Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Din nou probleme cu martor motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din nou probleme cu martor motor

    Buna ziua din nou!Nici bine nu am iesit de la service si am iarasi probleme.Aseara, dupa 15 min de "alergat" cu 160 la ora m-am trezit cu neplacuta surpriza ca masina nu mai merge in sensul ca o turez cam pana la 2000, 2500 si nu reuseste sa isi schimbe viteza... e ca si cum as merge doar in treapta intai pana la 60 de km.Cel mai greu e intre 60 si 80 dupa care acul turometrului sta la 1500 fara alte variatii.Am ajuns inca de aseara la service, s-a pus din nou diagnoza (martor motor aprins), dar nu am primit un diagnostic clar.In prima faza mi s-a spus ca ar fi un furtun crapat, dar nu a fost identificat si a ramas varianta cum ca e dusa turbina.Nu scoate nici un fel de fum, nu smunceste, dar nu schimba viteza cum trebuie si nu are putere.Se pare ca nu e nici debitmetru pentru ca mi s-ar fi spus la diagnoza.Erorile aparute erau legate (am tras cu ochiul in calculator, deci informatie neoficiala) de senzor presiune (inlocuit vineri) si ceva legat de o temperatura prea mare.Nu prea ma pricep sa descriu problema...poate a mai patit cineva ceva asemanator.De ce s-a dus turbina?Cam cat ar costa de reparat?Va multumesc!
    (C class, 2007, 1248, 150 cp, 100.000 km, cutie automata)

  • #2
    Originally posted by Ana View Post
    Buna ziua din nou!Nici bine nu am iesit de la service si am iarasi probleme.Aseara, dupa 15 min de "alergat" cu 160 la ora m-am trezit cu neplacuta surpriza ca masina nu mai merge in sensul ca o turez cam pana la 2000, 2500 si nu reuseste sa isi schimbe viteza... e ca si cum as merge doar in treapta intai pana la 60 de km.Cel mai greu e intre 60 si 80 dupa care acul turometrului sta la 1500 fara alte variatii.Am ajuns inca de aseara la service, s-a pus din nou diagnoza (martor motor aprins), dar nu am primit un diagnostic clar.In prima faza mi s-a spus ca ar fi un furtun crapat, dar nu a fost identificat si a ramas varianta cum ca e dusa turbina.Nu scoate nici un fel de fum, nu smunceste, dar nu schimba viteza cum trebuie si nu are putere.Se pare ca nu e nici debitmetru pentru ca mi s-ar fi spus la diagnoza.Erorile aparute erau legate (am tras cu ochiul in calculator, deci informatie neoficiala) de senzor presiune (inlocuit vineri) si ceva legat de o temperatura prea mare.Nu prea ma pricep sa descriu problema...poate a mai patit cineva ceva asemanator.De ce s-a dus turbina?Cam cat ar costa de reparat?Va multumesc!
    (C class, 2007, 1248, 150 cp, 100.000 km, cutie automata)
    Buna ziua!

    Atiat timp cat ati platit pentru diagnoza aveti dreptul sa primiti toate informatiile legate de codurile de eroare, mai mult de atat, a-ti fi putut solicita interpretarea diversilor parametri de functionare.
    Aveti dreptul si la o a 2-a parere. Reconditionarea unei turbosuflante costa 1280 ron incl. TVA cu garantie un an fara limita de km.
    100.000km daca sunt reali, cred ca este prematur sa se duca turbosulanta.
    Pot fi alte cateva cauze asemanatoare cu defectarea turbosuflantei.
    Diagnoza trebuie de multe ori interpretata pentru ca exista multe tipuri de defecte induse sau definite generic de catre tester.
    Mecanicul trebuie sa isi asume in mod responsabil identificarea reala a problemei cu ajutorul testerului si nu sa dea verdicte directe intotdeauna dupa ce zice testerul.
    Cand pica o turbosuflanta trebuie sa apara cateva semne:
    -joc in axul turbosuflantei,
    -ulei suflat pe amisie,
    -cursa redusa sau inexistenta la parghia care actioneaza geomeria variabila sau valva de bypass,
    -presiune scazuta turbo.
    Daca e o situatie in care gasim doar presiune scazuta turbo enuntata de senzorul de pe circuitul de admisie, atunci este posibil sa avem o lipsa de etansare pe circuit turbo (ex. furtun crapat) sau intercooler spart sau pur si simplu catalizatorul sau filtrul de particule infundat.
    De aceea, ca si in medicina, potrivit cazului, apare diagnosticul diferentiat.
    Nu putem acuza din prima turbina, pentru ca e scump.
    Si chiar ieftin daca ar fi, corect este sa verificam amanuntit.
    In speranta ca v-am luminat putin, va salut, cu respect,
    Cristian C.
    Diagnoza, reparatii mecanice/electrice/electronice, piese second-hand/noi pentru MERCEDES -CDI -IASI
    tel.0749562999
    Last edited by cutaresku; 06-22-2012, 07:32 AM.

    Comment


    • #3
      Mi se pare mie sau e doar vorba de o cutie intrata in avarie?
      Ar trebui sa ceri codurile de eroare rezultate in urma diagnozei. Sunt colegi pe forum care le pot interpreta si te pot indruma.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF