Masina un W202 C180, 1.8 benzina, 89 kw, 1993.
Am o mare nedumerire, de cateva zile masina asta mi-a scos fire albe de par in cap. Cand mergeam pe drum cu denivelarii se auzea ca un troncanit (nu stiu daca se auzea si huruit). Cand am ajuns acasa am verificat roata, am tras si am impins in ea si am vazut ca se auzea ca o bataie de metal pe metal si roata avea un mic joc. Am desfacut roata am desfacut si piulita de tine rulmentul strans l-am gresat din nou si am strans piulita insa mai mult de cum am gasit-o eu stransa. Am montat si roata si am verificat din nou daca are joc. Mentionez ca am zguduit masina din toate incheieturile si nu se mai auzea absolut nimic, disparuse acel joc si sunet enervant.
Am repetat operatiunea si la roata din dreapta si am plecat la drum. Dupa aproximativ 10 km se auzea mai rau ca inainte un troncanit enervant, am crezut ca s-a slabit piulita de tine rulmentul. Cand am desfacut roata de pe partea stanga ardea ca naiba janta se incinsese rau. Cand am scos capacul acela de tabla de protejaza rulmentul de mizerie l-am strapuns cu surubelnita si prin aceea gaurica mi-a scuipat vaselina afara. Am pus vaselina iara dar de data asta decat pe rulment, capacul de tabla l-am last gol si am strans piulita la fel cum am gasit-o eu stransa prima oara.
Am plecat la drum, dupa 10 km incepu iara sa troncane si janta se incinsa iara cu toate ca rulmentul era strans cum trebuia.
Ma gandesc acum si vreau sa ma corectati daca gresesc, am impresia ca masina ruleaza ok pana in momentul cand pierde toata vaselina iar apoi se incinge deoarece ruleaza rulmentul direct pe metal. E posibil sa fie asta cauza ? Trebuie sa schimb capacelul de tabla cu unul bun sa il umplu de vaselina si rulmentul sa il gresez, e posibil sa scap de problema?
Pe partea dreapta e totul ok si am repetat aceeisi operatiune
Astept parerile voastre
Am o mare nedumerire, de cateva zile masina asta mi-a scos fire albe de par in cap. Cand mergeam pe drum cu denivelarii se auzea ca un troncanit (nu stiu daca se auzea si huruit). Cand am ajuns acasa am verificat roata, am tras si am impins in ea si am vazut ca se auzea ca o bataie de metal pe metal si roata avea un mic joc. Am desfacut roata am desfacut si piulita de tine rulmentul strans l-am gresat din nou si am strans piulita insa mai mult de cum am gasit-o eu stransa. Am montat si roata si am verificat din nou daca are joc. Mentionez ca am zguduit masina din toate incheieturile si nu se mai auzea absolut nimic, disparuse acel joc si sunet enervant.
Am repetat operatiunea si la roata din dreapta si am plecat la drum. Dupa aproximativ 10 km se auzea mai rau ca inainte un troncanit enervant, am crezut ca s-a slabit piulita de tine rulmentul. Cand am desfacut roata de pe partea stanga ardea ca naiba janta se incinsese rau. Cand am scos capacul acela de tabla de protejaza rulmentul de mizerie l-am strapuns cu surubelnita si prin aceea gaurica mi-a scuipat vaselina afara. Am pus vaselina iara dar de data asta decat pe rulment, capacul de tabla l-am last gol si am strans piulita la fel cum am gasit-o eu stransa prima oara.
Am plecat la drum, dupa 10 km incepu iara sa troncane si janta se incinsa iara cu toate ca rulmentul era strans cum trebuia.
Ma gandesc acum si vreau sa ma corectati daca gresesc, am impresia ca masina ruleaza ok pana in momentul cand pierde toata vaselina iar apoi se incinge deoarece ruleaza rulmentul direct pe metal. E posibil sa fie asta cauza ? Trebuie sa schimb capacelul de tabla cu unul bun sa il umplu de vaselina si rulmentul sa il gresez, e posibil sa scap de problema?
Pe partea dreapta e totul ok si am repetat aceeisi operatiune
Astept parerile voastre
Comment