Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Principiu functionare intinzator lant distributie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Principiu functionare intinzator lant distributie

    W202, 1.8 benzina, 120cp, 93'

    De ceva timp am inceput sa pierd ulei pe la intinzatorul lantului de distributie. Dupa orice drum, oricat de scurt ar fi el gasesc ulei pe alternator. Din cat am putut sa vad nu pare ca da pe langa garnitura de etansarea a intinzatorului pe blocul motor. Uleiul provine din interiorul intinzatorului din acel locas pentru imbus. Ma intereseaza de ce surubul intinzatorului de distributie are 2 sisteme de desfacere (adica se desface de tot de pe blocul motor si mai are in interiorul lui un locas pentru cheia imbus).

    Se tine cont de ceva la desfacerea acelui surub, sau pur si simplu se desface si se inlocuieste cu altul nou ?
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    Salut, am atasat o poza si l-am incercuit cu rosu piesa despre care vorbim.
    Eu am desfiletat acel surub cu capul de imbus, si am scos afara arcul, dar mare grija sa nu pierdeti piese din el, are o biluta si un capacel de plastic pe care se aseaza arcul, asta sunt piese mici si pot sa cada pe jos.
    La reasamblare trebuie un ajutor ca e foarte tare arcul acela si trebuie impins cu forta inauntru si in acelasi timp sa si infiletez imbusul.
    Attached Files
    Last edited by Luxian; 06-03-2012, 11:49 AM.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Salut,
      Daca ai desfacut acel surub cu cap de imbus nu a curs ulei pe acolo ?

      Nu stiu ce sa fac, sa schimb tot surubul sau decat arcul cu aceea biluta de care vorbesti (asta daca s-o gasii separat). Eu pierd ulei prin interiorul acelui orificiu de imbus.

      Dar daca desfac surubul cu totul de pe blocul motor se tine cont de ceva anume sau se da jos si se monteaza altul.
      MERCEDES-BENZ C180-W202

      Comment


      • #4
        Cand am desfacut acel surub cu cap de imbus, a curs ulei, e si normal sa curga ulei peacolo.
        Se gaseste orice piesa separat.
        Eu nu am desfacut acel surub care e prins pe chiuloasa, nu a fost necesar.
        La tine daca se prelinge ulei din capul ibusului, inseamna ce ceva nu e inregula cu el.
        Eventual poate sa curga langa filet, asta in cazul in care e dus filetul si nu m ai strange.
        Nu stiu daca se tine cont de ceva semne cand desfaci de pe chiuloasa.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Salut , am avut o problema imi curgea ulei pe la chiuloasa am desfacut capacul de la motor am dat jos pinionul de la ax cu came sa dau la o parte lantul si am vazut ca nu erau stranse 2 suruburi de la chiuloasa din fata , am strans am pus la loc tot pus la punct , dupa o luna mi sa rupt ax cu came exact de la pinion cel de la evacuare, sa fi strans prea tare intinzatorul ? nu as sti cauza poate ma ajutati ...

          Comment


          • #6
            Postul meu e poate prea tirziu dar iti voi explica ce sa intimplat ca pe viitor sa nu mai ai probleme sau si altii sa stie .
            Intinzatorul are un sistem de blocare care inainteaza in vreme ce lantul se uzeaza , daca se schimba lantul sau se umbla la el intinzatorul trebuie desfacut cu alte cuvinte nu il montezi la fel cum la-i demontat , scotind intinzatorul arcul impinge pistonul si il blocheaza si devine SOLID in momentul cind il montezi la loc impingi in lant si cel mai fragil punct va ceda ,acel punct fragil este axa cu came care la primul lagar linga pinion are o gaura de ungere si acolo se rupe .
            Cum instalezi intinzatorul ?
            Il desfaci si scoti arcul din el su insurubezi in blocul motor doar partea cu filet fara arac cu pistonul impins inapoi , dupa care montezi arcul si capacul parca 17 sau 19 mm , daca se poate inlocui saiba de aluminiu e foarte bine daca nu o stringi dupa care dai cu cheia inapoi citeva grade ( de ex : cam de la ora 12 la ora 11 nu mai mult ca sare intinzatorul si se blocheaza )si restringi sa-si faca scaun , sau putina banda de teflon ajuta .
            Am vazut mecanici care au montat intinzatorul gresit si dupa ceva timp motorul a inceput sa sune ca toti dracii , deci ATENTIE la intinzatoarele de lant .

            Comment


            • #7
              Am avut si eu aceasta problema, insa nu stiu cum sa rezolvat fiindca am fost cu ea la un mecanic.Nu am avut probleme cu masina dupa ce a fost strans intinzatorul de lant.

              Multumesc Razvy64.
              LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

              Comment


              • #8
                Am gresit,poate sterge un moderator aceast post?
                LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF