Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pozitii in semnalizari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pozitii in semnalizari

    Buna ziua,
    Detin un Mercedes c180 benzinar din 94.De ceva vreme am tot vazut la alti pozitiile legate pe semnalizari si imi place foarte mult , as vrea sa imi fac si eu aceasta schimbare dar nustiu cum e mai bine.La unii am vazut ca au legat firele de pozitie direct pe firele de la semnalizare.Acum as vrea sa stiu daca afecteaza cu ceva instalatia electrica a masinii?

    Multumesc

  • #2
    Salut.Ceea ce spun eparerea mea si trateazo ca atare.Eu unu nu cred ca ai vazut vreun Mercedes cu pozitii in semnalzari.Ar arata foarte urat iar la o verificare de rutina R.A.R. ti-ar putea suspenda talonul pt neconformitate instalatie electrica neautorizata deoarece pui in pericol integritatea traficului.Doar la camioane se fac asa ceva pentru apreciere lungime si vizibilitate marita a atelajului pe timp de noapte.Vrei sa pui lumini speciale pe masina?Ai la dispozitie banda flexibila cu leduri,neoane etc.Asta e parerea mea.Tu ai in dotare o masina ca si mine doar ca e alt an ,ce nu se vrea a fi sport-tuning.Tipul de caroserie la W202 se vrea a fi clasic (indiferent de model clasic, esprit etc, si excludem aici modelele AMG).Din partea mea poti pune si girofar pt gabarit depasit si conditii speciale.Bafta.

    Comment


    • #3
      Am vazut si eu un w202 de america...si parca semnalizarile servesc si ca pozitii dar intensitatea luminii pe pozitie este mult mai mica decat cea de semnalizare... am mai vazut in special la vw (passat,jetta) stau alea galbene un pic aprinse,dar la semnalizare se aprinde normal...si mie imi place,dar eu las masina cum e din fabrica,imi place mai mult asa,las' sa aiba altii si eu doar sa admir

      Comment


      • #4
        Pai la americani se poate orice ,la noi ne bate la fund legislatia, A.R.R-ul , R.A.R-ul.Ce nu este omologat, amenda si asa mai departe.

        Comment


        • #5
          Daca hingherii de la RAR de Romania nu se iau de xenoane, poate scapi mai usor, masina fiind in stationare. Problema este ca puterea unui bec de pozitie este 5-7 W iar al unuia de semnalizare 20-25 W. Adica de 4 ori mai mare. In total, becuri pozitie + becuri semnalizare = 100 - 128 w. Respectiv un consum de 5 ori mai mare. Asa ca dimineata o sa cauti o leaca de curent pentru pornire.

          Comment


          • #6
            Ce'i drept arata bine,dar cred si ca cei de mai sus au dreptate,acum,depinde doar de tine.Am vazut si eu cateva w202 asa pe net si intensitatea lumini se marea cand semnaliza (sau asa mi s'a parut mie),deci cred ca nu e de ajuns doar sa legi semnalizarea pe pozitii si gata.

            Comment


            • #7
              La masinile pt SUA acele lumini laterale sunt obligatorii. Unele au aceea pozitie in semnalizator iar la altele (in functie de producator) se monteaza "semnalizari" laterale in plus.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru sfaturi,cred ca cel mai bine e sa ramana asa!

                Comment


                • #9
                  Haideţi să lămurim o treabă, că se cam vorbeşte pe lângă subiect ...
                  Colegu' vrea semnale cu dublu filament (5W21W, ca cel din poză). Când sunt aprinse farurile, se aprinde filamentul de 5W (consum mic), iar la semnalizare se aprinde filamentul de 21W, cât e becul normal de semnalizare. Acuma: problema provine nu atât de la procurarea becurilor (ar fi şi asta, deoarece eu nu am găsit încă în ţărişoara noastră un furnizor, deşi sunt o căruţă de magazine online care au în ofertă, dar ba nu răspund la comenzi, ba zic că nu au pe stoc ... tipic mioritic - chiar rog pe această cale pe oricine are o sursă SIGURĂ, s-o facă publică !), cât din adaptarea unui soclu pt. dublu filament. Pe utilajele americăneşti sunt montate din fabrică (inclusiv pe MB destinate pieţii americane, deşi rare), dar asta e la ei, iar la noi ... Mioara paşte iarbă ... şi când nu mai mâncă, nu mai bea, s-o tăiem, în p*** mea ...

                  Cele bune !
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Daca tot se doreste atat de mult,uitati o sursa: www.autopartswarehouse.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post
                      Haideţi să lămurim o treabă, că se cam vorbeşte pe lângă subiect ...
                      Nu vad unde eram asa pe langa subiect...
                      Soclul se poate rezolva prin comandarea unor semnale tipic americane. Sunt pentru W202...desigur de pe site-uri din US...care nu livreaza in Ro din cazua miilor de tzepe.
                      E rezolvabil si asta dar ma tem ca nu merita.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Levi View Post
                        Haideţi să lămurim o treabă, că se cam vorbeşte pe lângă subiect ...
                        Colegu' vrea semnale cu dublu filament (5W21W, ca cel din poză). ... dar asta e la ei, iar la noi ... Mioara paşte iarbă ... şi când nu mai mâncă, nu mai bea, s-o tăiem, în p*** mea ...

                        Cele bune !
                        Haideti sa mai facem ceva pentru cei incepatori. Sa le spunem CLAR SI PRECIS ca orice se poate, cu o conditie: cereti intai verificarea RAR, obtineti inscrierea in cartea de inentitate, apoi faceti linistiti modificarea.
                        Si daca tot sunteti de parere ca se vorbeste pe langa subiect, nu prea am inteles legatura dintre subiect si ultima dvs. fraza! Mai sunt alte forumuri unde doar asa se vorbeste. Mutati-o acolo.

                        Comment


                        • #13
                          Treaba cu oaia data exemplu in acest subiect nu o vad.Daca ai oaie acasa si nu face treaba, hai sa o taiem, facem si noi un gratarel.Cat despre semnalizari daca tot se doreste a se 'americaniza' masina,dece sa nu punem si lampile laterale de semnalizare+lampile semnalizare spate cu rosu.Macar sti o treaba, ori suntem bagabonti ori nu mai suntem.Si cum am terminat de montat lampile, ne dam cu tabla prin fata A.R.R-ului ca sa isi dea si ei cu parerea.Nu sunt misogin de felul meu dar tare ma enervat oaia aia))

                          Comment


                          • #14
                            Eh, asta e ... lumea e sensibilă, nu sesizează parafrazarea, mă rog ... DA, orice se poate, corect. Am şi arătat - tehnic ! - cum se poate. Dar, realitatea asta e (OK, strict legat de becuri şi socluri): nu găseşti la noi. La asta m-am referit, nu la altceva ! NU la legile noastre, nu la RAR, ARR sau alte autorităţi ! Ci, la faptul că dintr-o căruţă de firme online, nu găsesc pe una măcar care să-mi livreze ÎN ROMÂNIA CU PLATA ÎN LEI. Asta mă deranjează, domnilor ! Ele (firmele astea neserioase, care nu răspund la mailuri, etc.) sunt oaia, astea trebuie tăiate. Îmi pare rău dacă nu m-am făcut înţeles ... Să aveţi pace !

                            P.S. gmihai24 Mulţumesc de link: firmă din SUA ... ce spuneam mai sus ...
                            Last edited by Levi; 07-19-2012, 06:12 AM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Pai a trebuit sa contribui cu ceva plauzibil cerut de catre subiectul expus.Despre plata si produse pentru romania efectuate de catre site-uri online nu stiu ce sa zic.Nu am cumparat din america pana acum.Levi,tare mai dezamagit cu oaia,credeam ca faci o pastrama,ca asa am o pofta de vreo 2 ani si cevaaaa.))

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF