Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bord aprins si mers in suturi...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sfat.
    Daca mai ai timp, roaga baietii de unde ai dus la sudat sa nu-ti vopsesca obiectul.
    Verifica daca pe cordonul de sudura ai ceva bavura sau zgura. Elimina-le cu o perie de sarma.
    Daca poti, da-i si o lustruire.
    Apoi sterge bine cu o carpa care nu lasa scame un pic muiata in diluant. Thinner sau gaz lampant.
    Apoi cu motorina - alta carpa.
    Abia apoi monteaza.
    Frica pazeste bostanaria. Multa bafta.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ediskan89 View Post
      De ceva vreme raman toate becurile aprinse in bord,nu imi indica nici turometrul,nici vitezometrul si masina merge in suturi...uneori se sting,dar ramane ABS aprins si turometrul cu vitezomatrul nu merg si atunci tot in suturi merge,daca se stinge ABS pornesc si vitezometrul si turometrul si abia atunci masina merge cum trebuie fara sa faca figuri... masina e un C200d w202,a mai patit vreunul asa ceva?
      Salut!
      Ceva de genul asta am patit eu la A160 benzina. Se aprindea in mers BAS/ESP si ABS, motorul se simtea mergand ca un tractor ( parca mergea in 2 cilindri). Am scos din viteza si am incercat sa plec din nou, dar masina mergea in suturi( violente zic eu , de parca se rupea in bucati)
      Am schimbat switch-ul de frana si de atunci nu am mai avut probleme. Merita sa incerci si tu , switch-ul nu e scump, aprox. 40 ron (sau cu unul de la celelalte masini ).
      Bafta!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Eu tot ce am intalnit avant senzorul de pe volanta defect, chiar si zburat de la locul lui, nu mai pornea nici sa o ameninti cu programul Rabla.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Asta e buba,masina e veche,porneste si daca ii dai motorul jos diesel fiind si avand principiul de functionare de la tractor ...de aceea ma gandeam sa nu fie senzorul de acolo,ca am schimbat si bordul cu cel de pe c250 si la fel se manifesta....pornesc masina,dar becurile raman in bord aprinse exact ca atunci cand tii doar contactul pus,dupa un scurt timp se sting si ramane doar ABS ul aprins si nu merge turometrul cu vitezometrul.

          Comment


          • #20
            Incearca si schimba switch-ul de frana. Ce te costa ? Doar ai masina donatoare.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Cat de veche este? banuiesc ca are calculator.Turometrul si vitezometrul se pot activa pentru a functiona din nou.Eu unul cel putin pot sa ma joc cu aceste optiuni de pe tester cu interfata mea pe A class.
              Nici dacia diesel cu pompa clasica nu porneste fara senzorul de pe volanta(acesta e cazul in care era zburat de la locul lui), mai ales masinile mai rasarite.

              Putem facem un test dar nu stiu ce mufa ai.Banuiesc ca cea rotunda cu 38 de pini.Am acest adaptor dar nu am avut ocazia sa il folosesc pana acum, habar n-am daca merge
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Verifica releul din spatele bateriei, cel cu siguranta pe el, din cate stiu eu el este responsabil ptr ABS.

                Comment


                • #23
                  Nu prea am avut timp sa schimb switc ul,dar i-am montat baia de ulei,in constanta este un nene care sudeaza in aluminiu,este foarte bun si destul de ieftin,70 ron m-a costat...referitor la problema mea,am dat cu niste spray degripant pe senzor si nu prea mai face figuri...am ceva probleme si cu electromotorul,vreau sa il rezolv si pe el ,de restul ma ocup cum scap de restante...colegul flavyus da am o mufa rotunda si chiar as avea nevoie de tester,aici este un garaj unde vin destule masini dar lipseste testerul,poate facem o colaborare...in plus am nevoie de tester la toate 3 mercedesuri

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu o intrebare,cand mi s-a spart baia de ulei am mai mers un pic cu ea pana s-a aprins becul galben...cand s-a aprins cam in 5-10 secunde am oprit motorul,posibil sa imi fi afectat linia?ca acum la rece se aude o bataie infundata...

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF