Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W204 probleme ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna seara, din nou
    E a doua oara cand intreb si eu ceva si primesc "condoleante".
    Am sa va raspund tot eu cum s-a rezolvat problema.
    La reprezentanta Mercedes am prezentat problema si baietii s-au pus pe demontat scutul pentru a vedea de unde sunt scurgerile. Au descoperit ca un furtun gros cat mana era fisurat si pe acolo picura ulei de motor. Furtunul, au explicat ei ca era de la turbina. Au m-ai curatat distribuitorul de lichid de frana pe care scria ESP, curatat in sensul ca au desfacut tevile metalice si le-au sters de lichid ca apoi sa le stranga la loc si totodata sa curate si mufa acestui distribuitor care mustea de lichid.
    Dupa verificarea generala cu testerele din dotare au concluzionat ca nu exista nici o eroare si considerata rezolvata problema.
    Am achitat 350lei pentru furtunul schimbat si pentru testarile lor.

    Comment


    • #47
      Salut mi-a aparut si mie problema cu Esp see owner manual. dar nu-mi limiteaza turatia. in acelasi timp imi da eroare si senzorul de run flat. Am pus-o pe tester si nu arata nimic.
      Eroarea apare si dispare dupa un anumit timp. sa fie tot senzorul de inalta presiune?

      Comment


      • #48
        Poate de la senzorul de run flat sa ai eroarea de ESP.

        Comment


        • #49
          Originally posted by b97dmt View Post
          Poate de la senzorul de run flat sa ai eroarea de ESP.
          Dupa ce inchid si deschid motoru senzorul de runflat este ok si ramane esp. sa zic 10 15 min dupa care isi revine si el. o sa incerc totusi sa schimb senzorul.

          Comment


          • #50
            Nu te apuca sa schimbi piese fara o scanare cu Star .

            Comment


            • #51
              cea ce ai patit tu costa 550 de ron si se afla in portbagaj in dreapta la masina mea si se cheama senzorul de acceleratie giratorie.eu l am luat din dezmembrari cu 50 de lei pt k sefu de acolo nu stia de l ce e exact iar eu i am spus k e de la aprinderea stopurilor )
              Am un clk dar s ar putea sa fie si sub bancheta din spate l alte modele...e o chestie mica neagra patrata si cineva stie ceva de p forum din momentul in care te a intrebat dak ai lovit o.A mea a fost lovita si automat sensorul nu mai fct. SI dak se stinge bordul nu schimbati bordul doi pumni in tabloul de sigurante mereu rezolva prbl.

              Comment


              • #52
                Salut, problema cu senzorul dpf o am si eu pe w204 c320cdi din 2008. S-a verificat egr, s-a schimbat senzorul de presiune DPF, s-a verificat catalizatorul, nu stiu ce sa mai fac ca se limiteaza la 2500-3000 de ture. Pe tester aparea ca vede egr-ul deschis, cand l-am dat jos era inchis si curat!!!

                Comment


                • #53
                  Chiar daca postul este vechi, confirm ca si la mine a fost exact aceeasi problema; regulatorul de debit (asa ii scris in franceza) de pe pompa de inalta presiune. Piesa originala la mercedes in paris a fost 143 euros. Am schimbato singur, toate problemele au disparut.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF