Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rulmentii roata stanga fata - Probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rulmentii roata stanga fata - Probleme

    Masina un W202 C180, 1.8 benzina, 89 kw, 1993.

    Am o mare nedumerire, de cateva zile masina asta mi-a scos fire albe de par in cap. Cand mergeam pe drum cu denivelarii se auzea ca un troncanit (nu stiu daca se auzea si huruit). Cand am ajuns acasa am verificat roata, am tras si am impins in ea si am vazut ca se auzea ca o bataie de metal pe metal si roata avea un mic joc. Am desfacut roata am desfacut si piulita de tine rulmentul strans l-am gresat din nou si am strans piulita insa mai mult de cum am gasit-o eu stransa. Am montat si roata si am verificat din nou daca are joc. Mentionez ca am zguduit masina din toate incheieturile si nu se mai auzea absolut nimic, disparuse acel joc si sunet enervant.

    Am repetat operatiunea si la roata din dreapta si am plecat la drum. Dupa aproximativ 10 km se auzea mai rau ca inainte un troncanit enervant, am crezut ca s-a slabit piulita de tine rulmentul. Cand am desfacut roata de pe partea stanga ardea ca naiba janta se incinsese rau. Cand am scos capacul acela de tabla de protejaza rulmentul de mizerie l-am strapuns cu surubelnita si prin aceea gaurica mi-a scuipat vaselina afara. Am pus vaselina iara dar de data asta decat pe rulment, capacul de tabla l-am last gol si am strans piulita la fel cum am gasit-o eu stransa prima oara.


    Am plecat la drum, dupa 10 km incepu iara sa troncane si janta se incinsa iara cu toate ca rulmentul era strans cum trebuia.

    Ma gandesc acum si vreau sa ma corectati daca gresesc, am impresia ca masina ruleaza ok pana in momentul cand pierde toata vaselina iar apoi se incinge deoarece ruleaza rulmentul direct pe metal. E posibil sa fie asta cauza ? Trebuie sa schimb capacelul de tabla cu unul bun sa il umplu de vaselina si rulmentul sa il gresez, e posibil sa scap de problema?


    Pe partea dreapta e totul ok si am repetat aceeisi operatiune

    Astept parerile voastre
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    Salut
    Am patit cam la fel; baiatul de la service zicea ca acolo e un semering pe care-l strici daca pui multa vaselina; probabil asta ai facut!
    Eu am mai strans putin dar nu s-a incalzit si totul e bine acum. N-am adaugat nimic, avea vaselina.
    Iti recomand sa schimbi rulmentul.

    Comment


    • #3
      Parerea mea este sa schimbi rulmentul ca o sa iti vina si capacul acela de care vorbesti si atunci nu vei mai avea probleme, un rulment nou FAG este 120 de ron deci nu este un capat de tara. Multa bafta. A si apropo rulment ieftin sa nu pui daca ti la masina pune un fag sau un skf si daca esti in bani unul original.
      “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
      Dr. Laurence J. Peter

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF