Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Forta apasare claxon w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forta apasare claxon w203

    Mi se pare mie sau claxonul de pe w203 necesita o forta cam mare la apasare? A desfacut cineva sistemul de pe airbag sa ne spuna daca pot fi inlocuite arcurile? Sau macar o modalitate de a face sa se apese mai usor?
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

  • #2
    Da eu am pus carbon pe al meu,si a trebuit sa-l dau jos bucatica cu bucatica...
    Arcurile nu au treaba,dar airbag-ul are 4 imbusuri pe care le poti strange tu,la mine nu erau stranse pana la capat,le-am strans tare de tot si am lasat spatiu la claxon cam de 5mm...Acuma claxonez si din greseala cand sterg volanul...

    Daca nici cand strangi acele 4 imbusuri pana la capat nu iti merge...mai taie din arcuri dale dreaq ) lol

    Comment


    • #3
      Si la mine tot asa cam greu merge...

      Comment


      • #4
        Si la mine merge greu.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Portofel View Post
          mai taie din arcuri dale dreaq ) lol
          Da daaaaa.... da daaaaa... daca nu merge strans o sa mai tai din ele da`le dreacu.... Multam frumos de sfat. )
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Salut

            Originally posted by haddess View Post
            Da daaaaa.... da daaaaa... daca nu merge strans o sa mai tai din ele da`le dreacu.... Multam frumos de sfat. )
            Eventual poti sa tragi si 2 fire din volan si sa le pui un intrerupator de veioza si sa claxonezi cu el )
            Gluma, gluma, dar solutiile "romanesti" chiar functioneaza

            Comment


            • #7
              Am rezolvat problema prin decalirea arcurilor. Nu puteam sa tai din ele ca oricum nu au decat o spira plus capetele. Cu ajutorul unei lampi de gaz (din acelea de instalatori) am incalzit arcurile si le-am lasat sa se raceasca de la sine si s-au inmuiat. Atentie mare la procesul de decalire: daca incalziti pana se inroseste arcul, dupa ce se raceste va deveni sarma moarta. Incalziti doar pana ce metalul incepe sa se albeasca la culoare. Ar fi bine sa faceti proba intai pe un alt arc cu sarma la fel de groasa. Oricum, acum merge claxonul mult mai usor ca inainte.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Si cum ai ajuns la cele arcuri? Ai desfacut cumva cele doua suruburi din spatele volanului?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by haddess View Post
                  Am rezolvat problema prin decalirea arcurilor. Nu puteam sa tai din ele ca oricum nu au decat o spira plus capetele. Cu ajutorul unei lampi de gaz (din acelea de instalatori) am incalzit arcurile si le-am lasat sa se raceasca de la sine si s-au inmuiat. Atentie mare la procesul de decalire: daca incalziti pana se inroseste arcul, dupa ce se raceste va deveni sarma moarta. Incalziti doar pana ce metalul incepe sa se albeasca la culoare. Ar fi bine sa faceti proba intai pe un alt arc cu sarma la fel de groasa. Oricum, acum merge claxonul mult mai usor ca inainte.
                  La mine au 3 spirale plus capetele :| dar cu stransul imbusilor ? nu a mers ?

                  Comment


                  • #10
                    In primul rand desfaci borna minus de la baterie ca sa nu iti ramana erori in bord legate de SRS, si asta e lege la orice interventie a sistemelor de siguranta. Eviti astfel si declansarea accidentala a airbagurilor prin scurt circuit. Dupa ce desfaci suruburile din spate deconectezi mufele din airbag, astfel incat firele sa ramana legate de volan. Pe centrul celor doua mufe de la airbag ai sa gasesti cate o siguranta care trebuie trasa intai ea sus, apoi trasa mufa propriu-zisa. Dupa ce ai plecat cu airbagul in casa urmeaza 4 suruburi parca tot torx 30 si desfaci placa metalica din spatele airbagului, care tine si cele 4 arcuri. Operatia de demontare in sine este FOARTE simpla. Numai ca la decalirea arcurilor cu lampa de gaz RECOMAND CU TARIE sa faceti test pe un alt arc de grosime asemanatoare. Daca tineti lampa pana se inroseste arcul, acesta va deveni o amarata de sarma moarta. Daca totusi se inmoaie prea tare puteti sa le caliti din nou prin inrosire si bagate repede in apa. Repetati operatia pana devine din nou elastic.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru indrumari. Azi am sa fac aceasta operatie.
                      Un Paste Fericit tuturor.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF