Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Procedura de schimbare pivot bascula

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Procedura de schimbare pivot bascula

    Doresc sa schimb un pivot de bascula la un mercedes C180 din 1994,si nu stiu pasii care trebuiesc urmati pentru a schimba pivotul.Mentionez ca pivotul este prins numai prin presare pe con.

  • #2
    Atunci, numai prin incalzire si racire. Dar trebuie sa fie un ceva mai mare care sa se demonteze. Altfel nu se poate scoate. Cred ca procedura seamana cu schimbarea coroanei dintate de pe volanta.

    Comment


    • #3
      Va salut, va rog sa identificati piesa din poza alaturata ce dorit sa il schimbati, pe urma va ajutam mai usor la rezolvarea problemei.
      Attached Files
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Va salut, va rog sa identificati piesa din poza alaturata ce dorit sa il schimbati, pe urma va ajutam mai usor la rezolvarea problemei.

        Este pivotul cu nr.8 din desen

        Comment


        • #5
          Eu am schimbat acel pivot luand jos de tot fuzeta, a fost mai usor la montare.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Eu am schimbat acel pivot luand jos de tot fuzeta, a fost mai usor la montare.
            Si cum a-ti demontat-o? Sigur cu ciocanul. Daca incalzea-ti zona, demontarea era la fel de simpla ca si montarea.

            Comment


            • #7
              depresare pivoti

              Cu o presa asemanatoare cu cea din imagine se face depresarea pivotilor inferiori la care te referi. In prealabil, foloseste spray degripant cu 10-15 minute inainte de a folosi presa.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Am folosit si eu o pesa ca si cel de mai sus, pentru demontarea pivotuui inferior si cateogorig inainte de emontare amsuflat cu sprey degripant.
                Daca aveti scule si putina indemanare toata treaba dureaza cel mult o ora cu demontare s montare la loc.
                P.S. nu trebuie incalzit nimic riscand sa stricat ceva peacolo.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacob View Post
                  Am folosit si eu o pesa ca si cel de mai sus, pentru demontarea pivotuui inferior si cateogorig inainte de emontare amsuflat cu sprey degripant.
                  Daca aveti scule si putina indemanare toata treaba dureaza cel mult o ora cu demontare s montare la loc.
                  P.S. nu trebuie incalzit nimic riscand sa stricat ceva peacolo.
                  Am tradus cam greu in limba romana postarea dvs. Ce se poate strica la caldura acolo apartine pivotului. Adica acela ca, oricum, este stricat. Normal ca este mai bine cu o presa. Asta la un atelier sau pentru cineva care are. Daca nu, cumperi presa pe care o vei folosi, probabil, peste cativa ani? Si daca aluneca un brat al presei si se stramba axul pivotului?

                  Comment


                  • #10
                    Scuzati greseala de ortografie, eu am cumparat o presa prin faptul ca nu am vrut sa desfac "ciobaneste" am dat pe presa 100 RON!, l-am folosit o singura data, dar o am.
                    Acuma fiecare face cum poate, cel mai bine ar fi daca ati putea cere de la cineva in imprumut o presa.
                    Apropo de scule, daca tot va pasioneaza sa lucrati la masina dumneavoastra, atunci ganditiva si la scule ca altfel nu merge, va spun din propria experienta.
                    Eu tot din pasiune o repar pe masina mea si am investit in scule credeti-ma.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Pentru subiectul SCULE am un principiu: daca va trebui s-o folosesc o data in viata, inseamna ca trebuie sa fie in dulapul de scule. Am trei prese pt. pivoti (ca dimesiuni). Una a alunecat si s-a strambat un surub. L-am inlocuit cu unul MOC. Acela s-a rupt. Acuma am suruburi calmate. Dar nu oricine i-si bate capul cu asa ceva. Ce amune sa-i spui unui utilizator obisnuit ca ai n chei de marimea x cand el nu stie cate anume tipuri inseamna asta. Mai am de cumparat din sculele specificate prin manualele semnalate ce colegi candva. Din pacate, cam multe teme au disparut de aici. Chiar si functia "search" i-mi returneaza doar ultimele 500 teme. Ex. ulei - de la oct.2011.
                      Last edited by cutaresku; 05-07-2012, 20:59 PM.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF