Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cam scoate fum.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asta o sa si fac. Prefer 1500 RPM cu a1-a si 20 kmh decat relanti cu a2-a si aceasi viteza cu riscul de a ma lasa si turbina...
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by moskyno93 View Post
      Asta o sa si fac. Prefer 1500 RPM cu a1-a si 20 kmh decat relanti cu a2-a si aceasi viteza cu riscul de a ma lasa si turbina...
      Cred că ai vrut să scrii 2500rpm. La 1500 rpm tot subturat e.
      ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Luxian View Post
        Cred că ai vrut să scrii 2500rpm. La 1500 rpm tot subturat e.
        Sicer 1500 am vrut sa scriu. Pt ca...sincer sa zic prin oras prefer sa o tin sub acei 2000. De ex 50 km/h cu a 4-a is pe undeva pe la 1500 1400 RPM. Dar daca si 1500 inseamna subturat, at o sa ma conformez sa nu mai merg asa. O sami schimb stilul de condus, de la unul mosnegesc si mai plictisitor la unul mai sport,inca sunt tanar totusi). Multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa rezolv problema.
        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

        Comment


        • #19
          Eu prin oraș mă chinui să o calc cât să schimbe pe la 2500rpm (e automată). Dacă merg cu ea normal schimbă la 2000rpm (automata), și de fiecare dată când merg la mecanic mă ceartă că merg subturat (dacă o accelerezi pe loc o să scoată funingine de pe eșapament).

          Și tot legat de turație, am un prieten cu CLS 2008, 320cdi, merge cu ea sportiv (nu îi e frică să o accelereze, îi schimbă cutia pe la 2400-2500rpm). Se miră de fiecare cei de la reprezentanță că are eșapamentul la fel de curat ca cele pe benzină.
          ...

          Comment


          • #20
            La 1800rpm intra turbina. Prin urmare tu trebuie sa schimbi treapta la 2500.
            Sportiv o schimbi la 3000-3500.
            Ma bucur ca ai rezolvat problema

            Comment


            • #21
              Originally posted by epurare_coco View Post
              1. Nu intra in panica, dar, am niste intrebari: Ai consum de ulei? Cam cat?
              2. Zornaie la o anume turatie?
              3. Ai cumva ceva trepidatii la niste anume turatii?
              Ca veni vorba de zornait,mie imi zornaie la o anumita turatie.
              De exemplu cand ii dau reset la setarile din fabrica(se stie procedura,pedala la fund 5 secunde cu contactul pus etc...) , merg sa zicem 30-40 min cu masina intr-un anumit stil si observ urmatoarele:

              1.Daca invat masina in acele prime minute dupa reset sa mearga subturat(pana in 2000 rpm) atunci zornaie undeva pe la 1500 rpm(ca si cum ar fi turbina sau ceva de genul)
              2.Daca invat masina mai sportiv (adica peste 2500 rpm),se modifica si locul in care apare acel zornait..adica urca si el la peste 2000 rpm

              Are idee cineva de ce se intampla asa?

              Comment


              • #22
                Mai exact ce fel de zornait? Si in ce parte a masinii,a motorului?
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #23
                  Se aude din compartimentul motor,sau aude ca un zummmm de tonalitate mai inalta ca si cum atunci turbina se dezmorteste.
                  Stie cineva daca e ceva in neregula , sau imi fac griji de pomana?
                  Masina in schimb trage ok,nu consuma ulei...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ender View Post
                    Se aude din compartimentul motor,sau aude ca un zummmm de tonalitate mai inalta ca si cum atunci turbina se dezmorteste.
                    Stie cineva daca e ceva in neregula , sau imi fac griji de pomana?
                    Masina in schimb trage ok,nu consuma ulei...
                    In momenul in care schimbi treapta se mai aude?Nu se aude un fasait cand apesi ambreajul si lasi acceleratia? ( acele 2 secunde in care lasi acceleratia). Am impresia ca confunzi sunetul turbinei.
                    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                    Comment


                    • #25
                      NU confund , se aude in orice treapta de la 1 pana la a 6-a , exact la aceiasi turatie si la accelerare si la deccelerare.Ambreajul nu are nimic nu fasaie sau nu scoate alte zgomote

                      Comment


                      • #26
                        De ceva timp a reaparut problema pt care am deschis thread-ul. Am fost cu ea la mecanic si mi-a puso pe tester....presiunea in pompa este perfecta, dozajul de motorina a injectoarelor este perfect( in general toate valorile le am bune, asa mi-a zis), galerie admisie si egr curat, turbina curata, fara pierderi de vacuum,furtunul la intercooler nu e fisurat sau spart. Aveti idee de ce a aparut din nou aceasta problema?
                        Last edited by moskyno93; 05-28-2012, 20:06 PM.
                        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                        Comment


                        • #27
                          Eu zic ca o chinui mergand incet. Incearca sa mergi constant peste 2000 si sa schimbi la 2500.
                          Nu ne.ai spus ce ulei bagi si ce motorina folosesti.
                          La ulei(cu toate ca subiectul este controversat) eu ti.as recomanda 5w30esp Mobil1. Are continut mic de cenusa(sa cauti produs pe Belgia).

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dialiv View Post
                            Eu zic ca o chinui mergand incet. Incearca sa mergi constant peste 2000 si sa schimbi la 2500.
                            Nu ne.ai spus ce ulei bagi si ce motorina folosesti.
                            La ulei(cu toate ca subiectul este controversat) eu ti.as recomanda 5w30esp Mobil1. Are continut mic de cenusa(sa cauti produs pe Belgia).
                            Ulei: Castrol 10w30 si motorina de la MOL sau Rompetrol. Nivelul uleiului a ramas acelasi...nu a scazut. Iar de mers in ultimul timp....cam de cand am deschis topicul....merg peste 2300 ture si schimb pe la 3000/3500 depinde de cazuri.
                            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                            Comment


                            • #29
                              In legatura cu mersul subturat,da e daunator dar cred ca nu prea s-a explicat pe romaneste ce inseamna mers subturat.

                              Daca mergi la 1500 rpm constant nu e problema,poti merge linistit asa,nu pateste nimic nici turbina si nici nu o sa scoata fum un diesel(atat timp cat motorul nu se duce spre sarcina maxima,adica daca vrei sa urci un deal la 1500 rpm mai bine te lasi pagubas).
                              Problema e cand accelerezi de la aceasta turatie.Masina intra spre sarcina maxima(depresiune maxima in galeria de admisie) asta se traduce prin faptul ca motorul vrea mai mult aer(dar ai turatia prea mica sa faca fata turbina la necesarul de aer=> o fortezi mult prea tare) si mai multa motorina (timpi de injectie mai mari=> motorina multa si aer insuficient,deci ardere incompleta implicit fumul de diesel)

                              Ca idee ca sa nu mergi subturat cu un diesel nu ai ce cauta sub 1500 rpm (in functie de model de pe acolo incepe cuplul maxim) si nu ai de ce sa accelerezi sub 2000 rpm , cu cat mai mare e turatia cu atat mai bine.Dar daca e sa mergi constant nu are nici pe naiba daca mergi in a 6-a la 1600 rpm,cu conditia ca daca vrei sa accelerezi , obligatoriu retrogradezi cu cel putin o treapta de viteza.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ender View Post
                                In legatura cu mersul subturat,da e daunator dar cred ca nu prea s-a explicat pe romaneste ce inseamna mers subturat.

                                Daca mergi la 1500 rpm constant nu e problema,poti merge linistit asa,nu pateste nimic nici turbina si nici nu o sa scoata fum un diesel(atat timp cat motorul nu se duce spre sarcina maxima,adica daca vrei sa urci un deal la 1500 rpm mai bine te lasi pagubas).
                                Problema e cand accelerezi de la aceasta turatie.Masina intra spre sarcina maxima(depresiune maxima in galeria de admisie) asta se traduce prin faptul ca motorul vrea mai mult aer(dar ai turatia prea mica sa faca fata turbina la necesarul de aer=> o fortezi mult prea tare) si mai multa motorina (timpi de injectie mai mari=> motorina multa si aer insuficient,deci ardere incompleta implicit fumul de diesel)

                                Ca idee ca sa nu mergi subturat cu un diesel nu ai ce cauta sub 1500 rpm (in functie de model de pe acolo incepe cuplul maxim) si nu ai de ce sa accelerezi sub 2000 rpm , cu cat mai mare e turatia cu atat mai bine.Dar daca e sa mergi constant nu are nici pe naiba daca mergi in a 6-a la 1600 rpm,cu conditia ca daca vrei sa accelerezi , obligatoriu retrogradezi cu cel putin o treapta de viteza.


                                Corect! Mie imi scoate destul fum ....ideea e ca isi cam prinde cuplu de la 1500 rpm si incepe sa prinda forta....nu mai retrogradez. Este si motorina mai nasoala pe la noi.

                                Fumul se datoreaza pana la urma stilului defectuos al condusului.
                                Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF