Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme W202 c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca te referi la distribuitorul care duce la farul din stanga, cred ca nu toate au asa ceva.
    Adica sunt masini care au distribuitor pe aripa (cred) din care pleaca 2 furtunase catre faruri si sunt altele care au un furtunas care ajunge intr-un T, de unde un traseu pleaca spre farul din dreapta si unul continua spre cel din stanga. La mine asta era amplasat sub farul din dreapta.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Ma refer la piese 23 .

      Comment


      • #18
        Am inteles. Eu vorbeam de piesa 53.
        Aia pe care o cauti tu este sub capacul din dreapta masinii in compartimentul dintre habitaclu si motor.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          )) nu este
          Lipseste cu desavarsire. Am sa fac un desen cu furtunele care le-am gasit eu pana acum .

          Desenul este gata , scuzati stangacia
          Last edited by mircea600sel; 05-15-2012, 18:50 PM.

          Comment


          • #20
            Unul dintre furtunele pentru inchidere duce la butonul de blocare al tuturor incuietorilor, de pe bord.
            Intr-adevar e ciudat daca nu e acolo piesa. O fi fost facuta vreo adaptare.
            Eu cred ca ala gri intrerupt se imbina undeva cu unul care vine din pompa. Aia e sursa de vacum a masinii. Nu stiu sa mai fie alta.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Mdea , eu acum astept niste schite de vacum sa vad ce spun si alea si apoi trag concluziile .

              Comment


              • #22
                Inca nu am facut rost de schite , dar ... am gasit unde duce furtunul acela gri care nu l-am terminat de desenat . Cel care se indrepta spre portbagaj pe langa prag . El duce la o cutiuta care actioneaza tetierele . Am verificat sistemu de furtunuri pe acolo si parca nu scapa aer . Am invatat si cum sa le rabatez , tin mai mult apasat pe buton si cad . Iar ce am mai descoperit , butoanele pentru tetiere si inchiderea centralizata nu au furtune de vacum , pleaca din ele niste fire care duc ....undeva , inca nu am descoperit . In concluzie , cautarile continua .

                Comment


                • #23
                  Azi am descoperit si eu "chestia" cu tetierele .Iti uramresc in continuare post'ul cu mare interes.

                  Comment


                  • #24
                    Inca o intrebare , la masina mea nu trebuia ca stergatorul sa stea mai jos pozitionat ? E m-am uitat la mai multe w202 si pana acum nu am gasit alta care sa aiba stergatorul in aceeasi pozitie cu a mea . Ce ma deranjeaza la el este faptu ca imi sta in ochi .



                    Comment


                    • #25
                      UHUUUUUU , au venit schitele \/ . Rezultatul ? Imi lipseste blocul de valve situat pe aripa dreapta fata )) . Acum as vrea sa stiu daca e cineva disponibil din Braila / Galati care are un bloc de valve pentru a il testa pe masina mea (fac cinste ) . Asta ca sa stiu daca de la el este ca nu cumva sa arunc cu banii pe geam .

                      Comment


                      • #26
                        GATAAAA , s-a rezolvat , mult mai ieftin . A pus o valva cu sens unic pe furtunul de vacum ce pleaca din admisie si duce in acel T , furtunul gri . Acum nu imi mai cad farurile , motorul merge mult mai bine , trage liniar si s-au diminuat acele suturi din frana de motor ,dar nu au disparut in totalitate . Acum ramane de vazut cum scap de ele de tot si sa vad ce fac cu pedala de frana , ca tine tocmai in capat .

                        Stergatorul , m-am interesat si de ala , trebuie sa il dau jos , sa asez un pistonas pe fagasul lui si sa il pun la loc , el acum sta mai sus din cauza ca desteptul care la avut inainte, lo fi actionat cand era inghetat si el s-a fortat .

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF