolling code. Teoretic ai fi avut maxim 2 porniri.
      Inchiderea centralizata si pornirea desi sint controlate de acelas modul, ele sint complect diferite si lucreaza independent. Insa immobilizerul daca se da peste cap, automat se da peste cap si inchiderea centralizata.

      Dupa cite stiu eu inchiderea centralizata functioneaza pe 433MHZ/european si 315MHZ american. Iar pornirea pe IR.

      Modulul in care ai umblat, din punct de vedere technic, este cu 20 de ani inaintea VW_BMW, ca sa nu mai vorbim de celelalte drujbe.


      Teoretic ar fi mers smecheria ta daca s-ar fi alimentat continu bobina de la +30/ dar ar fi insemnat o uzura prematura prin alimentarea ei si ar fi functionat maxim 1 an de zile. Insa ar fi fost putin probabil.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri,am reusit sa construiesc bobinutele,pe un tub de medicamente,cu sarma Cu 0,3 10 spire la baza plus inca 9 spire pe stratul 2,priza mediana intre ele despartite de un spatiu de 1mm intre ele,pinii de contact sunt situati in coltul cablajului apropiat de bobine,si anume,cum ti contactul cu butucul catre tine ai in dreapta jos releul de care vorbeai si diametral opus coltul cu pricina unde se afla situati pinii de cuplare,cel din colt se cupleaza la priza mediana,cel din dreapta la prima bobina (unde am gasit o tensiune de 12v pentru doua secunde in momentul introduceri chei in contact) si cel din partea indepartata,la bobinuta a doua. Sensul de infasurare este invers acelor de ceas.
        Am muncit degeaba deoarece ai avut dreptate cu privire la sesizarea chei in contact,ma gandesc la un releu care sa simuleze cheia sau un IMMO OFF care-mi va usura munca.
        Cine face ca mine,sa se gandeasca de doua ori.
        Acum dau jos memoria mica si flash-ul din ECU sa modific parametrii de injectie si un dump la memorie pentru a face modificariile necesare IMMO OFF (am gasit pe Ebay un modul care-l voi comanda acum).Stie cineva ce momoria mica se afla in modulul IMMO si unde este situat?

        Comment


        • #5
          Cu tot respectul, presupun ca nivelul tau de cunostinte este destul de ridicat. Insa ce vorbesti tu nu poate fi valabil pentru Mercedes.
          Incepind cu 2000 in sus "immo off" este valabil pentru celelalte drujbe/ nu si pentru Mercedes. Daca reusesti sa faci immo off la asemenea vehicule DAS3 inseamna ca ai facut de KKT firma Mercedes.

          Credema, baietii astia sint la curent cu multe lucruri pe care le schimba la termen scurt in asa fel ca noi sa ne prindem miinile.
          Anual ei investesc 1miliard300milione euro in retehnologizare, in asa fel ca sa puna multe treburi la punct.

          Am auzit multe basme cu immo off la Mercedes din 2000 in sus dar practic nimeni nu mia demontrat treaba asta, real.

          Noi cei care chiar reparam cu adevarat Mercedes, sintem de fapt cu 10 ani in urma lor.
          Nu vreau sa te descurajez, dar cu putin 6/49 s-ar putea sa reusesti.
          Daca nu vrei sa ai inutil fire de par alb in cap sau riduri pe frunte, urmeaza ce ti-am spus la posturile anterioare.

          Este cel mai sigur raspuns pe care ai fi putut sa-l primesti.

          You waste your time.
          Originally posted by Shoimuletz View Post
          Va multumesc pentru raspunsuri,am reusit sa construiesc bobinutele,pe un tub de medicamente,cu sarma Cu 0,3 10 spire la baza plus inca 9 spire pe stratul 2,priza mediana intre ele despartite de un spatiu de 1mm intre ele,pinii de contact sunt situati in coltul cablajului apropiat de bobine,si anume,cum ti contactul cu butucul catre tine ai in dreapta jos releul de care vorbeai si diametral opus coltul cu pricina unde se afla situati pinii de cuplare,cel din colt se cupleaza la priza mediana,cel din dreapta la prima bobina (unde am gasit o tensiune de 12v pentru doua secunde in momentul introduceri chei in contact) si cel din partea indepartata,la bobinuta a doua. Sensul de infasurare este invers acelor de ceas.
          Am muncit degeaba deoarece ai avut dreptate cu privire la sesizarea chei in contact,ma gandesc la un releu care sa simuleze cheia sau un IMMO OFF care-mi va usura munca.
          Cine face ca mine,sa se gandeasca de doua ori.
          Acum dau jos memoria mica si flash-ul din ECU sa modific parametrii de injectie si un dump la memorie pentru a face modificariile necesare IMMO OFF (am gasit pe Ebay un modul care-l voi comanda acum).Stie cineva ce momoria mica se afla in modulul IMMO si unde este situat?
          Last edited by Mercedes-cdi; 08-07-2012, 21:14 PM.

          Comment


          • #6
            Mai degraba decit sa influentam anumite fenome extratereste, mai bine ai face ceva sa scapam de "sobolanii mov", in felul asta putem avea speranta sa traim cu adevarat bine. Si nu ne-am mai gindi sa emigram.

            In felul asta ai putea fi considerat un Enshtine pentru romanica, ai mult mai multe sanse decit sa smecheresti un ESZ Mercedes.

            Comment


            • #7
              Se pare ca ai dreptate,m-am incapatinat insa ma declar invins..partial...dupa doua nopti ne dormit.
              Tare greu e sa gasesti informatii.
              Am reusit doar sincronizarea altui EIS cu ECU cu niste modificarile pe eprom ( prin zona 1F pentru cine vrea sa se joace),Tot e un pas
              Intre timp am mai adaugat ceva caluti,nu m-am abtinut pana nu am facut din softul ala o strutocamila care se doreste a semana cu cel de pe C220CDI insa aviz amatorilor,cred ca in urma acestei operatiuni va trebui pe viitor schimbata si volanta cu masa dubla si toate cele necesare ambreiajului cu cele de pe varianta C220 deoarece se simte in treptele superioare ca tinde sa rupa priza.
              Cred ca va trebui preventiv sa schimb oring-urile de pe sistemul de alimentare,am luat masina de 2 ani si nu i-am facut nimic pana acum.
              Aveti idee unde le pot gasi?

              Comment


              • #8
                Sal.Daca tot ai albit dar nu indeajuns cu pornirea smart, cauta un modul de by-pass compatil cu modulul de pornire care vrei sa il pui sau dece sa nu cumperi un smart key start/stop cu tot cu modul de by-pass macar sti ca sunt din aceeasi gama si ulterior nu iti da batai de cap.

                Comment


                • #9
                  Nu stiam de existenta acestuia,ai cumva un link cu mai multe inf te rog?

                  Comment


                  • #10
                    Aici ai manualul despre tot sistemul de pornire, inchidere, pliare oglinzi, etc,iar la pagina 10 ai schema cum se leaga modulul de bypass.Nu stiu sigur daca vine optional sau cu tot cu sistem. http://www.easycaralarm.com/data/ins...E5-B_771AS.pdf

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Mercedes are deja mult mai bun.
                        Originally posted by gmihai24 View Post
                        Aici ai manualul despre tot sistemul de pornire, inchidere, pliare oglinzi, etc,iar la pagina 10 ai schema cum se leaga modulul de bypass.Nu stiu sigur daca vine optional sau cu tot cu sistem. http://www.easycaralarm.com/data/ins...E5-B_771AS.pdf

                        Comment


                        • #13
                          La ce anume te referi?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF