Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suierat\Fluierat plecare forja de pe loc C220 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat\Fluierat plecare forja de pe loc C220 CDI

    Buna ziua,

    Am o problema cu un C220 CDI din 2002, cutie automata si anume, dupa ce pornesc masina si pornesc de pe loc in forja, se aude un suierat\fluierat si se aude din ce in ce mai tare cu cat masina se tureaza mai tare. La urmatoarele doua pedale-fund face la fel iar dupa aia nu mai face. Aveti idee ce poate fi?

  • #2
    Apare si la ralanti sau doar in sarcina? Incearca sa identifici zona de unde provine.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Doar in sarcina, zona este din jumatatea pasagerului, poate fi chiar din fata sau dreapta. M-am gandit la curea dar este schimbata acum 7000 km, sa fie vreoun furtum de vacuum?

      Comment


      • #4
        Originally posted by murgoci View Post
        Buna ziua,

        Am o problema cu un C220 CDI din 2002, cutie automata si anume, dupa ce pornesc masina si pornesc de pe loc in forja, se aude un suierat\fluierat si se aude din ce in ce mai tare cu cat masina se tureaza mai tare. La urmatoarele doua pedale-fund face la fel iar dupa aia nu mai face. Aveti idee ce poate fi?
        Eu am un suierat puternic din cauza turbinei (Turbo), fix ca la simptomele masinii tale.
        Mercedes Power!

        Comment


        • #5
          Ma gandesc si la por in intercooler, ala suiera. De asemenea, un zgomot gen suflat aer, este dat de neetansarea vreunui injector (saibele de cupru).
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Intercooler spart sau fisurat ar mai putea fi
            Nemultumitului i se ia darul!

            Comment


            • #7
              La mine a fost furtunul de la egr. Masina a detectat problema, a intrat in limp mode si am inlocuit furtunul ( 340 ron ) , am sters eroarea si acum merge perfect. Asculta bine pe unde fluiera. nu te gandi direct la turbina.

              Comment


              • #8
                Furtun spart, intercooler, injector, ultima data te uiti la turbina

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF