Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema abs w202 c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema abs w202 c180

    salut. dupa ce pornesc masina si merg ceva timp cu ea, se aprinde in bord becul de la abs si am observat ulterior la frana ca abs-ul nu lucreaza fiind dezactivat. de curand am schimbat cauciucurile si pe fata am pus 205/45/16 si pe spate 225/55/16. e posibil sa fie asta cauza? mentionez ca functioneaza la inceput cand pornesti masina...si parca intra prea repede cand apesi frana. aveti vreo idee cum se remediaza problema? sigurante nu cred ca sunt arse, ca in tablou nu am gasit nimic de abs

  • #2
    Originally posted by tiby120 View Post
    salut. dupa ce pornesc masina si merg ceva timp cu ea, se aprinde in bord becul de la abs si am observat ulterior la frana ca abs-ul nu lucreaza fiind dezactivat. de curand am schimbat cauciucurile si pe fata am pus 205/45/16 si pe spate 225/55/16. e posibil sa fie asta cauza? mentionez ca functioneaza la inceput cand pornesti masina...si parca intra prea repede cand apesi frana. aveti vreo idee cum se remediaza problema? sigurante nu cred ca sunt arse, ca in tablou nu am gasit nimic de abs
    1. Parca suntem in Romania. Limba nu mai are importanta?
    2. Daca deja ai schimbat, ai si inscrierea la RAR? Nu cred ca ai obtinut asa ceva la asemenea diferente.
    3. Daca aveai timp, gaseai pe aici o parte din raspunsuri.
    4. Cand ai verificat/curatat/gresat aia multi cilindri de frana/schimbat lichidul de frana - ca si ambreiajul are ceva pe acolo?
    5. In original sunt jante R15. Daca te-ai hotarat la R16, ai schimbat si TOT SISTEMUL DE FRANARE- ca singura ratiune de a face asa ceva?
    6. Daca nu, doar asa ceva poti obtine!

    Comment


    • #3
      Originally posted by epurare_coco View Post
      1. Parca suntem in Romania. Limba nu mai are importanta?
      2. Daca deja ai schimbat, ai si inscrierea la RAR? Nu cred ca ai obtinut asa ceva la asemenea diferente.
      3. Daca aveai timp, gaseai pe aici o parte din raspunsuri.
      4. Cand ai verificat/curatat/gresat aia multi cilindri de frana/schimbat lichidul de frana - ca si ambreiajul are ceva pe acolo?
      5. In original sunt jante R15. Daca te-ai hotarat la R16, ai schimbat si TOT SISTEMUL DE FRANARE- ca singura ratiune de a face asa ceva?
      6. Daca nu, doar asa ceva poti obtine!
      A?Nu am inteles nimic...cred ca sunt prea necopt...

      Comment


      • #4
        Originally posted by epurare_coco View Post
        1. Parca suntem in Romania. Limba nu mai are importanta?
        2. Daca deja ai schimbat, ai si inscrierea la RAR? Nu cred ca ai obtinut asa ceva la asemenea diferente.
        3. Daca aveai timp, gaseai pe aici o parte din raspunsuri.
        4. Cand ai verificat/curatat/gresat aia multi cilindri de frana/schimbat lichidul de frana - ca si ambreiajul are ceva pe acolo?
        5. In original sunt jante R15. Daca te-ai hotarat la R16, ai schimbat si TOT SISTEMUL DE FRANARE- ca singura ratiune de a face asa ceva?
        6. Daca nu, doar asa ceva poti obtine!
        in primul rand am cerut un sfat nu o corectare a textului. si nu stiu de ce nu ti se pare tie ca nu traiesc in romania. pentru ca nu scriu cu litera MARE? esti cumva profesor de romana si de asta ai citit postul meu? in al doilea rand, la ce inscriere la rar te referi? daca imi schimb jantele trebuie sa inscriu ce la rar? in al treilea rand, am cautat pe aici. si nu stiu ce parte din raspunsuri sa gasesc ca eu am o singura problema nu mai multe sa gasesc o parte. gasesc raspunsul si atat. si am cautat . si nu am gasit asta. in al patrulea rand de schimbat lichidul/curatat/gresat, am efectuat aceste operatiuni, desi nu inteleg ce legatura au cu abs-ul, tinand cont ca el se foloseste doar cand rotile se blocheaza in timpul franarii. in al cincelea rand, unde ai vazut tu ca atunci cand se pun jante pe masina cu un inch mai mari se schimba tot sistemul de franare? stii si tu mecanica cum stiu si eu fizica cuantica. ca romana te asigur ca o cunosc destul de bine. multumesc pentru nimic.
        postul ramane in continuare deschis pentru cine doreste sa ma ajute cu un sfat. sunt chiar in impas. pana acum nu am avut probleme. adica nu am avut probleme cu jantele pe 16. dar am avut pe fata cauciuri 205/55 si pe spate 225/55.

        Comment


        • #5
          Omu' e la pensie si cand n-are ce face...scrie si el ceva ce multi dintre noi nu prea intelegem,ca deh,el e batran si trecut prin viata!!!Vezi vreun senzor de ABS,sau vreun joc la roata,eu la w124 aveam rulmentii varza si la prima pedala de frana ramanea ABS aprins.

          Comment


          • #6
            Diferenta foarte mare intre fata si spate...

            205/45-16 Talon-92mm, raza-295mm, diametru-591mm, circumferinta-1856mm, rotatii/km-539
            225/55-16 Talon-124mm, raza-327mm, diametru-654mm, circumferinta-2054mm,rotatii/km-487, diferenta intre ele -10.7%
            Last edited by LauLaur; 07-03-2012, 22:00 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Lasand alte aspecte la o parte scrie tata cu litera mare la inceput de propozitie. Te doare mana?

              La un tester ai fost?
              ABS-ul cedeaza usor daca masina a fost lovita. Trebuie luati senzorii pas cu pas.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Omu' e la pensie si cand n-are ce face...scrie si el ceva ce multi dintre noi nu prea intelegem,ca deh,el e batran si trecut prin viata!!!Vezi vreun senzor de ABS,sau vreun joc la roata,eu la w124 aveam rulmentii varza si la prima pedala de frana ramanea ABS aprins.
                Nu prea stiu ce are ABS-ul cu prefectura. Regret ca am intervenit. Realizez cu groaza ca donmul nu stie legea si regulamentul de circulatie (implicit inscrierea unei masini in circulatie).
                Problema diferentei de diametre ale anvelopelor s-a discutat deja, de mai multe ori, pe aici.
                Pompa de ambreiaj functioneaza cu lichidul de frana. Regula este sa il mai schimbi din cand in cand.
                In afara de fite, marirea diametrului jantelor se justifica din necesitatea de a schimba sistemul de franare cu altul mai eficient, adica de suprafata mai mare, implicit etrieri mai mari.
                "Colegilor" care tot li se pare ca sunt la pensie, ii rog sa ma ajute cu un sfat pentru a ajunge acolo.
                Daca ma refer la sisteme mecanice rezolvate la Dacie valabile la orice masina si sunt catalogat "expirat", poate acei colegi citesc si legislatia de azi nu doar cu ce au ramas in subconstient din legislatia lui Ceasca cu privire la DATA CAND VOI IESI LA PENSIE - EU -, dar sa va vad pe voi cand o sa iesiti!
                Oricum dl. Ediskan89 are o masina formidabila, un fel de perpetuum mobile - acumulator+alternator+instalatie electrica+calculator care merge de la 10 (ZECE) LA 18 (OPSPREZECE)- 19 (NOUASPREZECE) VOLTI. Poate ne spui si noua cum ai reusit aceasta performanta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ediskan89 View Post
                  Omu' e la pensie si cand n-are ce face...scrie si el ceva ce multi dintre noi nu prea intelegem,ca deh,el e batran si trecut prin viata!!!Vezi vreun senzor de ABS,sau vreun joc la roata,eu la w124 aveam rulmentii varza si la prima pedala de frana ramanea ABS aprins.
                  Am un rulment pe dreapta care se cam aude. Dar cred ca problema se datoreaza diferentei dintre cauciucuri. Asa am suspectat de prima oara. Si multumesc lui LauLaur pentru explicatia detaliata. ai scos prostul din ceata )

                  Comment


                  • #10
                    Si daca tot am lamurit problema, vreau sa ii pun cauciuri cam cu cele de pe spate. Asa ca le pun in vanzare sau schimb pe cele existente de pe fata 205/45/16 profil V uzate in proportie de 20% (si nu glumesc). Sunt Michellin parca. Ma uit maine exact si va spun. Oricum la 150 ron bucata, ca atat am dat pe ele si atat vreau, merita cu varf si indesat

                    Comment


                    • #11
                      Masina are senzori ABS, care citesc viteza, pe fiecare roata. Senzorii de pe rotile din fata inregistreaza si trimit modulului ABS o viteza de 100km/h, spre exemplu, iar cei de pe rotile spate 110.7km/h(parca ai face burnout ). Lucrul asta blocheaza modulul ABS.
                      Indicat ar fi sa folosesti anvelope identice. Daca vrei neaparat sa pastrezi diferenta de latime intre fata si spate, foloseste pe fata 205/60/16. Astfel diferenta intre fata si spate va fi insignifianta... 0,2%.
                      Uite un link foarte util, un calculator/comparator al marimilor anvelopelor : http://www.miata.net/garage/tirecalc.html . Foloseste-l in sistem metric.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF