Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ECU defect sau totusi e senzorul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ECU defect sau totusi e senzorul?

    Motorul refuza sa porneasca. In urma diagnosticarii meseriashu a constatat ca calculatorul (Engine Control Unit) nu primeste semnal de la senzorul de turatie. Senzorul este in parametri asa ca meseriashu' a considerat ca calculatorul e de vina si deci sa caut altul. Acest calculator se afla sub rezervorul spalare parbriz are codul 015 545 72 32. E un PMS si s-a montat la motoare M111.920 (C180 anii '93-06.'96) si se pare ca si pe M111.940 (E200 anii '92-'95). Am demontat calculatorul si e cu mine, iar masina a ramas in asteptarea piesei respective.
    Rugamintea mea catre colegii din Constanta cu motoare similare este sa-mi dea posibilitatea sa verific calculatorul meu pe alt automobil cu acelasi ECU ca sa fiu sigur ca e de vina calculatorul si nu senzorul de turatie (contra cost binenteles). Oricum calculatorul e foarte scump comparativ cu pretul actual al automobilului si nu vreau sa cumpar calculatorul (ECU) fara sa fiu sigur ca el e de vina.

    Va multumesc anticipat,

    Valeriu
    tel. 0767277790

  • #2
    Desigur in prealabil s-au verificat toate sigurantele (in mod special cea cu numarul 32) si suntem siguri ca nu a intrat imobilizatorul, nu?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Originally posted by adidc View Post
      Desigur in prealabil s-au verificat toate sigurantele (in mod special cea cu numarul 32) si suntem siguri ca nu a intrat imobilizatorul, nu?
      Am verificat eu toate sigurantele pe care le-am gasit, iar imobilizator nu am.

      Comment


      • #4
        Daca masina este echipata cu DAS3 am eu calculator sa-ti dau sa probezi dar este din HFM 111 din 1997.
        Originally posted by suneblase View Post
        Motorul refuza sa porneasca. In urma diagnosticarii meseriashu a constatat ca calculatorul (Engine Control Unit) nu primeste semnal de la senzorul de turatie. Senzorul este in parametri asa ca meseriashu' a considerat ca calculatorul e de vina si deci sa caut altul. Acest calculator se afla sub rezervorul spalare parbriz are codul 015 545 72 32. E un PMS si s-a montat la motoare M111.920 (C180 anii '93-06.'96) si se pare ca si pe M111.940 (E200 anii '92-'95). Am demontat calculatorul si e cu mine, iar masina a ramas in asteptarea piesei respective.
        Rugamintea mea catre colegii din Constanta cu motoare similare este sa-mi dea posibilitatea sa verific calculatorul meu pe alt automobil cu acelasi ECU ca sa fiu sigur ca e de vina calculatorul si nu senzorul de turatie (contra cost binenteles). Oricum calculatorul e foarte scump comparativ cu pretul actual al automobilului si nu vreau sa cumpar calculatorul (ECU) fara sa fiu sigur ca el e de vina.

        Va multumesc anticipat,

        Valeriu
        tel. 0767277790

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Daca masina este echipata cu DAS3 am eu calculator sa-ti dau sa probezi dar este din HFM 111 din 1997.
          Multumesc, dar calculatorul tau cu siguranta nu se potriveste (e pentru alt motor M111.921 la care volumul de aer care umple cilindrii se calculeaza prin alta metoda (cu debitmetru).
          Masina nu e cu mine e in RM. Acolo a ramas din cauza ca n-a mai pornit. Eu am luat doar calculatorul cu mine de aceea caut o masina cu acelasi tip de ECU ca sa fiu sigur ca e calculatorul de vina (nu am deplina siguranta ca ECU e de vina). Am fost la reprezentanta Mercedes si mi-au zis ca nu se poate verifica calculatorul decat pe alta masina. Am fost pe la dezmembrari si mi-au zis ca nu gasesc asa ECU la Constanta, doar adus intr-o saptamana din Germania pentru suma de 350 Euro. Decat sa dau asa bani doar pe ECU prefer sa iau o masina intreaga cu 1000 Euro.

          Comment


          • #6
            Intr-o alta ordine de idei motorul M111.920 s-a montat pe Mercedes C180 din '93 pana in iunie '96. Din informatiile gasite pe net se pare ca pentru acelasi motor s-au folosit mai multe calculatoare:
            A 014 545 98 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
            A 015 545 51 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
            A 015 545 72 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
            A 015 545 73 32
            A 018 545 02 32 inlocuit in continuare de A 018 545 03 32
            A 018 545 03 32
            A 018 545 41 32 inlocuit in continuare de A 018 545 42 32
            A 018 545 42 32
            A 019 545 88 32
            Se pare ca ultimele doua sunt cu imobilizator. Diferenta dintre celelalte le-ar putea face de exemplu aerul conditionat (cu sau fara).

            Ideia e ca daca as lua un ECU de la o masina fara AC (a mea are AC) si ar avea alt cod motorul ar merge (tinand cont ca il iau de pe masina cu acelasi motor M111.920. AC meu oricum nu functioneaza deci n-ar fi problema pentru mine daca n-ar functiona in continuare din cauza calculatorului)?
            Last edited by suneblase; 07-13-2012, 22:07 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by suneblase View Post
              A 018 545 41 32 inlocuit in continuare de A 018 545 42 32
              A 018 545 42 32
              A 019 545 88 32
              Se pare ca ultimele doua sunt cu imobilizator.
              Ultemele 3 sunt cu imobilizator.

              Comment


              • #8
                De ce nu verifici senzorul de turatie , sau schimba cu altul nou ,este totusi mai ieftin.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ciucurescu View Post
                  De ce nu verifici senzorul de turatie , sau schimba cu altul nou ,este totusi mai ieftin.
                  Stiu ca e mai ieftin, dar am mers pe mana personalului de la diagnosticare, avand in vedere ca puteau sa-mi propuna la diagnosticare sa-mi schimbe senzorul ca poate poate. Totusi ei au zis sa caut alt calculator, asa ca acum caut altul eventual cu tot cu senzor de turatie si cablu ca sa fiu sigur sa elimin toate variabilele.
                  De preferat ar fi totusi sa-mi verific calculatorul pe alta masina sa ma asigur ca el e de vina. Daca totusi ECU e de vina poate gasesc cu imprumut un calculator identic ca sa-mi aduc masina la Constanta (acum e in R.Moldova).
                  Probabil o sa cumpar intr-un final o masina cu motor identic cam la 1000euro si o folosesc pt piese.
                  Last edited by suneblase; 07-14-2012, 12:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Fara sa deschid un nou topic as vrea sa continui discutia vizavi de ECU, mai exact de varietatea lor si daca se pot folosi fara modificari sau cu modificari minime.
                    Deci pozitia calculatoarelor 140, 158:



                    Pentru pozitia 140 avem:
                    A 014 545 98 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
                    A 015 545 51 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
                    A 015 545 72 32 inlocuit in continuare de A 015 545 73 32
                    A 015 545 73 32
                    A 018 545 02 32 inlocuit in continuare de A 018 545 03 32
                    A 018 545 03 32
                    A 018 545 41 32 inlocuit in continuare de A 018 545 42 32
                    A 018 545 42 32
                    A 019 545 88 32

                    Pentru pozitia 158:
                    A 022 545 87 32
                    A 021 545 92 32
                    A 022 545 91 32
                    A 021 545 97 32
                    A 023 545 86 32 inlocuit in continuare de A 026 545 11 32
                    A 026 545 11 32 inlocuit in continuare de A 028 545 43 32
                    A 028 545 43 32 inlocuit in continuare de A 028 545 77 32
                    A 028 545 71 32
                    A 028 545 42 32 inlocuit in continuare de A 028 545 71 32
                    A 028 545 71 32
                    Last edited by suneblase; 07-14-2012, 17:57 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Se poate inchide, problema s-a rezolvat prin inlocuirea calculatorului (ECU) cu A 015 545 73 32. Printre altele s-a rezolvat si o problema pe care o aveam si anume vibratii la pornire in treapta 1.

                      Comment


                      • #12
                        salut am si eu o problema off topic
                        am un mercedes v 230 la care la fel nenea electrician a zis ca este defect ecu si nu mai citeste senzorul de pe vibrochen . 020 545 67 32 este codul de pe ecu este de pe un motor 2.3l benzina ... stie cineva unde pot gasi sau daca il pot inlocui cu o alta serie si cum
                        mersi

                        Comment


                        • #13
                          In primul rand, nenea electricianul cum a constatat ca ECU-l tau este ars si (sau) senzorul respectiv este defect. Eu i-ti recomand sa-i faci o diagnoza cu STAR-ul. Poate colegii nostrii din Constanta te pot ajuta cu asa ceva (diagnoza). De retinut ca, ECU este protejat si defectarea lui este cat se poate de rara. Dar o diagnoza spune exact ce o doare.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            modul aprindere w124

                            Sal.. Am o problema la MB w124 E200, 136 cp, motor 111.940 an 94 , in urma cu 2 sapt. mi sa stricat modulu de aprindere Siemen 015 545 73 32, 5w113. Intrebarea este daca pot sa pun alt modul cu alt cod, daca da care serie ar fi compatibil, ca nu gasesc modulu care imi trebuie. Va rog sa ma ajute cineva cu un sfat.

                            Comment


                            • #15
                              Caut si eu un ECU Siemens 0185454132 SW 20.95 pt un W202 '95.Daca ma poate ajuta cineva cu variante sau cu orice, v-as ramane recunoscator.I-am facut diagnoza si arata modulul defect.Mersi

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF