Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj - Patineaza ..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj - Patineaza ..

    Salut baieti,
    Am o problema de aproape 2 ani ( ) in trepte superioare imi patineaza ambreiajul cand o calc in cuplu si imi sare turometrul cu cateva sute de turati dupa care isi revine si trage.. Stiu care e situatia cu patinatul si ce inseamna ( kit nou ) insa mi se pare prea mult sa tina 2 ani de cand a inceput sa patineze. este posibil sa fie o garnitura undeva arsa din care sa se scurga fluide de gen ulei? Bineinteles.. asta se verifica cel mai bine la service.. dar s-a mai intamplat si la altcineva asa sa dureze atat de mult de cand incepe sa patineze pana sa cada? aveti idee cat este un kit de ambreiaj nou? Trebuie sa schimb si volanta?
    Last edited by cutaresku; 06-09-2012, 17:51 PM. Reason: Chilotului automat vad ca i-ai deschis alt topic...

  • #2
    Poate te-am putea ajuta dacã ne-ai zice despre ce mașinã este vorba...
    ...

    Comment


    • #3
      da intradevar am uitat sa specific, este 220 cdi din 2002 105 kw.

      Comment


      • #4
        nu are nimeni o idee?

        Comment


        • #5
          SALUT.
          Trebuie sa schimbi kit-il de ambreaj (disc+placa).Si la mine la c-ul (w220 cdi din 2006) meu am avut aceata problema si anume imi patina in treptele superioare si nu am scapat de probleme dact dupa inlocuirea kit-ului de ambreaj.La mine l-am schimbat din motive de siguranta, pt ca uneori imi patina cand eram in depasiri .
          Eu am optat pt kit Luk pt ca am vazut ca si pe cel de fabrica care era pe masina cu sigla mercedes, tot Luk scria.
          Bafta

          Comment


          • #6
            Originally posted by takke View Post
            nu are nimeni o idee?
            Salut!
            La o inspectie vizuala a imbinarii dintre cutie si bloc se pot observa anumite scurgeri de ulei de la simeringul de priza al cutiei, sau de la cel de pe palier all blocului motor, daca este cazul.
            La demontare, se inspecteaza suprafetele de contact ale placii de presiune cu discul si respectiv cu rulmentul de presiune.
            Daca sunt OK si doar discul a ajuns aproape de nituri, se inlocuieste doar discul.
            Daca tot trebuie sa dai jos cutia, neaparat trebuie sa vezi care este starea volantei (cu masa dubla).

            Cu respect,
            Cristian C.
            Diagnoza, reparatii, piese secon-hand/noi pentru Mercedes CDI -IASI
            tel.0749562999
            Last edited by Luxian; 06-13-2012, 09:35 AM.

            Comment


            • #7
              Eu probez ambreiajul astfel:
              -pun in portbagaj vreo 300 kg(saci cu ciment,nisip etc);
              -mai iau 3 prieteni cu mine in masina(sa ma ajute si la incarcat/descarcat masina );
              -caut un drum in rampa de vreo 50 de metri ;
              -utilizez treapta 1 si ii dau cox sa plec cu demaraj .
              Daca nu imi patineaza rotile pe asfalt uniform inseamna ca discul sa placa de presiune este tocita .

              Comment


              • #8
                Salut.
                La mine discul pe care l-am schimbat era mai subrire decat cel nou doar cu 2,5mm ,mai avea mult pana la nituri si tot patina.Nu vreau sa ma gandesc ,cum ar fi mers masina, daca lasam discul sa ajunga la nituri.
                P.S. Nu are rost sa schimbi doar discul, pt ca tot kitul (disk+ placa) costa in jur de 1100 ron, iar daca le iei separat te costa mai mult .Nu mai punem la socoteala manopera x 2 ,daca acum schimbi doar discul ,iar mai tarziu te lasa si placa.

                Comment


                • #9
                  o sa merg sa il schimb si cand desfac cutia de pe motor o sa verific si celelalte garnituri si semeringuri. Am deschis topicul pentru ca mi se pare ciudat sa tina atat de cand a inceput sa patineze ~ 60 000 km... Am mai auzit problema insa la ceilalti dupa ce a inceput sa patineze a cazut de tot eventual repede.. dar o sa il schimb. Multumesc pentru raspunsuri.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Si eu am mai mers in jur de 50.000 km pana cand m-am hotarat sa-l schimb.
                    Cand vroiam sa fac o depasire in scurt atunci imi patina si era destul de delicata situatia,nu patina intruna.
                    Sunt convis ca mai mergea inca 50.000, pt ca repet ,ca mai avea mult pana la nituri.
                    Bafta.

                    Comment


                    • #11
                      Din experienta mea, daca va ajuta. Cica au o durata de viata si bujiile. Depinde de calitatea lor. Am patinaje de ambreiaj daca turatia este un pic mai mare decat ii place. Am avut si probleme mai grave. Cu mult fum si miros de ferodou in rampe. Am schimbat bujiile, la distanta de 0.8, totul a revenit la normal. NU AM INCREDERE IN TESTE ELECTRONICE din simplul motiv ca nici eu, nici ?specialistii in nazbatiile astea din Romania? nu au gasit o REZOLVARE. Oi fi prea bosorog.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF