Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bord aprins si mers in suturi...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bord aprins si mers in suturi...

    De ceva vreme raman toate becurile aprinse in bord,nu imi indica nici turometrul,nici vitezometrul si masina merge in suturi...uneori se sting,dar ramane ABS aprins si turometrul cu vitezomatrul nu merg si atunci tot in suturi merge,daca se stinge ABS pornesc si vitezometrul si turometrul si abia atunci masina merge cum trebuie fara sa faca figuri... masina e un C200d w202,a mai patit vreunul asa ceva?

  • #2
    Fac apel la voi... nu mai suport mersul in suturi,ma puteti ajuta? stiu ca e o problema electrica,dar nu stiu unde sa ma uit!!!

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa pui un tester pe masina poate primesti de acolo ceva indicii ajutatoare si atunci vei sti si de unde sa incepi cu cautarile asta in cazul in care nu a mai patit cineva la fel si te poate ajuta direct spunand cum a remediat problema.
      “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
      Dr. Laurence J. Peter

      Comment


      • #4
        Banuiesc:
        -electric:
        / contact imperfect la una din legaturile de la mufe - pini bord;
        / un cablu principal face scurt pe undeva;
        -strict mecanic:
        / unul sau doua injectoare partial infundate;
        / cel putin un cilindru de frana nu merge normal. Posibil chiar si unul de la frana de mana. O mica scurgere de lichid in timp cu praf si ramane blocat pe pozitia frana. Aici doar o spalare completa si schimb de lichid, aerisire etc. Accidental, de la trepidatii, se deblocheaza partial, senzorul ABS comanda normal si gata. Banui aceasta varianta.
        Inainte, la un moment dat, s-a intamplat sa nu mai "traga bine" cu simptome de patinaj ambreiaj?
        Bafta.
        Last edited by epurare_coco; 07-20-2012, 13:31 PM.

        Comment


        • #5
          Am avut destule "belele" cu cilindrul ambreiajului (garnituri) si toata lumea zicea ca e placa de presiune dusa,acum merge bine,dar mai face figura cu bordul,cred ca de la bord se trage ca am umblat pe acolo sa schimb becurile si prima oara cand l-am dat jos am rupt clipsul care tine una din mufe,dar cu bordul dat jos si impins bine de mufe tot asa face...
          Azi a mers chiar bine,a facut figuri mai rar...nu are treaba cu injectoarele sau cu franele,atunci cand bordul e in regula si indica absolut totul masina merge extrem de bine (in limita celor 75 cp ) La tester nu am ajuns ca masina e destul de veche 93' si nu cred ca o sa indice ceva acolo.

          Comment


          • #6
            Simptome asemanatoare am avut si eu. Parerea unor mecanici ca s-au dus si discul si placa m-au enervat. Benzinar fiind, am dat de cesul mortii cautand. Am ajuns sa desfac bujiile si am constatat ca doua erau normale, una avea 1,1mm, alta 1,2mm. Le-am recalibrat la 0,9 si am terminat 90% din probleme. Multi uita ca benzina asta noua nu este cea cu care a fost proiectata masina. A trecut un pol de ani de atunci.

            Comment


            • #7
              Pai da...dar la mine era pedala moale rau si nu vroia sa intre in viteza,atat!Problema a fost la pompa de ambreiaj,nidecum placa,disc si rulment... revenind la problema mea recenta,face din ce in ce mai rar figuri,cand se aprinde doar ABS,masina merge,merge si bordul cum trebuie,dar nu merge ABS ul...stiu ca e ceva ce se rezolva imediat...dar nu stiu rezolvarea!!!

              Comment


              • #8
                Inca nu i-am dat de cap...am mai luat alta masina un C250 tocmai pentru a imi rezolva toate nemultumirile la masina,i-am schimbat si bordul crezand ca de la asta e,dar nici un rezultat...isi mai revenea cand calcam "frana de mana" in mers,dar acum nici asta nu mai e valabila,cand calc "frana de mana" nici piuitul acela nu se mai aude,care cand e totul OK se aude...la tester n-am ajuns pentru ca nu cred ca are ce sa imi spuna.Posibil sa fie de la rotile din spate??? ca nu m-am uitat niciodata la placute sau saboti de cand am masina...dar totusi de ce nu merg turometrul si vitezometrul,ABS ul il inteleg daca ar fi vreo buba la roata!

                Comment


                • #9
                  Salutare colegu, sper sa te pot ajuta cu sfatul meu, eu am patit urmatoare intamplare, intr-o dimineata in care trebuia sa parcurg un drum de vreo mie de km , cu bagajele incarcate etc, ma urc in masina ii dau cheie si dau sa bag in viteza, nimik, mai o las incerc la fel nimik, am cautat un mecanic care mi-a spus din prima ce are , cilindru receptor ambreiaj , neschimband lichidul de frana vreo 5 ani, s-a infundat, solutie : cilindru receptor ambreiaj nou, lichid de frana nou, aerisire etc, functioneaza perfect, sper sa te ajute patania mea , o zii buna sa ai.

                  Comment


                  • #10
                    Ca o parere eu as verifica toata instalatia electrica sub capota.Poate ai fire coapte, poate iti face scurt pe undeva, poate ai contacte oxidate.Martorul ABS se aprinde si nu lucreaza sistemul in sine daca ai probleme la sistemul de franare.Cand ai schimbat lichidul de frana ?Poate nu distribuie uniform presiunea pe cilindrii de frana.E doar o parere.

                    Comment


                    • #11
                      MAsina merge...imi fac treaba cu ea,dar cand e aprins ABS nu imi merge nici turometrul si vitezometrul si merge in suturi...cand functioaneaza toate astea,nici masina nu mai merge in suturi...prea multa electronica nu are ,dar uite ca nu ii pot da de cap.

                      Comment


                      • #12
                        La postul #9 este o experienta. A mea este alta, asemanatoare. Cred ca trebuie sa verificati pompa de ambreiaj cu circuitele de fluide-furtunuri-aferente. Masinile nu au fost proiectate sa mearga in conditiile de praf din Romania. Cam la 2 ani trebuie curatate. Si pe circuitul de frana si pe cel de ambreiaj. Oricum nu strica sa fie curate ca si pistoanele de frana de mana (de picior).

                        Comment


                        • #13
                          Sa fie de la senzorul de pe volanta? i-am dat baia de ulei jos si am vazut senzorl "cocotzat" pe baie langa cutia de viteze...ma gandesc ca daca ala nu merge,de aia nici nu arata turatiile in bord si probabil de acolo nici ABS nu e functional,pentru ca e ca si cum masina mea nu a pornit!

                          Comment


                          • #14
                            Referitor la postarea domnului coco, mecanicul care m-a ajutat atunci , un baiat de lucrase in reprezentanta bmw la malaga vreo 15 ani, mi-a dat sfat ca in fecare an sa aerisesc lichidul de frana si la fiecare 2 ani schimbat, stiti cum se zice omul din greseli invata.Banuiesc ca la tine nu e cazul clapetei de acceleratie fiind diesel , poate gresesc n-am vazut niciun motor de w202 diesel si poate gresesc afirmand asta, mai poti verifica fisele la bujii, la fel cu scuzele de rigoare ca poate ce spun nu are cum sa existe, oricum trebuie luate prin eliminare.Bafta si sa auzim ca ai rezolvat, si km cati mai multi fara probleme.

                            Comment


                            • #15
                              Pai nu am treaba cu bujiile,am doar incandescente si alea ajuta la pornire,atat...astept sa imi vina baia ca am dat-o la sudat si sa ii schimb senzorul de la volanta ori cu cel de pe e200 ori cu cel de le c250.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF