Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

alimentare rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alimentare rezervor

    Salut. Am un C270 CDI 170 CP din 2004. Problema mea este la sistemul de alimentare si se manifesta cam asa.... in timp ce conduc mi se opreste motorul si ma lasa ca mortul in strada... daca am motorina in rezervor mai multa o ia din nou la urmatoarea cheie dar daca rezervorul e cam la jumatate nu mai porneste nici sa-l bati. M-am dus la meseriasi, in prima faza mi-au spus ca e pompa de alimentare care am schimbat-o dar degeaba, acum au zis si sunt ferm convins ca asta e problema... panaramele alea de supape din rezervor, are o chestie din plastic cu piston mecanic care transfera motorina dintr-un compartiment in altul. Ma gandesc sa schimb tot sistemul din rezervor dar daca nu asta e problema finala. daca s-a mai intanlit cineva cu aceasta problema va rog ... luminati-ma ca tare imi vine sa o omor de tot... stima

  • #2
    Aceeasi problema a mai fost dezbatuta pe forum. Intr-adevar este de vina pompa de transfer din rezervor, care nu mai egalizeaza nivelul in cele doua compartimente, iar cel din care se alimenteaza motorul ramane gol chiar daca in celalalt compartiment mai ai motorina. Solutia temporara e sa mergi cu rezervorul plin. Parca era cineva pe forum care spunea ca a dat-o jos si a curatat-o si n-a mai avut probleme, dar nu bag mana in foc. Oricum, inainte sa o cumperi poti sa incerci sa o cureti, dar sa fii pregatit in caz ca nu merge, cu o rezerva de motorina sa o pui repede in rezervor daca te lasa.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Problema este ca... nu am o astfel de pompa in rezervor, sistemul este mecanic. Am gasit un rezervor complet pe la dezmembrari, o sa iau sistemul de acolo si o sa-l introduc in al meu, sper sa mearga. Chiar daca rezervorul este plin cu motorina tot mi se mai opreste motorul dar porneste dupa prima cheie, eu ma gandesc ca motorina din retur nemaiajungand in rezervor se ineaca motorul, asta se intampla numai cand motorul merge la relanti... sper sa mearga dupa ce ii schimb sistemul din rezervor. cu respect

      Comment


      • #4
        Vezi sa nu ti se fi blocat plutitorul sau unul din plutitoare si at cand iti arata jumatate tu sa nu mai ai deloc. Zic si eu... eu am patit-o) chiar in curte. Imi indica ca mai am un sfert dar masina a stat pornita doar 20 de secunde si s-a oprit. Am demontat plutitoarele am curatat lamelele si le-am montat inapoi. Acum imi indica bine dar, nu mai fac prostia sa ma iau dupa ac....ma iau dupa kilometri parcursi in functie de motorina alimentata.
        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

        Comment


        • #5
          nu poate fi asta problema deoarece am facut plinul .... sper sa fie de la sistemul din rezervor si nu altceva ca meseriasii fura curent.

          Comment


          • #6
            In primul rand verifica daca motorina care vine pe retur are bule de aer in ea, da bancheta jos si desfa capacele de la rezervor , te uiti in partea dreapta acolo o sa ai sub capac un antispumant , o pornesti si o accelerezi mai spre 2000 de ture ca sa vina motorina cu presiune acolo si te uiti daca motorina care vine face multe bule de aer si spuma si ai sa auzi si un fasait ciudat,daca e asa cum ti-am expicat apuca-te si verifica toata instalatia (furtune, imbinari furtune, oringuri) sa vezi pe unde vine aerul, in alt caz poate sa fie pompa de inalte defecta si sa nu mai dea motorina destula pe retur, eu am patito venea cu aer din cauza oringurilor.

            Comment


            • #7
              azi am schimbat si sistemul din rezervor... degeaba ( tot se opreste cand nu o accelerez. am sa pun mecanicul sa verifice toata instalatia pt eliminare aer iar daca nici asta nu e pun sa verifice pompa de inalta presiune. daca cineva mai are vreo idee .. pls help

              Comment


              • #8
                cum se manifesta mai exact pompa de inalta defecta si care este rolul ei ...

                Comment


                • #9
                  am schimbat si filtrul de motorina si un furtun de la acesta, acum se manifesta altfel jucaria... porneste dupa a doua, treia cheie, si daca merg usor cu ea nu se opreste dar daca o turez un pic risc sa se opreasca in trafic. sincer nu stiu ce sa-i mai fac, o sa ma duc la reprezentanta cu ea sa vad ce dracu are ca ma iau toate nebuniile. cu respect

                  Comment


                  • #10
                    Ai pus-o pe tester?

                    Comment


                    • #11
                      am revenit.
                      Acum se manifesta cam asa... Ultima data cand se oprea in trafic chiar daca aveam rezervorul plin cred ca am gasit buba... busonul de la rezervor l-am scos si momentan umblu cu el pus de forma. masina nu se mai opreste in trafic daca am motorina dar daca scade sub 1/4 se manifesta cam ciudat, respectiv cand e rece afara de ex noaptea sau dimineata cand ma duc la munca porneste fara probleme dar cand e cald afara cum a fost zilele astea canicula ... nu porneste nici sa o bati, abia dupa 20 de chei o ia si ea dar se opreste la cateva minute. La pornire sincer parca dureaza cam mult sa o ia, cateva secunde 2-3, e normal? ma gandesc sa nu fie vreun senzor de caldura sau ceva de genu sa nu-i dea voie sa porneasca cand e motorul prea cald. daca cineva mai are vreo parere sau s-a confruntat cu asa ceva sa ma ajute. ms

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF