W202, 1,8 benzina, 120cp, 93'
Am si eu o intrebare, astazi prin oras mi s-a aprins martorul la ulei in bord, avea momente cand se stingea, apoi iar se aprindea. Cand am ajuns la bloc m-am bagat sub masina si i-am scos mufa de la baia de ulei cea de la senzor crezand ca o fi oxidat. De obicei daca statea masina vre-o 2 ore nu se mai aprindea martorul. Acum insa chiar dupa 3 ore de stat cand o pornii ramasa aprins martorul de ulei. E posibil sa fie eroare in calculatorul masinii ca am scos mufa ?. Mentionez ca bornele erau conectate dar motorul era oprit cand am scos mufa.
Uleiul este ok, recent schimbat si la nivel
Am si eu o intrebare, astazi prin oras mi s-a aprins martorul la ulei in bord, avea momente cand se stingea, apoi iar se aprindea. Cand am ajuns la bloc m-am bagat sub masina si i-am scos mufa de la baia de ulei cea de la senzor crezand ca o fi oxidat. De obicei daca statea masina vre-o 2 ore nu se mai aprindea martorul. Acum insa chiar dupa 3 ore de stat cand o pornii ramasa aprins martorul de ulei. E posibil sa fie eroare in calculatorul masinii ca am scos mufa ?. Mentionez ca bornele erau conectate dar motorul era oprit cand am scos mufa.
Uleiul este ok, recent schimbat si la nivel
Comment