Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consum C180 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poate ar trebui sa ne zici si regimul de mers. Ca daca mergi in aglomeratia din bucuresti un consum de 17% e normal. Afara cat iti consuma ?
    MB 180C Sport Coupe W203

    Comment


    • #32
      Originally posted by air_catalin View Post
      eu am un c180 sport coupe w203 cutie manuala 6 trepte motor 2 L benzina 129cp
      consumul este asa: in germania 140-160km/h 7% afara
      in romania 120-140km/h 8% afara
      si in oras 14%
      voi ce parere aveti de acest consum ?
      daca mai are cineva masina ca a mea pe aici te rog posteaza si consumul tau.
      media pe 3500km este de 9% (mai mult exterior)
      Chiar nu inteleg cum se poate la o viteza mai mare sa consume mai putin doar ca esti in Germania?
      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

      Asphalt F*ck*r

      Comment


      • #33
        Originally posted by SergiuMB View Post
        Chiar nu inteleg cum se poate la o viteza mai mare sa consume mai putin doar ca esti in Germania?
        Explicatia este calitatea combustibilului; nu tara in care mergi.
        MB 180C Sport Coupe W203

        Comment


        • #34
          Originally posted by bbenz View Post
          Am reusit sa "sparg" consumul dat in cartea tehnica, de 7,2-7,5l/100km.
          Pe ruta Florenta -Milano (autostrada), 250km parcursi, am reusit sa obtin 6,4l/100km, la viteza de 110-115km/h. Nu mi-a venit sa cred. Eu ma simteam mandru de un consum de 7,5l/100km.
          E normal. Daca ai mers cat mai constant la acele viteze, condus din 'varful piciorului', ala e consumul...

          Consumuri mici pe autostrada la viteze de pana in 130km/h se pot obtine si prin folosirea tempomat-ului (cruise control) la acele masini dotate cu asa ceva.

          Comment


          • #35
            Ce sa verifici in caz ca ai un consum mai mare decat cel estimat in cartea masinii:
            1. verificat / inlocuit filtru aer (simplu, ieftin)
            2. verificat noxe catalizator (complicat, foarte scump de inlocuit - aproape 1000 EUR cu unul original sau 900RON unul patentat); daca problema e intr-adevar la catalizator, motorul se va deteriora in timp iar consumul va tot creste.

            Comment


            • #36
              merci de sfat. pana acum am mers cu el numai in oras si numai la ore de varf. intradevar trebuie sa ii schimb filtrul de aer. sper sa se rezolve cu asta. am mai observat o problema, din cand in cand motorul ramane turat la 1200rot/min mai ales cand este rece afara. dupa 10-15 min de mers revine la turatia normala de 700. acceleratia si cablul sunt ok. e posibil sa fie de la filtrul de aer?

              Comment


              • #37
                Nu prea cred.De la filtru de aer imbacsit, masina ar consuma mult si nu ar trage...
                Eu as zice sa verifici la un service clapeta de acceleratie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by KLM View Post
                  din cand in cand motorul ramane turat la 1200rot/min mai ales cand este rece afara. dupa 10-15 min de mers revine la turatia normala de 700. acceleratia si cablul sunt ok. e posibil sa fie de la filtrul de aer?
                  Daca lucrul acesta se intampla la ponire, e absolut normal; e socul automat. Daca nu, sunt de acord cu Diesel.
                  Sau ar mai fi o posibilitate: senzorul debit aer admisie s-ar putea sa dea semne de oboseala. Daca nu mai masoara corect debitul de aer (in cazul tau, raporteaza mai mult decat e in realitate), computerul poate decide eronat sa injecteze mai mult combustibil decat e nevoie (pentru a pastra proportia de amestec benzina-aer), rezultand astfel o crestere a turatiei la ralanti si o crestere a consumului de combustibil. E lesne de dedus ce se intampla daca senzorul raporteaza o valoare mai mca: se reduce cantitatea de combustibil in cilindri, turatia scade pea mult (400-500 rpm) iar motorul se ineaca si se opreste daca e lasat la ralanti. Mass flow sensor - Wikipedia, the free encyclopedia
                  Last edited by mixman; 09-25-2008, 08:45 AM.

                  Comment


                  • #39
                    Va multumesc. Sper sa-i dau de cap. Sa auzim de bine...

                    Comment


                    • #40
                      salut ! am cumparat recent un c180 '94 din Munchen, am luat-o cu becul aprins la indicatorul de benzina si am alimentat-o pana acasa in Targoviste cu 105L. Dupa kilometraj am parcurs fix 1496km.
                      Ar fi un consum de 7%. Pentru un motor de 1800cmc benzina din '94 eu unul cred ca e mai mult decat bine, ca si viteza in afara nu am mers sub 120km/h iar pe 'ulitele' de drumuri din Romania nu pomenesc decat lucrarile de reabilitare cu semafoarele aferente.
                      Sunt mai mult decat multumit de ea.

                      Comment


                      • #41
                        c180 sport 1995 - 8% afara si 12-14 oras media pe 8 luni
                        C 180 sport 1995
                        www.pieseauto-buzau.ro

                        Comment


                        • #42
                          W202-ul me haleste de la 6.4%(la drum pe Ro mers pana in 120) la 10%mixt si 12%-14%oras. Consumul este mai mic cu 1L fata de Germania si asta din cauza la unturica din benzina noastra, dar se simte si la demaraj. Masina are 78.000km.
                          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                          Comment


                          • #43
                            Si eu am reusit un consum de 6,4 l / 100 km mergand cu 100-120 km / h (fortat e adevarat si de o problema pe care o am la injectoare / supape...a trebuit sa merg pana in 3000 turatii). Al meu e 180 Sport Coupe / 146 HP...si am ramas si eu surprins.

                            Comment


                            • #44
                              Veneam de la Arad cu tempomatul fixat la 100km/h
                              Attached Files
                              W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                              E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                              YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                              GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                              Asphalt F*ck*r

                              Comment


                              • #45
                                6,75 l /100 km in Germania si Austria pe autostrada, pe la 120-130km/h. w202, C180, manuala.
                                Mercedes CL 200 Kompressor
                                Mercedes C 180 Kompressor

                                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF